Skip to main content

FASHION NEWS

Το be or not to be [influencer]?

Μία νέα έρευνα δείνει τις απαντήσεις!


Δήμητρα Λυγίζου-Κάρλου

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. 

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

 

57297984_1148311032007245_5395345976924413277_n.jpg 59679526_287257382203396_5096654204933200900_n.jpg 

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

 

57488249_423754645109631_8537672996756253803_n.jpg

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

MARVEL x SWAROVSKI: Οι αγαπημένοι μας super ήρωες συνεργάζονται με την ομορφιά του κρυστάλλου

Μια νέα συλλογή κοσμημάτων και διακοσμητικών για το σπίτι με κάθε κομμάτι εμπνευσμένο από έναν εμβληματικό χαρακτήρα της Marvel, αποτυπωμένο με εξαιρετικό savoir-faire και προσοχή στη λεπτομέρεια

FASHION NEWS

Το περιοδικό NYLON επανακυκλοφορεί και η Gwen Stafani ποζάρει στο εξώφυλλό του ως το απόλυτο grunge icon

24 χρόνια μετά το τελευταίο της εξώφυλλο για το περιοδικό που καθόρισε τα aughts

FASHION NEWS

«Με τον καιρό, η μόδα έγινε μέρος του DNA μου» Roberto Cavalli

Ένας μικρός φόρος τιμής στον σπουδαίο σχεδιαστή μόδας που πέθανε στις 12 Απριλίου 2024

Προτεινόμενα

CELEBS

Βίκυ Παπαδοπούλου: Σπάνια εμφάνιση με τον σύζυγό της

Πού τους εντόπισε ο φωτογραφικός φακός;

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

«Αγάπα περισσότερο, ώσπου να μην πονάει άλλο» William Shakespear

Μαθήματα αγάπης και έρωτα από τον William Shakespear

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 23 Απριλίου

Εάν δεν κάνετε μια προσπάθεια να ελέγξετε το άγχος σας, σύντομα θα έχετε προβλήματα