Skip to main content

FASHION NEWS

Το Proenza Schouler κυκλοφόρησε ένα πολύ σημαντικό t-shirt

Όταν η μόδα έχει αποκτά φωνή


Κέλλυ Νόβακ

Μετά την γενναιόδωρη δωρεά του οίκου Gucci στο κίνημα March For Our Lives που παλεύει για να μπει ένα τέλος στην ανεμπόδιστη αγορά των όπλων (αυτό ξεκίνησε μετά το τραγικό συμβάν πυροβολισμών σε σχολείο της Φλόριντα όπου είχε ως αποτέλεσμα 17 νεκρούς), άλλο ένα brand «αποκτά» φωνή και παίρνει θέση.

Pixel

Το σχεδιαστικό δίδυμο των Jack McCollough και Lazaro Hernandez, καλλιτεχνικοί διευθυντές του brand Proenza Schouler περνάει το δικό του μήνυμα, με την κυκλοφορία ενός νέου t-shirt.

Το brand θα κυκλοφορήσει 1 graphic t-shirt και ένα φουτεράκι πολιτικού περιεχομένου με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό όσον αφορά το μείζον αυτό θέμα.
 

gun_violence_tshirt_01.jpg
 

Διαθέσιμα σε λευκό και μαύρο χρώμα, το brand δημιούργησε ένα σχέδιο το οποίο τα «λέει» όλα από μόνο του. Το τύπωμα πρόκειται για το σχέδιο ενός όπλου το οποίο περικυκλώνεται από ένα κόκκινο απαγορευτικό σήμα.
 

gun_violence_tshirt_02.jpg
 

To brand έχει σκοπό να δώσει το 100% των εσόδων στο κίνημα, Everytown το οποίο φροντίζει ώστε να μπει ένα τέλος στην βία των όπλων, ενώ «χτίζει» πιο ασφαλείς κοινότητες.

Το Proenza Schouler ένιωσε ότι έχει και αυτό μερίδιο ευθύνης ώστε να δημιουργήσει με τον δικό του τρόπο μια πλατφόρμα για να μιλήσουν για το ζήτημα αυτό.

«Σαν αμερικάνικη εταιρία πιστεύουμε ότι κάθε άνθρωπος, νέος ή ηλικιωμένος, έχει το δικαίωμα να νιώθει ασφαλής συνέχεια», δήλωσε το label.

Τα t-shirts είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Proenza Schouler αλλά και online, ενώ η τιμή τους ανέρχεται στα $90 δολάρια το καθένα.

 

Φωτογραφίες: proenzaschouler.com

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Nicola Coughlan εμφανίζεται σε μια πανέμορφη ονειρική καμπάνια

Σαν να βγήκε από πίνακα της Αναγέννησης

FASHION NEWS

Η Alessandra Ambrosio ποζάρει για το εξώφυλλο της Vogue Portugal και φορά δύο εντυπωσιακές δημιουργίες Ελληνίδας σχεδιάστριας

Τι ρούχα επέλεξε το εντυπωσιακό μοντέλο για το editorial μόδας του εμβληματικού περιοδικού;

FASHION NEWS

WENEЯ: Το pop-up fashion project από το Persil και τους MIRŌ!

Το Persil, η Νο1 μάρκα στην Ελλάδα στα μαύρα & τα χρωματιστά ρούχα, συνεργάζεται με τους MIRŌ για μια pop-up βιώσιμη κολεξιόν!

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 23 έως 30/6

Περάστε όμορφες ώρες με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Παγωμένο Μοχίτο καρπούζι – το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό

Ξέχνα το καρπούζι με φέτα… το Καρπούζι Μοχίτο ήρθε να μεθύσει το καλοκαίρι σου

CELEBS

Σήλια Κριθαριώτη: Στην έκθεση της Ναόμι Κάμπελ με τον σύζυγό της

Ο χορός της σχεδιάστριας με το top model στο after party