ΜΟΔΑ
Στο πολύχρωμο σύμπαν της Supedry
O καθένας είναι μοναδικός
O καθένας είναι μοναδικός
Χαρούμενοι ανακαλύψαμε πως στην mainline καμπάνια της Superdry και για την συλλογή Φθινόπωρο - Χειμώνας ’19, πρωταγωνιστεί η μοναδικότητα του κάθε καταναλωτή. Για να γίνει αυτό, επιλέχθηκαν ετερόκλητα μοντέλα να εκπροσωπήσουν την διαφορετικότητα με οδηγό την αγαπημένη εκκεντρικότητα της Superdry: Oι δίδυμες Amiya, που έγιναν διάσημες ανεβάζοντας φωτογραφίες με το ξεχωριστό Harijuku στυλ τους, η Amber Brown, ιδρύτρια της κοινότητας συμβουλευτικής και ενδυνάμωσης για την αλωπεκία «Hair Free Life», το μοντέλο Presley Gerber, που δεν είναι άλλος από τον γιο της Cindy Crawford, το κορίτσι του Brooklyn Beckham, η Hana Cross, που συχνά μάλιστα μπαίνει για χάρη της πίσω από την κάμερα, και ο Chris Eubank, JR, Βρετανός επαγγελματίας πυγμάχος και δις παγκόσμιος πρωταθλητής μεσαίων βαρών, μεταξύ άλλων.
Ότι τους εμπνέει και ότι επηρεάζει το ντύσιμό τους αποκάλυψε η My Way, καθώς και πώς αυτό σχετίζεται με τις προσωπικές ιστορίες και περιπέτειές τους.
Mοναδικά η τάση Vintage Americana συνδυάστηκε με τη βρετανική ραπτική και συνάντησε τα ιαπωνικής έμπνευσης γραφικά. Eτσι κι αλλιώς η μίξη τάσεων και επιρροών αποτελούσε πάντα κομμάτι του DNA της Superdry. Αυτός είναι και ο λόγος που το brand εστιάζει αυτή τη σεζόν σε μια καινούρια, «ρεμιξαρισμένη» νοοτροπία όπου κυριαρχεί η πρωτοτυπία και ο εξπρεσιονισμός. Το μήνυμά της καμπάνιας γίνεται ακόμα πιο δυνατό με φωτογραφίες και σχόλια, αποσπάσματα συνεντεύξεων και σύντομα βίντεο, στα οποία πρωταγωνιστεί μια εντυπωσιακή σειρά ονομάτων. Με αυτόν τον τρόπο, η καμπάνια #SDMyWay εστιάζει στην αφήγηση ιστοριών και στην εξερεύνηση της μοναδικότητας.
Όποιος και να είσαι, όπου και να είσαι, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, όπως και να ζεις - το στυλ αλλάζει συνέχεια. Και η μίξη διάφορων στυλ αποτέλεσε μέρος του DNA μας από την πρώτη στιγμή. Γι’ αυτό όποιος και αν είσαι, ντύσου με τον δικό σου τρόπο. Σου αξίζει._
#SDMyWay