Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Συμβουλές αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας κατά τη διάρκεια των διακοπών

Τι να κάνεις για να διαχειριστείς την κατάσταση.



Η δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια των διακοπών αποτελεί ένα συνηθισμένο φαινόμενο, που μπορεί να οφείλεται στην αλλαγή του περιβάλλοντος, στο στρες, την αλλαγή της διατροφής και σε άλλους παράγοντες. Να τι μπορείτε να κάνετε για να την αντιμετωπίσετε.

Pixel

Μείνετε ενυδατωμένες

Πίνετε άφθονο νερό όλη την ημέρα για να διατηρήσετε το πεπτικό σύστημα σε κίνηση.

Τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Συμπεριλάβετε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως στα γεύματά σας για να προσθέσετε όγκο στα κόπρανα και να προωθήσετε τις τακτικές κινήσεις του εντέρου.

Πάρτε ένα προβιοτικό

Τα προβιοτικά βοηθούν στη ρύθμιση της χλωρίδας του εντέρου και βελτιώνουν την πέψη, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα. Σκεφτείτε να πάρετε ένα προβιοτικό συμπλήρωμα ή να καταναλώνετε τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση όπως γιαούρτι ή ξινολάχανο.

Παραμείνετε δραστήριες

Ασχοληθείτε με σωματικές δραστηριότητες όπως περπάτημα, κολύμπι ή τρέξιμο για να τονώσετε τις κινήσεις του εντέρου και να βελτιώσετε την πέψη.

Αποφύγετε τροφές που μπορούν να επιδεινώσουν τη δυσκοιλιότητα

Περιορίστε ή αποφύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, τηγανητών τροφίμων, γαλακτοκομικών προϊόντων και τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη, καθώς αυτά μπορεί να συμβάλλουν στη δυσκοιλιότητα.

Δώστε προτεραιότητα σε τακτικά διαλείμματα στο μπάνιο

Ακόμα κι αν δεν νιώθετε την ανάγκη να πάτε, κάντε τακτικά διαλείμματα στο μπάνιο για να δημιουργήσετε μια ρουτίνα και να ενθαρρύνετε τις κενώσεις του εντέρου.

Χαλαρώστε και μειώστε το στρες

Το στρες και το άγχος μπορεί να επηρεάσουν την πέψη και να συμβάλουν στη δυσκοιλιότητα. Ασκηθείτε σε τεχνικές χαλάρωσης όπως βαθιά αναπνοή, διαλογισμό ή γιόγκα για να ηρεμήσετε το σώμα και το μυαλό.

Σκεφτείτε τις φυσικές θεραπείες

Δοκιμάστε φυσικά καθαρτικά όπως δαμάσκηνα, λιναρόσπορους, χυμό αλόης βέρα ή αφεψήματα από βότανα όπως τσάι με μέντα ή τζίντζερ για να τονώσετε τις κινήσεις του εντέρου.

Αποφύγετε την υπερβολική καφεΐνη και αλκοόλ

Τόσο η καφεΐνη όσο και το αλκοόλ μπορούν να αφυδατώσουν τον οργανισμό και να επιδεινώσουν τη δυσκοιλιότητα, επομένως είναι καλύτερο να μετριαστεί η κατανάλωσή τους.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

4 «φυσιολογικές» καθημερινές συνήθειες που καταστρέφουν τον εγκέφαλο

Βλάπτεις την υγεία του εγκεφάλου σου καθημερινά με αυτές τις τέσσερις συνήθειες – καιρός να τις κόψεις!

ΥΓΕΙΑ

5 tips για να βουρτσίζεις τα δόντια σου με τον σωστό τρόπο

Τι πρέπει να κάνεις για τη στοματική σου υγιεινή

ΥΓΕΙΑ

7 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου

Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία βάζουμε στο πιάτο μας ό,τι μας ωφελεί περισσότερο

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 26/5 έως 2/6/24

Οι αλλαγές θα εμφανίζονται εκεί που δεν το περιμένετε, με ξαφνικά νέα

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αποδείξεις ότι δεν σε αγάπησε ποτέ και πώς να το(ν) ξεπεράσεις

Έλα αρκετά χρόνο σπατάλησες, άνοιξε τα μάτια σου και μάζεψε την καρδιά σου