
FASHION NEWS
Beyonce: Φορώντας ελληνικούς οίκους μόδας σαγηνεύει στο νέο της άλμπουμ
Με κρυστάλλινο φόρεμα από Vretto Vrettako και μπότες Τσακίρης Μαλλάς

Ιδιαίτερη διάκριση αλλά και επιτυχία για την ελληνική μόδα η οποία έχει αρχίσει να κάνει σταθερά αλλά μεγάλα βήματα στο διεθνές κοινό. Η δημοφιλής τραγουδίστρια Beyonce επέλεξε για ακόμη μία φορά, μια δημιουργία Vrettos Vrettakos για το νέο visual album της, «Black Is King». Ο διάσημος σχεδιαστής μόδας έντυσε τη star με ένα κρυστάλλινο φόρεμα, εμπνευσμένο από τα χρώματα της Αφρικής, το οποίο αποτελείται από 450.000 swarovski. Η εντυπωσιακή της εμφάνιση προκάλεσε αναμφίβολα, παραλήρημα στο κοινό της.
https://www.instagram.com/p/CDTXI4uDRy_/
Η αγαπημένη τραγουδίστρια φόρεσε ένα κεντημένο φόρεμα- κορσές με εκατοντάδες γυάλινα κρόσσια και κρυστάλλους, το οποίο συνδύασε μοναδικά με ίδιες πανύψηλες μπότες, εκατοντάδων χιλιάδων κρυστάλλων στην ίδια χρωματική παλέτα, σε συνεργασία με τον οίκο Tsakiris Mallas. Το ιδιαίτερα επιμελημένο φόρεμα χρειάστηκε σχεδόν δύο μήνες δουλειά στο χέρι για να ετοιμαστεί.
https://www.instagram.com/p/CDTWLTXDXQc/
Τα ρούχα του Έλληνα σχεδιαστή έχουν επιλέξει στο παρελθόν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής, όπως οι Shakira, Jennifer Lopez, Taylor Swift. Από τη λίστα αυτή δεν θα μπορούσε να λείπει και η Beyonce, με την πρώτη προσέγγιση να έχει γίνει το 2012. Έκτοτε έχει φορέσει πολλές δημιουργίες Vrettos Vrettakos.
https://www.instagram.com/p/CDToXFLDt-y/
Το νέο visual album της στοχεύει να περάσει ένα σημαντικό μήνυμα για το Black Lives Matter στην Αμερική ενώ βασίζεται στη μουσική του δίσκου «The Lion King: The Gift» που κυκλοφόρησε η Beyoncé τον Ιούλιο του 2019. Στο visual album η pop star προσαρμόζει την ιστορία του «Lion King» σε μια ευρύτερη αφήγηση της ιστορίας και της κληρονομιάς της Αφρικής.
SELECTIONS
- Πώς να μείνεις μακριά από την συναισθηματική φόρτιση στις φετινές γιορτές
- Tips για να μεταμορφώσεις την επιδερμίδα του προσώπου σου δύο σχεδόν εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα
- SOS: Πονάνε τα μαλλιά σου; Να γιατί!
- Η Zara λανσάρει στην Ελλάδα το pre-owned, την καινοτόμο πλατφόρμα για να βοηθήσει τους πελάτες της να παρατείνουν τη ζωή των ενδυμάτων της!