Skip to main content

FASHION NEWS

Το be or not to be [influencer]?

Μία νέα έρευνα δείνει τις απαντήσεις!


Δήμητρα Λυγίζου-Κάρλου

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. 

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

 

57297984_1148311032007245_5395345976924413277_n.jpg 59679526_287257382203396_5096654204933200900_n.jpg 

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

 

57488249_423754645109631_8537672996756253803_n.jpg

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

H Dr. Martens ξέρει να παρτάρει δυνατά!

Το αγαπημένο βρετανικό rebellious brand Dr. Martens, ανανέωσε και φέτος το ραντεβού του με τους φίλους των Doc boots σε ένα party που τα είχε όλα!

FASHION NEWS

Emily Ratajkowski και Irina Skayk εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους σε αγώνα των New York Knicks και των Miami Heat στο Madison Square Garden

Τι φόρεσαν τα εντυπωσιακά μοντέλα, για να παίρνουμε ιδέες και για τις δικές μας γηπεδικές εμφανίσεις!

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 4 Δεκεμβρίου

Ξεπεράστε τα διλήμματα που ανακόπτουν την ανοδική σας πορεία

ΜΟΥΣΙΚΗ

Η Beyoncé κυκλοφορεί το ολοκαίνουριο κομμάτι της, “My House”

Η πρώτη μουσική της δουλειά μετά το Renaissance είναι γεγονός. 

CELEBS

Ιωάννα Τούνη: Το νέο της μαγαζί στην Αθήνα

Πού θα βρίσκεται το νέο της κατάστημα ρούχων