Εβδομάδα Μόδας Μιλάνο 2019: Ο οίκος Moschino και πάλι...έγραψε

Ο Jeremmy Scott και πάλι...μεγαλούργησε

Δήμητρα Λυγίζου-Κάρλου

Ο σχεδιαστής του οίκου Moschino παρουσίασε μία κολεξιόν βγαλμένη από τηλεοπτικό show των 90's και μας θύμισε την αμερικανική υπερβολή μέσα από την μόδα. Ο διάσημος και καταξιωμένος designer είναι γνωστός για τα εκκεντρικά του σόου και τις γεμάτες έμπνευση ιδέες του, τις οποίες δεν χάνει ευκαιρία να "αποτυπώνει" σε κάθε catwalk του ιταλικού οίκου Moschino.

Φέτος επίλεξε να ταξιδέψει τους θεατές σε εποχές τηλεοπτικού σόου της δεκαετίας του 1990, με ότι αυτό συνεπάγεται. Σαφείς αναφορές  στην κουλτούρα της διαφήμισης, του υπερκαταναλωτισμού, του τυχοδιωκτισμού μέσα από τηλεοπτικά σόου και στην υπερβολή που φτάνει τα όρια του κιτς.

Σαν την πιο καλτ εκπομπή τηλεμάρκετινγκ έμοιαζε η πασαρέλα, παρά σε επίδειξη υψηλής μόδας. Το χρυσό ήταν παντού, το ίδιο και τα αμερικάνικα δολάρια. Τα μαλλιά ήταν υπερβολικά κρεπαρισμένα, το μακιγιάζ έντονο, τα κοσμήματα εκτυφλωτικά και το κιτς γενικά καλά κρατούσε. Για τις ανάγκες του concept χρησιμοποιήθηκαν σετ με βαλίτσες, ηλεκτρικές συσκευές, ένας κουλοχέρης και μία ολοκαίνουρια Ferrari! Ακόμη και τα καθίσματα των θεατών ήταν βαλμένα αμφιθεατρικά, για να μπορεί το κοινό να «κατεβαίνει» στο πλατό, μιμούμενο άψογα την τηλεοπτική αισθητική εκπομπών προηγούμενων δεκαετιών.

Δες παρακάτω εικόνες και θα καταλάβεις. 

 

https://www.instagram.com/p/BuNM6TpBcn-/


 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares