Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

13 εύκολοι τρόποι για να κάψεις 200 θερμίδες

Να τι μπορείς να κάνεις εύκολα και γρήγορα για να διατηρείσαι σε φόρμα



Το τελευταίο διάστημα νιώθεις πως έχεις βαρύνει και ότι έχεις χάσει τη φόρμα σου, όμως η έντονη καθημερινότητα δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια για γυμναστική και ένα σταθερό πρόγραμμα διατροφής. Να λοιπόν μερικοί τρόποι να κάψεις εύκολα και γρήγορα 200 θερμίδες, βοηθώντας το σώμα σου να διατηρηθεί στο ιδανικό βάρος και να είναι στην καλύτερη πιθανή φόρμα.

Τι μπορείς να κάνεις:

Γρήγορο περπάτημα για 30 λεπτά

Μπορείς απλά να πας μερικές στάσεις πιο κάτω από εκεί όπου θα έπαιρνες ιδανικά το λεωφορείο!

Jogging για 20 λεπτά

Θα τα καταφέρεις!

Χορός για 30 λεπτά

Αν μπει στο παιχνίδι και άλλος ένας στο σπίτι, τότε ποιος σας πιάνει!

Ποδηλασία για 20 λεπτά

Από και προς το σούπερ μάρκετ, ακούγεται τέλειο!

Κολύμπι για 20 λεπτά

Αν ζεις σε παραθαλάσσιο μέρος, βάλτο στο πρόγραμμα!

Yoga για 45 λεπτά

Αν μπορείς να διαθέσεις τόσο χρόνο, είναι ό,τι καλύτερο και για την ηρεμία του μυαλού σου.

Τένις για 30 λεπτά

Η καλύτερη γυμναστική!

Πεζοπορία για 30 λεπτά

Αν ζεις κοντά στη φύση, εκμεταλλεύσου το.

Σχοινάκι για 15 λεπτά

Ακούγοντας την αγαπημένη σου μουσική.

Καθαρισμός του σπιτιού για 45 λεπτά

Αφού πρέπει να το κάνουμε, ας πάρουμε και κάτι πίσω!

Push-ups για 15 λεπτά

Η αρχή είναι δύσκολη, σύντομα όμως θα δεις διαφορά.

Squats για 15 λεπτά

Το ίδιο ισχύει κι εδώ!

Ανεβοκατέβα τις σκάλες για 10 λεπτά

Μπορείς απλά να καταργήσεις το ασανσέρ στην καθημερινότητά σου.

Μπάσκετ για 20 λεπτά

Πάρε μαζί και τα παιδιά σου για σίγουρη διασκέδαση!

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

Προτεινόμενα

ASK THE EDITOR

6 συμβουλές για τη φροντίδα της ακνεϊκής επιδερμίδας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Tips που θα κάνουν τη διαφορά στο δέρμα σου όσο ο υδράργυρος ανεβαίνει

CELEBS

Χριστίνα Μπόμπα: H sexy εμφάνιση με διχτυωτό φόρεμα

Τι φόρεσε σε πάρτι σε γνωστό παραλιακό club στη Βάρκιζα

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται