H καμπάνια της H&M κάνει μια πιο… dark στροφή

Και μας αρέσει πολύ!

Κέλλυ Νόβακ

Για την χειμωνιάτικη συλλογή της σειράς “Divided”, η εταιρία-κολοσσός H&M, αποφάσισε να πάρει ένα πιο «σκοτεινό» ύφος, απ’ ότι την έχουμε συνηθίσει. Το μοντέλο Hollie-May Saker (η οποία είναι και το πρόσωπο της Moschino), αποδίδει αυτό το στιλ με μεγάλη επιτυχία, ενώ οι φωτογραφίες -σε ασπρόμαυρους και γκρι τόνους- ενισχύουν αυτή την αισθητική.

Τα φαρδιά γούνινα jackets, οι rock-inspired μπλούζες, τα πλεκτά αλλά και τα διάτρητα φορέματα, είναι μερικά από τα ρούχα της συλλογής που ανυπομονούμε να δούμε στα ράφια του γνωστού πολυκαταστήματος.

Πάρε μία ιδέα από την καμπάνια:

hm-dark-fashions-divided02.jpg

hm-dark-fashions-divided03.jpg

hm-dark-fashions-divided04.jpg

hm-dark-fashions-divided05.jpg

hm-dark-fashions-divided06.jpg

hm-dark-fashions-divided07.jpg

hm-dark-fashions-divided08.jpg

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares