Skip to main content

BEAUTY TIPS

3 τύποι αναγκών που καλύπτει το κολλαγόνο καθημερινά

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεσαι μια ενίσχυση κολλαγόνου



Όλοι μπορούν να ωφεληθούν από τη λήψη κολλαγόνου. Εάν πιστεύετε ότι μπορεί να είσαι καλή υποψήφια, μάντεψες σωστά. Το κολλαγόνο είναι η πιο άφθονη πρωτεΐνη στο ανθρώπινο σώμα, που βρίσκεται στους τένοντες, τους συνδέσμους, το δέρμα, τους μύες, τα οστά και τα αιμοφόρα αγγεία μας, αλλά μειώνεται με την ηλικία – οπότε η ενίσχυση των φυσικών σου αποθεμάτων είναι σίγουρα καλή ιδέα.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που μπορούν πραγματικά να δουν αποτελέσματα από την προσθήκη συμπληρωμάτων κολλαγόνου στη ρουτίνα τους. Εδώ, οι τρεις τύποι ανθρώπων που θα πρέπει να λαμβάνουν ιδιαίτερα υπόψη το καθημερινό τελετουργικό:

Έχεις λεπτές γραμμές

Ένα ενδεικτικό σημάδι ότι πρέπει να αρχίσεις να χρησιμοποιείτε κολλαγόνο; Λεπτές γραμμές, ειδικά ίχνη που δεν εξαφανίζονται αφού τσιτώσεις το δέρμα σου. Οι λεπτές γραμμές θεωρούνται συχνά ως πρώιμες ρυτίδες μωρών. Αυτές οι πιο αδύναμες πτυχές μπορούν να ωριμάσουν σε βαθύτερες ρυτίδες αργότερα, γι' αυτό είναι απαραίτητο να τις αντιμετωπίσεις νωρίς.

Πεπτίδια κολλαγόνου: Η έρευνα δείχνει ότι αυτά είναι ικανά να υποστηρίξουν την ελαστικότητα του δέρματος και την πυκνότητα του δέρματος κολλαγόνου. Το κάνουν αυτό προάγοντας τη φυσική παραγωγή κολλαγόνου από το σώμα και άλλων μορίων που συνθέτουν το δέρμα, όπως η ελαστίνη και η φιμριλλίνη. Και αυτές οι κρίσιμες για το δέρμα πρωτεΐνες είναι εγγενείς στην ελαστικότητα και την απαλότητα του δέρματος. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι μπορούν ακόμη και να προάγουν τα επίπεδα ενυδάτωσης του δέρματος – κάτι που είναι σημαντικό, δεδομένου ότι το αφυδατωμένο δέρμα μπορεί επίσης να αποκαλύψει λεπτές γραμμές.

Είσαι στην εμμηνόπαυση

Τεχνικά, οποιοσδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικία μπορεί να αρχίσει να παίρνει κολλαγόνο (η φυσική παραγωγή μειώνεται κατά μέσο όρο κατά 1% κάθε χρόνο2 μόλις φτάσεις στα 20, αρκετοί θα θεωρούσαν ότι είναι το σημείο εκκίνησης).

Αλλά όταν μπεις την εμμηνόπαυση βλέπεις μια δραματική πτώση (περίπου 30%) στην παραγωγή κολλαγόνου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς τότε αρχίζουν να βλέπουν μεγάλες αλλαγές στο δέρμα (όπως λεπτές γραμμές και χαλάρωση). Έτσι, μπορεί να ενδιαφέρεσαι περισσότερο να πάρεις κολλαγόνο για να υποστηρίξεις τα φυσικά τους επίπεδα.

Πέρα από τα οφέλη του δέρματος, η λήψη κολλαγόνου είναι επίσης εξαιρετική για την άνεση των αρθρώσεων καθώς οι αρθρώσεις χάνουν φυσικά τη χαλαρότητα καθώς γερνάμε. Ισχύει για όλους, βιώνεται περισσότερο κατά την εμμηνόπαυση, σύμφωνα με έρευνα. Πόντοι μπόνους εάν η σκόνη κολλαγόνου σας περιλαμβάνει επίσης υαλουρονικό οξύ, καθώς παίζει βασικό ρόλο στο να βοηθήσει τις αρθρώσεις να αισθάνονται ακμαιότερες.

Θέλεις σφριγηλό, ενυδατωμένο δέρμα

Τέλος, αν θέλεις σφριγηλό, λείο, ενυδατωμένο δέρμα, τότε σίγουρα θα πρέπει να σκεφτείς να πάρεις κολλαγόνο. Και ενώ μπορείς να σε τροφοδοτήσεις με τροφές πλούσιες σε κολλαγόνο (ζωμό από κόκαλα, ασπράδια αυγών, κ.λπ.), μπορείς να κερδίσεις πολύ περισσότερα χρησιμοποιώντας συμπληρώματα κολλαγόνου υψηλής ποιότητας.

 

Διαβάστε επίσης

BEAUTY TIPS

Η ρουτίνα ομορφιάς της Jennifer Garner, που είχε γενέθλια στις 17 Απριλίου

Στα 52 της η Jennifer Garner έχει επιλέξει μια γρήγορη κι απλή ρουτίνα περιποίησης

BEAUTY TIPS

Αποκαλύπτοντας τα μυστικά λάμψης της Anya Taylor-Joy

Η Anya Taylor-Joy είχε γενέθλια στις 16 Απριλίου και εμείς γιορτάζουμε τα tips ομορφιάς της

BEAUTY TIPS

6 λόγοι για να ενσωματώσεις ένα essence στη ρουτίνα του skincare σου

Κι όμως, αλλάζει τα πάντα στον τρόπο που φρόντιζες την επιδερμίδα σου

Προτεινόμενα

ΠΑΙΔΙ

Πώς νιώθουν δέος τα παιδιά και πώς αυτό το συναίσθημα γίνεται ισχυρό κίνητρο

Νέα έρευνα μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα την εμφάνιση του δέους στην παιδική ηλικία.

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν είμαι η άνεργη παρουσιάστρια που έψαχνε τι θα κάνει»

Όσα είπε η παρουσιάστρια για την υποψηφιότητά της στις Ευρωεκλογές

BEAUTY TIPS

Η ρουτίνα ομορφιάς της Jennifer Garner, που είχε γενέθλια στις 17 Απριλίου

Στα 52 της η Jennifer Garner έχει επιλέξει μια γρήγορη κι απλή ρουτίνα περιποίησης