Skip to main content

CELEBS

Συγκίνηση στην επίσημη πρεμιέρα της νέας ταινίας του Παντελή Βούλγαρη

Ένα δυνατό χειροκρότημα για «Το Τελευταίο Σημείωμα». 



Επίσημη πρεμιέρα της νέας ταινίας του Παντελή Βούλγαρη «Το Τελευταίο Σημείωμα», πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 23/10, στην Αίθουσα Τριάντα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Το παρών έδωσαν ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίρπας, η σύζυγός του Περιστέρα Μπαζιάνα, πλήθος εκπροσώπων της ελληνικής κυβέρνησης, του ελληνικού κοινοβολίου, του πολιτικού κόσμου, άνθρωποι της τέχνης, του πολιτισμού, των επιχειρήσεων. Φυσικά, εκεί ήταν και οι συντελεστές της ταινίας, καθώς και εκλεκτοί καλεσμένοι. 

Ήταν μια βραδιά γεμάτη συγκίνηση και έντονα συναισθήματα. Ο Παντελής Βούλγαρης, έντονα συγκινημένος ευχαρίστησε θερμά τους εκλεκτούς καλεσμένους που βρέθηκαν στην κατάμεστη Αίθουσα Τριάντη και επισήμανε τη μεγάλη του χαρά που μέσα από «Το Τελευταίο Σημείωμα» του δίνεται η δυνατότητα να συστήσει στο κινηματογραφικό κοινό την ιστορία του Ναπολέοντα Σουκατζίδη και των 200 της Καισαριανής.

Μετά το τέλος της προβολής, μέσα σε θερμό χειροκρότημα, ο Παντελής Βούλγαρης, η Ιωάννα Καρυστιάνη, οι πρωταγωνιστές της ταινίας Ανδρέας Κωνσταντίνου, Αντρέ Χένικε, Μελία Κράιλινγκ, Τάσος Δήμας, Αινείας Τσαμάτης, Λουκάς Κυριαζής, Λευτέρης Λαμπράκης και το συνεργείο της ταινίας ανέβηκαν στη σκηνή ευχαριστώντας τον κόσμο για την παρουσία τους σε αυτή την ξεχωριστή βραδιά για όλους όσους εργάστηκαν στην ταινία.

Δες φωτογραφικό υλικό από τη βραδιά:

 

toteleftaio.jpg 

ttt3.jpg

ttt4.jpg

ttt5.jpg

ttt6.jpg

ttt7.jpg

ttt8.jpg  

 

«Το Τελευταίο Σημείωμα» κυκλοφορεί στις αίθουσες στις 26 Οκτωβρίου 2017 από την Tanweer.

Λίγα λόγια για την ταινία: Η κινηματογραφική επιστροφή του Παντελή Βούλγαρη τέσσερα χρόνια μετά την επιτυχημένη και πολυβραβευμένη «Μικρά Αγγλία», καταπιάνεται με μια από τις πιο συγκλονιστικές σελίδες της πρόσφατης ελληνικής ιστορίας: την εκτέλεση 200 αγωνιστών την 1η Μαΐου 1944 στην Καισαριανή, από τους Γερμανούς κατακτητές, ως αντίποινα για τη δράση της ελληνικής αντίστασης. Ο Παντελής Βούλγαρης, με την Ιωάννα Καρυστιάνη να υπογράφει το σενάριο, θα μας μεταφέρουν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Χαϊδαρίου το διάστημα πριν την Πρωτομαγιά του ’44, και θα μας γνωρίσουν τους ανθρώπους πίσω από τα τραγικά γεγονότα.

Ένα κινηματογραφικό «σημείωμα» μνήμης, σεμνότητας και αναστοχασμού, όπου η μυθοπλασία συναντά την ιστορία και τους ήρωές της. Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας ο 34χρονος Ναπολέων Σουκατζίδης, Κρητικός μικρασιατικής καταγωγής, αγωνιστής του λαϊκού κινήματος και κρατούμενος σε εξορίες και φυλακές από το 1936. Την περίοδο της φυλακής του στο Χαϊδάρι, εκτελούσε χρέη διερμηνέα του Γερμανού Διοικητή του στρατοπέδου, Καρλ Φίσερ. Έξω από το στρατόπεδο, η μνηστή του Ναπολέοντα, Χαρά Λιουδάκη, με σθένος, καρτερία και βαθιά αγάπη στεκόταν δίπλα στον αρραβωνιαστικό της, έστω κι αν οι συναντήσεις τους ήταν για ελάχιστες στιγμές στα επισκεπτήρια, και πάντα υπό την επιτήρηση ενόπλων φρουρών. Η τύχη του Ναπολέοντα και άλλων 199 συγκρατούμενων του αποφασίζεται μετά την ενέδρα της ελληνικής αντίστασης στον Στρατιωτικό Διοικητή Λακωνίας, σε χαράδρα της περιοχής των Μολάων. Ο θάνατος του Διοικητή Κρες και τριών Γερμανών της συνοδείας του επιφέρει ως αντίποινα την εκτέλεση 50 Ελλήνων για κάθε ένα Γερμανό. Ο Σουκατζίδης είναι στη λίστα των 200 μελλοθάνατων. Την ημέρα της εκτέλεσης βρίσκεται μπροστά σε ένα δίλλημα ζωής, όταν ο Φίσερ, που μέσα στο διάστημα της φυλάκισης του Σουκατζίδη στο Χαϊδάρι ανέπτυξε σεβασμό για τον Έλληνα διερμηνέα, του δίνει τη δυνατότητα να εξαιρεθεί βάζοντας στη θέση του ως διακοσιοστό άλλον.

 

Φωτογραφίες: PANOULIS

Διαβάστε επίσης

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: Οι σπουδές, η τηλεόραση, ο γάμος με τον Μαροσούλη

Το βιογραφικό της υποψήφιας ευρωβουλευτή

CELEBS

Έλενα Τσαγκρινού – Dj Stephan: Αυτό είναι το όνομα που θα δώσουν στον γιο τους

Ανυπομονούν να κρατήσουν στην αγκαλιά τους τον μωράκι τους

Προτεινόμενα

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

Το τροπάριο της Κασσιανής και η "αθωότητα" της αμαρτίας

…ἡ ἐν πολλαῖς ἁμαρτίαις περιπεσοῦσα γυνή… και το μεγαλείο της ψυχής

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Μ. Τρίτης 30 Απριλίου

Αγκάλιασε τη φθαρτότητα ως το ανθρώπινο μεγαλείο