Skip to main content

FASHION NEWS

Από τον οίκο Louis Vuitton και τον Nicolas Ghesquière η νέα καμπάνια για φθινόπωρο/ χειμώνα 2020

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής σε ρόλο σκηνοθέτη και φωτογράφου


Τόνια Τζαφέρη

 

Είναι η στιγμή που οι πρώτες συλλογές με τα ολοκαίνουργια κομμάτια για την νέα σεζόν που έρχεται, κυκλοφορούν και μας συναρπάζουν.

Ο οίκος Louis Vuitton αποκάλυψε τη νέα καμπάνια μέσα από τη σκηνοθετική και φωτογραφική ματιά του Nicolas Ghesquière. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου ξεδιπλώνει τη δημιουργικότητά του σε μια πολύ προσωπική συλλογή, μέσα από μία καμπάνια που εκφράζει τη σύγχρονη ελευθερία και του να απολαμβάνει κανείς πραγματικά τα ρούχα.

https://www.instagram.com/p/CDN4HGSAXbp/

Για τις ανάγκες της καμπάνιας, ο Nicolas Ghesquière προσκάλεσε τους φίλους και την οικογένειά του οίκου στο στούντιο φωτογραφίας του, ένα δημιουργικό εργαστήριο στο Quai Voltaire στο Παρίσι: ανάμεσά τους ήταν στενοί φίλοι - η προσωπικότητα των οποίων εμπνέει τον καλλιτεχνικό διευθυντή, καθώς επίσης συγγενικά και άλλα αγαπημένα πρόσωπα.

https://www.instagram.com/p/CDMHDGGFEaV/

https://www.instagram.com/p/CDOhTvNn8G7/

Διάσημοι φίλοι, αγαπημένα μοντέλα, ταλαντούχοι καλλιτέχνες και αθλητές (Léa Seydoux, Marina Foïs, Noémie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous and the Yakuza και Sora Choi). Στην καμπάνια συμμετείχαν συνολικά 20 προσωπικότητες, από τις οποίες ο Ghesquière θέλησε να κρατήσει την ουσία της προσωπικότητάς τους. Τη στιλιστική εμπειρία ενίσχυσαν οι εμβληματικές τσάντες του οίκου - Capucines, Twist, Pont 9 και Dauphine.

https://www.instagram.com/p/CDPKgVeHVim/

https://www.instagram.com/p/CDNVxuOI7R4/

"Νόμιζα ότι θα είχε ενδιαφέρον να επεκτείνω τη δουλειά μου στη φωτογραφία, να συνεχίσω μέχρι το τέλος της δημιουργικής διαδικασίας και να δώσω στη συλλογή το τελικό σημείο στίξης. Σε αυτήν την γκαλερί πορτρέτων, όλοι βρίσκονται εκεί για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους και μου άρεσε καθώς ανακάλυπτα νέα κοινά σημεία με άτομα που ήξερα ήδη. Ήθελα επίσης να ενώσω διαφορετικές πτυχές του οίκου, ένα κυκλικό όραμα για το τι συμβαίνει εδώ. Να δώσω μια διαχρονική πτυχή σε δημιουργίες που είναι μόνιμες στη σεζόν. Για μένα, η μετάβαση στη φωτογραφία προήλθε από την επιθυμία να αντανακλώ το συναίσθημα που μοιραζόμαστε όταν δουλεύουμε σε μια συλλογή" σημειώνει ο Nicolas Ghesquière, επικεφαλής της καμπάνιας.

Note: Η καμπάνια θα κυκλοφορήσει τον Σεπτεμβρίο του 2020 σε όλο τον κόσμο.

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Zara λανσάρει στην Ελλάδα το pre-owned, την καινοτόμο πλατφόρμα για να βοηθήσει τους πελάτες της να παρατείνουν τη ζωή των ενδυμάτων της!

To pre-owned είναι μια νέα πρωτοβουλία για τη μετάβαση σε ένα κυκλικό μοντέλο με υπηρεσίες επισκευής, πωλήσεις από ιδιώτη σε ιδιώτη και δωρεές! Θα τεθεί σε λειτουργία σε 14 νέες ευρωπαϊκές αγορές από τις 12/12/23 και η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στο zara.com, στο zara app και στα καταστήματα. 

FASHION NEWS

Leggings: Πως θα κάνεις τους πιο stylish συνδυασμούς!

Το πιο αγαπημένο κομμάτι της ντουλάπας σου, σου χαρίζει upgraded σύνολα inspired από την πασαρέλα! 

FASHION NEWS

Ο Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Α.με.Α. «Το Εργαστήρι» διοργανώνει και φέτος τo Πανηγύρι της Αγάπης!

Μια γιορτή αγάπης που θα στηρίξει τα όνειρα και το μέλλον των παιδιών με αναπηρία! 

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 8 Δεκεμβρίου

Πρέπει να μείνετε ψύχραιμοι και να μη βιαστείτε να αντιδράσετε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Πώς να μείνεις μακριά από την συναισθηματική φόρτιση στις φετινές γιορτές

Προστάτεψε τον εσωτερικό σου κόσμο για να περάσεις όμορφες στιγμές

VIRAL

Middle finger moment: Παρουσιάστρια του BBC κάνει κωλοδάχτυλο on air και γίνεται το ξεκαρδιστικό viral του Δεκεμβρίου

Χωρίς να έχει καταλάβει ότι βρίσκεται on air, η παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων του δικτύου έκανε μια απρεπή κίνηση που σκόρπισε όμως γέλιο.