Skip to main content

FASHION NEWS

Από τον οίκο Louis Vuitton και τον Nicolas Ghesquière η νέα καμπάνια για φθινόπωρο/ χειμώνα 2020

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής σε ρόλο σκηνοθέτη και φωτογράφου



 

Είναι η στιγμή που οι πρώτες συλλογές με τα ολοκαίνουργια κομμάτια για την νέα σεζόν που έρχεται, κυκλοφορούν και μας συναρπάζουν.

Ο οίκος Louis Vuitton αποκάλυψε τη νέα καμπάνια μέσα από τη σκηνοθετική και φωτογραφική ματιά του Nicolas Ghesquière. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου ξεδιπλώνει τη δημιουργικότητά του σε μια πολύ προσωπική συλλογή, μέσα από μία καμπάνια που εκφράζει τη σύγχρονη ελευθερία και του να απολαμβάνει κανείς πραγματικά τα ρούχα.

https://www.instagram.com/p/CDN4HGSAXbp/

Για τις ανάγκες της καμπάνιας, ο Nicolas Ghesquière προσκάλεσε τους φίλους και την οικογένειά του οίκου στο στούντιο φωτογραφίας του, ένα δημιουργικό εργαστήριο στο Quai Voltaire στο Παρίσι: ανάμεσά τους ήταν στενοί φίλοι - η προσωπικότητα των οποίων εμπνέει τον καλλιτεχνικό διευθυντή, καθώς επίσης συγγενικά και άλλα αγαπημένα πρόσωπα.

https://www.instagram.com/p/CDMHDGGFEaV/

https://www.instagram.com/p/CDOhTvNn8G7/

Διάσημοι φίλοι, αγαπημένα μοντέλα, ταλαντούχοι καλλιτέχνες και αθλητές (Léa Seydoux, Marina Foïs, Noémie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous and the Yakuza και Sora Choi). Στην καμπάνια συμμετείχαν συνολικά 20 προσωπικότητες, από τις οποίες ο Ghesquière θέλησε να κρατήσει την ουσία της προσωπικότητάς τους. Τη στιλιστική εμπειρία ενίσχυσαν οι εμβληματικές τσάντες του οίκου - Capucines, Twist, Pont 9 και Dauphine.

https://www.instagram.com/p/CDPKgVeHVim/

https://www.instagram.com/p/CDNVxuOI7R4/

"Νόμιζα ότι θα είχε ενδιαφέρον να επεκτείνω τη δουλειά μου στη φωτογραφία, να συνεχίσω μέχρι το τέλος της δημιουργικής διαδικασίας και να δώσω στη συλλογή το τελικό σημείο στίξης. Σε αυτήν την γκαλερί πορτρέτων, όλοι βρίσκονται εκεί για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους και μου άρεσε καθώς ανακάλυπτα νέα κοινά σημεία με άτομα που ήξερα ήδη. Ήθελα επίσης να ενώσω διαφορετικές πτυχές του οίκου, ένα κυκλικό όραμα για το τι συμβαίνει εδώ. Να δώσω μια διαχρονική πτυχή σε δημιουργίες που είναι μόνιμες στη σεζόν. Για μένα, η μετάβαση στη φωτογραφία προήλθε από την επιθυμία να αντανακλώ το συναίσθημα που μοιραζόμαστε όταν δουλεύουμε σε μια συλλογή" σημειώνει ο Nicolas Ghesquière, επικεφαλής της καμπάνιας.

Note: Η καμπάνια θα κυκλοφορήσει τον Σεπτεμβρίο του 2020 σε όλο τον κόσμο.

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

FASHION TRENDS

Ποια σανδάλια είναι η πιο κομψή τάση του καλοκαιριού 2024;

Κομψά και άνετα – με «δαχτυλίδι» που τα κάνει να ξεχωρίζουν

CELEBS

Δημήτρης Κόκοτας: Θετικά τα νέα για την υγεία του - Ανταποκρίθηκε σε οδηγίες γιατρών

Παραμένει στη ΜΕΘ με μηχανική υποστήριξη έναν μήνα μετά την ανακοπή

BEAUTY TIPS

Πώς να απαλλαγείτε από τους πόρους;

Οι ειδικοί μοιράζονται τα top μυστικά για να τους ξεφορτωθείτε