FASHION NEWS
Η Η&Μ συνεργάζεται με την Moschino!
Σύντομα θα φοράμε δημιουργίες του Jeremy Scott.
Κάθε χρόνο, αυτή την περίοδο, όλα εμείς τα… fashion freaks, περιμένουμε με ανυπομονησία ένα πράγμα: να μάθουμε τον/την σχεδιαστή ή brand με τον οποίο θα συνεργαστεί η H&M.
Ήρθε, λοιπόν, αυτό που περιμέναμε. Η ανακοίνωση του brand για την καινούργια του συλλογή φέτος, έγινε, και μάλιστα με πολύ πρωτότυπο τρόπο!
Με μία κλήση μέσω Instagram live από την Gigi Hadid με τον φίλο της Jeremy Scott, αποκάλυψε η Η&Μ τα νέα: η επόμενη συνεργασία με σχεδιαστή της H&M είναι με τον οίκο MOSCHINO - το εμβληματικό ιταλικό brand, στο οποίο ο Jeremy Scott έχει δώσει νέα ποπ ενέργεια από το 2013, όταν και ανέλαβε ως Καλλιτεχνικός Διευθυντής.
Η κλήση της Gigi Hadid στον Jeremy Scott προβλήθηκε ζωντανά σε ψηφιακές οθόνες κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι του οίκου MOSCHINO στο φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα της Η&Μ, εκπλήσσοντας τους παρευρισκόμενους με τα μεγάλα νέα.
Ο Jeremy και η Gigi φορούσαν τις πρώτες δημιουργίες της MOSCHINO [tv] H&M, μιας συλλογής γεμάτη ζωντάνια, χαρά και το χιούμορ που έκανε την εταιρεία μία από τις πιο αγαπητές στον χώρο της μόδας σήμερα. Ο Jeremy Scott σχεδίασε για την H&M μια νέα συλλογή για άνδρες και γυναίκες, καθώς και μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ και κάποιες έξτρα εκπλήξεις.
«Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για τη MOSCHINO [tv] H&M. Όλη μου τη ζωή, η δουλειά μου ήταν να συνδέομαι με τους ανθρώπους μέσα από τη μόδα, και με αυτή τη συνεργασία θα είμαι σε θέση να φθάσω σε περισσότερους από ποτέ μέχρι σήμερα», δήλωσε ο Jeremy Scott, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του οίκου MOSCHINO.
«Η MOSCHINO [tv] H&M είναι η ιδανική συνεργασία που χρειάζεται ο κόσμος της μόδας αυτή τη στιγμή. Συνδυάζει την ποπ κουλτούρα, την αστική μόδα, τα λογότυπα και την αίγλη. Ο Jeremy Scott είναι απίστευτος - ξέρει πώς να διασκεδάζει με τη μόδα και να επικοινωνεί με τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο», λέει η Ann-Sofie Johansson, Καλλιτεχνική Σύμβουλος της H&M.
Η καμπάνια της συλλογής MOSCHINO [tv] H&M είναι μια ριζικά καινοτόμος τηλεοπτική ιδέα που συνδυάζει τα social media και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης προκειμένου να δημιουργήσει μια πολυ-πλατφόρμα: μια νέα και συναρπαστική τηλεοπτική εμπειρία για τον ψηφιακό κόσμο.
Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα του brand σε όλο τον κόσμο και online από τις 8 Νοεμβρίου.