FASHION NEWS
H καμπάνια της H&M κάνει μια πιο… dark στροφή
Και μας αρέσει πολύ!
Κέλλυ Νόβακ
Για την χειμωνιάτικη συλλογή της σειράς “Divided”, η εταιρία-κολοσσός H&M, αποφάσισε να πάρει ένα πιο «σκοτεινό» ύφος, απ’ ότι την έχουμε συνηθίσει. Το μοντέλο Hollie-May Saker (η οποία είναι και το πρόσωπο της Moschino), αποδίδει αυτό το στιλ με μεγάλη επιτυχία, ενώ οι φωτογραφίες -σε ασπρόμαυρους και γκρι τόνους- ενισχύουν αυτή την αισθητική.
Τα φαρδιά γούνινα jackets, οι rock-inspired μπλούζες, τα πλεκτά αλλά και τα διάτρητα φορέματα, είναι μερικά από τα ρούχα της συλλογής που ανυπομονούμε να δούμε στα ράφια του γνωστού πολυκαταστήματος.
Πάρε μία ιδέα από την καμπάνια:
SELECTIONS
- Πώς να διαλέξεις και να φροντίσεις το αθλητικό σου σουτιέν
- «Ως γυναίκα δεν έχω χώρα. Ως γυναίκα, η χώρα μου είναι όλος ο κόσμος» Virginia Woolf
- 4 κρέμες ματιών με βιταμίνη C για να πεις «αντίο» στους μαύρους κύκλους
- Γιατί το λευκό t-shirt είναι το απόλυτο wardrobe staple που πρέπει να αποκτήσεις - Πέντε επιλογές της fashion editor του AllYou