BEAUTY NEWS
Η διαχρονική γοητεία έχει όνομα ιταλικό
Είναι το... " Ένα και μοναδικό "!
Περιτυλιγμένο από ένα κόκκινο αισθησιακό πέπλο, το The Only One 2, ένα άρωμα μεθυστικό, πλημμυρισμένο με νότες από κόκκινα φρούτα, εμπλουτίζει την κληρονομιά του θρυλικού The Only One του οίκου Dolce & Gabbana. Η κλασική αίσθηση του The Only One με νότες από καφέ και άνθη βιολέτας επαναπροσδιορίζεται, με κόκκινα ρόδα με αίσθηση πούδρας, σύμβολο αγάπης και αποπλάνησης. Στις νότες κορυφής τα κόκκινα μούρα, το αχλάδι και η φρέζια, συνδυάζονται αρμονικά με τις νότες καρδιάς που είναι πλημμυρισμένες από κόκκινα τριαντάφυλλα, άνθη βιολέτας και καφέ, προσθέτοντας μια θερμή και αισθησιακή αύρα στο άρωμα. Απαλές, γλυκές νότες από σπόρους tonka και πατσουλί στη βάση του αρώματος, αυξάνουν την εθιστική ιδιότητα του, κάνοντας το να διαρκεί για ώρες.
Στη διαφημιστική καμπάνια που δημιούργησαν οι Morelli Brothers, σε μια παραδοσιακή trattoria στο κέντρο της Ρώμης, η Βρετανίδα ηθοποιός Emilia Clarke, ενσαρκώνει τη δυναμική και ξεχωριστή γυναίκα που επιλέγει για άρωμα της, το νέο The Only One 2. Σε οικείες στιγμές με τον αγαπημένο της, εμφανίζεται πιο δυναμική και αισθησιακή από ποτέ. Με αύρα που μαγνητίζει και έντονα κατακόκκινα χείλη, η Emilia παρουσιάζει μια νέα ιστορία ακαταμάχητης επιθυμίας.
SELECTIONS
- Πώς να διαλέξεις και να φροντίσεις το αθλητικό σου σουτιέν
- «Ως γυναίκα δεν έχω χώρα. Ως γυναίκα, η χώρα μου είναι όλος ο κόσμος» Virginia Woolf
- 4 κρέμες ματιών με βιταμίνη C για να πεις «αντίο» στους μαύρους κύκλους
- Γιατί το λευκό t-shirt είναι το απόλυτο wardrobe staple που πρέπει να αποκτήσεις - Πέντε επιλογές της fashion editor του AllYou