Skip to main content

FASHION NEWS

Chromat: το brand μαγιό που σπάει τους κανόνες

Η πιο εμψυχωτική καμπάνια που έχουμε δει ως τώρα. Αλήθεια όμως.


Κέλλυ Νόβακ

Στη Μόδα, και στα πάντα στην καταναλωτική κοινωνία που ζούμε, έχουμε «τάσεις». Υπάρχουν τάσεις ως προς τα ρούχα που φοράμε, τα μακιγιάζ που κάνουμε, τα smartphones που αγοράζουμε, μέχρι και τις διακοπές που πάμε.

Άλλο ένα είδος «τάσης» που έχει προκύψει τελευταία είναι η καινούργια στάση ζωής, όσον αφορά την γυναικεία εμφάνιση. Είναι πολύ σημαντική αυτή η «τάση». Αν όχι η σημαντικότερη.

Το πώς αντιμετωπίζουμε οι ίδιοι σαν μονάδες την άποψη που έχουμε για τις αναλογίες μας, το πώς αντιμετωπίζουμε ένα πιο «διαφορετικό» (διαφορετικό με τα δεδομένα που έχει ορίσει η κοινωνία μας ως τώρα) άνθρωπο γενικότερα, είναι πλέον ένα μείζον ζήτημα που συζητιέται πολύ.

Είναι ίσως από τα πιο «καλά» που έχουν συμβεί στην κοινωνία μας τελευταία, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πώς η κοινωνικοπολιτική κατάσταση παγκοσμίως πάει κατά… δ@!^%*ου.

Όταν βλέπουμε brands, σαν το Chromat το οποίο προκαλεί την διαφορετικότητα, ξέρουμε ότι είναι αποτέλεσμα όλης αυτής της αλλαγής στην στάση ζωής που αποκτάει σιγά-σιγά το κοινό.

chromatcampaign_01.jpg

Το brand μαγιό Chromat λοιπόν, για την νέα του καμπάνια, σπάει τους κανόνες. Ψιλο-κυριολεκτικά. Με ένα διασκεδαστικό τρόπο ορίζει ως concept της καμπάνιας τους κανόνες που υπάρχουν στα resorts, ως προς την χρήση της πισίνας τους.

 chromatcampaign_02.jpg 

Ως γνωστό, μια πισίνα «εκπέμπει» ένα είδος πολυτέλειας, και η «πολυτέλεια» έχει κανόνες. Δεν «μπορείς» να χρησιμοποιήσεις μία πισίνα, αν δεν έχεις καλλίγραμμο σώμα σαν της Gisele. Δεν «επιτρέπεται» να τρως, να έχεις ουλές, ραγάδες, κυτταρίτιδα. Πρέπει να είσαι τέλεια.

Αυτή την «στάση ζωής» λοιπόν, έρχεται να καταρρίψει μέσα από την καμπάνια της, η Chromat.

chromatcampaign_03.jpgchromatcampaign_04.jpg 

Για τις φωτογραφίες συμπεριλαμβάνει γυναίκες, όλων των σωματότυπων, εθνικοτήτων κ.ο.κ. Έτσι, θέτει τους δικούς της “Pool Rules” και ορίζει αυτή το τι μας κάνει «τέλειους».

chromatcampaign_05.jpg Απόλαυσε  την πραγματικά εμψυχωτική και απελευθερωτική καμπάνια και… εμπνεύσου. Τι άλλο; chromatcampaign_06.jpgchromatcampaign_07.jpgchromatcampaign_08.jpgchromatcampaign_09.jpgchromatcampaign_10.jpg

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

CELEBS

Κομψή εγκυμονούσα η Βασιλική Τρουφάκου: Με στενό μαύρο φόρεμα με σκισίματα!

Πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης

ΠΑΙΔΙ

Parenting coach μοιράζεται διορατικές συμβουλές για το πώς να αναπτύξετε την αυτοεκτίμηση σε παιδιά κάτω των 5 ετών

Μέχρι την ηλικία των 5 ετών, η αυτοαντίληψη ενός παιδιού έχει ήδη αναπτυχθεί.

CELEBS

Μελίσα Μακάρθι: Ποια είναι η διάσημη κολλητή της Μέγκαν Μαρκλ;

Η ηθοποιός μιλά πάντα με τα καλύτερα λόγια για τη Δούκισσα του Σάσσεξ