FASHION TRENDS
‘’Μήνας Μόδας’’ στο TikTok: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Capsule συλλογές σχεδιασμένες για την Gegeneration Z
Ακόμη και τις εποχές των Παγκοσμίων Πολέμων, η μόδα έβρισκε τον δικό της δρόμο να υπάρχει. Έτσι και τώρα, παρά την πανδημία, όλο και περισσότερες είναι οι ενέργειες που ετοιμάζονται και έχουν να κάνουν με αυτήν. Μπορεί τα Fashion Weeks να ξεκινήσουν σε λίγες μέρες με λιγότερα brands κι ακόμα λιγότερους καλεσμένους, το TikTok όμως, έχοντας πλέον κατακτήσει εκατομμύρια χρήστες, σπεύδει να καλύψει το κενό διοργανώνοντας όχι απλά τη δική του Εβδομάδα Μόδας, αλλά έναν ολόκληρο Fashion Μήνα.
Το TikTok έχει καταφέρει να γίνει η αγαπημένη εφαρμογή της Generation Z. H επιρροή του σε τομείς της ποπ κουλτούρας, όπως η μουσική και η μόδα είναι καταιγιστική και πλέον θεωρείται η πλατφόρμα που ανεβοκατεβάζει τα trends. Οι Fendi, Balenciaga και Dior είναι ανάμεσα στους μεγάλους οίκους που έχουν ανοίξει λογαριασμό στην πλατφόρμα, ενώ η Gucci έχει κάνει μεγάλη επιτυχία με το ανεπίσημο Gucci Model Challenge.
Έχοντας λοιπόν την μόδα στο επίκεντρο αλλά και προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες της πανδημίας, κυκλοφορεί από τις αρχές Σεπτεμβρίου το "TikTok Fashion Month", που επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθήσουν επιδείξεις μόδας από τις οθόνες τους. Αρκετά brands έχουν συμμετάσχει, όπως οι Louis Vuitton και Saint Laurent που μετέδωσαν τα σόου για τις ανδρικές συλλογές μέσω της εφαρμογής, αλλά και ο JW Anderson και η Puma."Με την πλειοψηφία των ατόμων να βρίσκονται ακόμη σε καραντίνα στο σπίτι και να περιορίζουν τις κοινωνικές επαφές τους, τα brands έπρεπε να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους", δηλώνει χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της Κινεζικής εταιρείας.
Η εφαρμογή είναι πλέον έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα που ξεπερνά την απλή προβολή των σόου. Στις 8 Οκτωβρίου 2020, θα πραγματοποιηθεί ένα ψηφιακό catwalk με την ονομασία "TikTok Runway Odyssey" σε συνεργασία με την PUMA και τον οίκο Alice + Olivia.
https://www.instagram.com/p/CEe7UWVnnKR/
Νote: Μέρος από τα έσοδα των πωλήσεων αυτών των συλλογών θα διατεθούν σε οργανισμούς όπως η Πρωτοβουλία Equal Justice (για τα προϊόντα PUMA) και το Council of Fashion Designers of America CFDA (για τα προϊόντα Alice + Olivia).