A new way of walking εγκαινιάζει ο Manolo Blahnik

Το δώρο της 50ής επετείου του Manolo Blahnik στον κόσμο της κομψότητας είναι μια νέα ψηφιακή εμπειρία

Ειρήνη Διαμαντακίδου

Ο Manolo Blahnik πιστεύει ότι είτε γεννιόμαστε διαθέτοντας τον αέρα και το κριτήριο της κομψότητας είτε αυτή μας διαφεύγει. Ευτυχώς για έναν από τους πιο διάσημους υποδηματοποιούς του κόσμου, οι γυναίκες κάνουν ό,τι μπορούν για να αγοράσουν τα σχέδιά του, απ’ όταν άνοιξε τις πόρτες της πρώτης boutique του στο Λονδίνο το 1971, προσπαθώντας να αποδείξουν ότι διαθέτουν το χάρισμα της κομψότητας.

Την πορεία του στον χώρο της υποδηματοποιίας και την ιστορία των 50 χρόνων του στον χώρο της μόδας, θα αναδεικνύει το νέο ψηφιακό του αρχείο, όπου ο καθένας θα μπορεί να βυθιστεί σε μια πραγματικά υπέροχη ιστορία υποδημάτων.

Αυτό το ψηφιακό αρχείο δεν είναι σαν τον πραγματικό κατάλογό του, που περιέχει περίπου 45.000 παπούτσια. Διαιρεμένο σε πέντε εικονικά δωμάτια θα δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε μια έκρηξη χρωμάτων, στοιχεία και πηγές της έμπνευσής του, αλλά και αποκαλύψεις από σχέδια που δεν έχουν δει ακόμα το φως της παραγωγής. Με τον γενικό τίτλο A new way of walking, ο Manolo Blahnik σχολιάζει στη Vogue «Έχουμε πολλά να κάνουμε, πολλά, πολλά να γίνουν», προσθέτοντας ότι είναι ενθουσιασμένος που θα ανακαλύψει ποια παπούτσια εξακολουθούν να παραμένουν σε μια θέση στην καρδιά του μετά από όλα αυτά τα χρόνια.

Αυτό το νέο ψηφιακό πρότζεκτ θα δίνει τη δυνατότητα αλληλοεπίδρασης. Μπορείτε να συμμετάσχετε με εκατομμύρια ανθρώπους που είναι το ίδιο περίεργοι με εσάς για το ιδιαίτερο σύμπαν του. Ο Manolo Blahnik δηλώνει ότι είναι ενθουσιασμένος, αλλά και λίγο νευρικός. «Η σημασία της προσωπικής σύνδεσης ήταν πάντα στον πυρήνα της μάρκας, γι' αυτό και τα τελευταία δύο χρόνια απομόνωσης ήταν ιδιαίτερα σκληρά για έναν άνθρωπο, ο οποίος υπερέχει στην τέχνη της ευχάριστης συζήτησης. Δύο από τα πιο ειλικρινή δωμάτια στο πρότζεκτ A new way of walking ονομάζονται “φιλίες” και “η οικογένειά μας”, και αποδίδουν φόρο τιμής στις σχέσεις που έχουν διαμορφώσει και την εταιρεία του και τα ορόσημα. Το έργο μου δεν έχει αλλάξει, απλώς υποστηρίζει την τεχνολογική, οικογενειακή ατμόσφαιρα στην καρδιά του οράματος με την ετικέτα Manolo Blahnik».



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares