Skip to main content

FASHION NEWS

A for Antithesis: Η Athina Korda σού δείχνει πώς να κάνεις την διαφορά με το ντύσιμό σου

Αthenian Fashion calling!


Κέλλυ Νόβακ

Press, fashion bloggers, άνθρωποι που θαυμάζουν την μόδα, celebrities, όλοι άφησαν τα πάντα το Σάββατο το βράδυ για να παρεβρεθούν στο Αthens Xclusive Designers Week και συγκεκριμένα στο show της Ελληνίδας σχεδιάστριας Athina Korda.

Και γιατί όχι; Ποιος θα ήθελε να χάσει αυτό το show; Η ανεχρόμενη σχεδιάστρια, κατάφερε για άλλη μια σεζόν, χωρίς να χάσει την γνωστή dark αισθητική, να μας καλοσωρίσει σε έναν πολλά υποσχόμενο χειμώνα. «Τα αντίθετα έλκονται» ήταν σαν να μας «φώναζε» μέσα από τα γεωμερτικά της σχέδια και ιδιαίτερα ρούχα. Μια συλλογή που ήταν εξ’ ολοκλήρου αφιερωμένη στο μαύρο χρώμα. Και εκεί ήταν το «τρικ». Κατάφερε να εκφράσει μια αντιφατικότητα στα ρούχα, η οποία δεν προήλθε από τα χρώματα αλλά από τις υφές, τα υφάσματα και τις περίπλοκες γραμμές. Καπιτονέ απλίκες, αλλά και εξ’ολοκλήρου καπιτονέ κομμάτια (κανείς δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στο ασύμμετρο καπιτονέ γιλέκο), ολόσωμες -αρχιτεκτονικού ύφους- φόρμες και παντελόνες, tops και φυσικά οι νικητές της βραδιάς, τα statement θηλυκά φορέματα.

Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα εντυπωσιακά, χειροποίητα –μεταλλικά- αξεσουάρ, που συμπλήρωναν άψογα τα looks. Το “sans make up” look των μοντέλων, με τα έντονα μαύρα φρύδια (ναι, Rihanna σε προλάβαμε!) ήταν άλλη μια αντίθεση στην ομορφιά των καλοκατασκευασμένων αυτών ρούχων.

Ποιο είναι το συμπέρασμα; Μια γυναίκα μπορεί να είναι σέξι θηλυκή και confident ακόμα και αν τα ρούχα της είναι edgy και άγρια. Όποια γυναίκα ή σχεδιάστρια μπορεί να το διεκπεραιώσει αυτό, τότε η νίκη είναι δική της. 

Υ.Γ: Δεν θα μπορούσαμε να μην ξεσηκωθούμε με το μήνυμα που ήθελε να μας περάσει η σχεδιάστρια αλλά και η οργάνωση Fashion Revolution, όπου στο τέλος του show με ένα σχετικό βίντεο και με ένα από τα μοντέλα όπου εμφανίστηκε μόνο με εσώρουχα, έχοντας γραμμένο πάνω της την φράση “Who made my clothes”, που σκοπό έχουν να αφυπνίσουν τον κόσμο για τις συνθήκες εργασίας στις χώρες του τρίτου κόσμου, τις οποίες -κατά κόρον- δημιουργούν οι μεγάλες εταιρίες ρούχων.  

athinakorda_1.jpg

athinakorda_2.jpg

athinakorda_3.jpg

athinakorda_4.jpg

athinakorda_5.jpg

athinakorda_6.jpg

athinakorda_7.jpg

athinakorda_8.jpg

athinakorda_9.jpg

athinakorda_10.jpg

athinakorda_11.jpg

athinakorda_12.jpg

athinakorda_13.jpg

athinakorda_14.jpg

athinakorda_15.jpg

athinakorda_16.jpg

athinakorda_17.jpg

athinakorda_18.jpg

athinakorda_19.jpg

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

CELEBS

Πάνος Μουζουράκης - Μαριλού Κόζαρη: Η αποκάλυψη για τη βάφτιση της κόρης τους

Η ατάκα του καλλιτέχνη που αιφνιδίασε τους ρεπόρτερ

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: «Ως παρουσιάστρια βγάζω περισσότερα από ό,τι ένας ευρωβουλευτής»

Όσα είπε για την υποψηφιότητά της στον Νίκο Χατζηνικολάου