Skip to main content

FASHION NEWS

Πως ο νέος covid/19 έφερε την πιο μεγάλη επανάσταση για μια βιώσιμη μόδα

Tα νέα δεδομένα, oι νέες καταναλωτικές συνήθειες και η έννοια της βιωσιμότητας 



 

Το άρθρο του Τζιόρτζιο Αρμάνι που κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες αποτελεί αντικείμενο έντονης συζήτησης. Ο διάσημος σχεδιαστής όχι απλώς υποστηρίχθηκε για τις απόψεις και δράσεις για μια πιο βιώσιμη βιομηχανία μόδας, αλλά θεωρείται  πλέον πρόσωπο - κλειδί, το οποίο θα συμβάλλει σημαντικά σε ένα καλύτερο μέλλον.

Τα τελευταία χρόνια ήταν ολοφάνερο πως κάτι άλλαζε στον μαγικό κόσμο των υφασμάτων και του στιλ. Οι έννοιες περί βιωσιμότητας, η πράσινη επιχειρηματικότητα, τα ανακυκλώσιμα υφάσματα, η διαχρονικότητα των ρούχων, το φαινόμενο της ‘’γρήγορης μόδας’’ και ζητήματα όπως το γεγονός πως η βιομηχανία ρούχων αποτελεί την δεύτερη, πιο μολυσματική πηγή για τον πλανήτη, μας απασχόλησαν όσο τίποτα.

Και κάπου εκεί, ήρθε ο νέος covid/19. Ο οποίος φαίνεται πως άλλαξε ριζικά όλο το τοπίο και ενίσχυσε περαιτέρω τους έντονους προβληματισμούς. Είναι γεγονός πως κάθε brand δίνει την δική του προσπάθεια να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Να βρίσκει τρόπους παραγωγής ρούχων πιο φιλικούς στο περιβάλλον, να ανακυκλώνει υφάσματα και σταδιακά να απορρίπτει τάσεις χωρίς μέλλον.

https://www.instagram.com/p/B_hoMc7nU-T/


Η γρήγορη μόδα, το φαινόμενο δηλαδή του ‘’Fast Fashion’’ και η διαχρονικότητα των ρούχων αποτέλεσαν ένα ακόμη φλέγον ζήτημα. To να φοράς ένα κομμάτι για μια φορά στην ζωή σου, αποτελεί πλέον παρελθόν.  Οι καταναλωτικές συνήθειες είχαν πλέον να κάνουν με επενδύσεις σε basic, διαχρονικά και κλασσικά ρούχα τα οποία θα φορεθούν πολλές φορές και θα έχουν αντοχή και διάρκεια μέσα στον χρόνο. Και όλα αυτά δεν είναι μια ακόμη ‘’μόδα’’ της εποχής. Αλλά μια ανάγκη. Και μάλιστα επείγουσα.

Ο κορωναϊός επιβεβαίωσε καλύτερα από τον καθένα την σημαντικότητα για αλλαγή στον τρόπο αντίληψης και συμπεριφοράς τόσο απέναντι στην βιομηχανία της μόδας αλλά και σε κάθε πεδίο.

https://www.instagram.com/p/B_hguLDHv_G/

https://www.instagram.com/p/BVEzRPTBkTN/


Πολλά από τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση κατά 8% στις πωλήσεις τους ενώ οι πιτζάμες, οι φόρμες και ρούχα που ορίζουν το cozy και casual πρωταγωνίστησαν. Η άνεση έγινε κυρίαρχη και όλα δείχνουν που θα εξακολουθήσει να είναι. Τα στενά, άβολα ρούχα χαρακτηρίζονται πλέον ως ''old fashioned''. Όπως επίσης και τα brands που χρησιμοποιούν αληθινά δέρματα ζώων ή υφάσματα από μη ανακυκλώσιμα υλικά.

Η μόδα υπήρχε. Και θα υπάρχει. 
Η ζωή συνεχίζεται και ο άνθρωπος προσαρμόζεται. Στις νέες ανάγκες, στα νέα δεδομένα τα οποία στην προκειμένη περίπτωση είναι αναγκαίο να είναι ‘’πράσινα’’. Ανακυκλώσιμα και φιλικά τόσο στον άνθρωπο μα και στο περιβάλλον.

 

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Kurt Geiger παρουσιάζει την πολύχρωμη συλλογή της για τη σεζόν Spring/Summer 2024

Με τους παστέλ χρωματισμούς της σειράς Quiet Sand και τα έντονα μοτίβα της Summer Nights να θυμίζουν τις ηλεκτρισμένες βραδιές των πόλεων

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 27 Απριλίου

Προσπεράστε με άνεση ό,τι δεν σας πάει καλά

VIRAL

Η Taylor Swift παρουσιάζει το video της για το “Fortnight”, στο οποίο συνεργάζεται με τον Post Malone

Ethan Hawke και Josh Charles συμπρωταγωνιστούν μαζί με τους Swift και Malone στο πρώτο μουσικό video του Tortured Poets Department