Skip to main content

MARKET

1η Οκτωβρίου 2018 Παγκόσμια Ημέρα Καφέ

Τα Starbucks γιόρτασαν το πάθος τους για τον καφέ με μια μοναδική προσφορά



Τη Δευτέρα 1η Οκτωβρίου 2018, γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ μαζί με όλους τους φίλους του καφέ προσφέροντας σε Grande μέγεθος Freddo Espresso, Cappuccino, Freddo Cappuccino, Americano και Iced Americano στην τιμή των 2,5€.

Από το πρωί και μόνο για την 1η Οκτωβρίου, οι φίλοι του καφέ είχαν την ευκαιρία να ξεκινήσουν, να συνεχίσουν ή να ολοκληρώσουν τη μέρα τους, απολαμβάνοντας τον αγαπημένο τους καφέ…σε ειδική τιμή!

Μέσα από κάθε κούπα καφέ που προσφέρουν οι Starbucks baristas καθημερινά στα καταστήματά μας, μοιράζονται μαζί σας το πάθος, την δεξιοτεχνία και την …παράδοση τους στον καφέ, βλέποντας σε κάθε δόση Starbucks espresso που εκχυλίζουν, μοναδικές στιγμές απόλαυσης για όλους!

Με αυτόν τον τρόπο, τα Starbucks γιορτάζουν το πάθος τους, που μετρά πλέον δεκαετίες, την αφοσίωσή τους για τη δημιουργία του τελειότερου γευστικά καφέ καθώς και τη δέσμευσή τους για ακόμη περισσότερα χρόνια εξειδίκευσης και προσφοράς εξαιρετικής ποιότητας καφέ σε όλον τον κόσμο με συνέπεια, υπευθυνότητα και ήθος. Ένα μικρό ευχαριστώ για την αγάπη και την προτίμησή σας αυτά τα δεκαέξι χρόνια που τα Starbucks είναι στην Ελλάδα. 

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που τα Starbucks γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ
Γνωρίζατε ότι μια μικρή κούπα καφέ μπορεί να κάνει την διαφορά;

Καθώς η αγάπη του κόσμου για εξαιρετικό καφέ μεγαλώνει, έτσι μεγαλώνει και η ανάγκη για να δημιουργηθεί μια πραγματικά βιώσιμη αγορά, που θα σέβεται εξίσου τη γη και τον καλλιεργητή. Η Starbucks είναι ολοένα και πιο κοντά στην επίτευξη των δεσμεύσεων και στόχων της όσον αφορά στη διασφάλιση της βιωσιμότητα του καφέ και τις ηθικές διαδικασίες καλλιέργειας και προσφοράς του.

-  Από το 2015, το 99% του καφέ της  Starbucks καλλιεργείται, έχει αγοραστεί και πωληθεί με υπευθυνότητα και ήθος με συνεργασία και διαπίστευση από τον Οργανισμό Conservation International στο πλαίσιο των Εφαρμογών C.A.F.E,  (Εφαρμογές Ισοτιμίας Καφέ και Καλλιεργητή) που αποτελούν οδηγίες κοινωνικής ευθύνης γύρω από την αγορά του καφέ και ξεκίνησαν το 2004. Δέσμευση της εταιρίας είναι να φθάσει στο 100%.

-  Γεγονός που την καθιστά την μεγαλύτερη εταιρία πώλησης καφέ που έχει επιτύχει τον στόχο αυτόν. Με σεβασμό στο περιβάλλον διατηρώντας την βιοποικιλότητα με βιώσιμες γεωργικές πρακτικές, και σεβασμό στην εργασία των καλλιεργητών καφέ ώστε να κερδίζουν τις υψηλότερες τιμές που αξίζει ο υψηλής ποιότητας καφές τους. 

-  Η Starbucks επιδιώκει να διασφαλίσει την μακροχρόνια παραγωγή ποιοτικού καφέ, και παράλληλα  να συμβάλλει θετικά και ουσιαστικά στις ζωές των καλλιεργητών καφέ:

Πρόσβαση σε δωρεάν εκπαίδευση και υποστήριξη αγρονομίας : Διαθέτει 9 Κέντρα Υποστήριξης Καλλιεργητών σε όλο τον κόσμο. Έχουν ήδη εκπαιδευτεί περίπου 25.000 καλλιεργητές καφέ και στόχος είναι να εκπαιδευτούν 200.000 μέχρι το 2020.

-  Δωρεά υγιών καφεόδεντρων: Το μέλλον του καφέ εξαρτάται από την υγεία των δέντρων. Περισσότερα από 21 εκατομμύρια καφεόδεντρα έχουν δοθεί σε καλλιεργητές καφέ από το 2015, ώστε να αντικαταστήσουν γερασμένα ή μη υγιή δέντρα. Στόχος είναι η δωρεά 100 εκατομμυρίων υγιών καφεόδεντρων σε καλλιεργητές μέχρι το 2025.

 Starbucks Global Fund – Χρηματοδότηση καλλιεργητών καφέ: Ώστε να είναι σε θέση να ανανεώσουν την καλλιέργειά τους, να εφαρμόζουν πρακτικές βιώσιμης καλλιέργειας και να βελτιώνουν τις υποδομές τους. Συνολική επένδυση 50$ εκατομμυρίων για την χρηματοδότηση των καλλιεργητών καφέ μέχρι το 2020.

Συνεχής επένδυση για την υποστήριξη των κοινοτήτων καλλιεργητών καφέ: H Starbucks έχει επενδύσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη των κοινοτήτων καλλιεργητών καφέ με διαφορετικά προγράμματα για τη βελτίωση διαβίωσης των καλλιεργητών και συνεχίζει.

Χορηγίες στις χώρες προέλευσης καφέ, τσαγιού και κακάο από το Starbucks Foundation: Στήριξη και ενδυνάμωση γυναικών και οικογενειών που ζουν σε κοινότητες καλλιέργειας καφέ, τσαγιού και κακάο ώστε να έχουν πρόσβαση σε εκπαίδευση, καθαρό νερό, βασικές υποδομές υγιεινής καθώς και οικονομικές ευκαιρίες. Πρόσφατη πρωτοβουλία αποτελεί η συνεργασία με το Malala  Ταμείο (Fund) για πρόγραμμα ενδυνάμωσης και εκπαίδευσης γυναικών και κοριτσιών στην Ινδία και τη Λατινική Αμερική. Με έμφαση στις γυναίκες και τις οικογένειες καλλιεργητών στόχος της  Starbucks είναι να βελτιώσει τις ζωές τουλάχιστον 1 εκατομμυρίου καλλιεργητών μέχρι το 2025.

Σας ευχαριστούμε που απολαμβάνοντας κάθε κούπα καφέ στα Starbucks μας βοηθάτε να κάνουμε τη διαφορά, στους καλλιεργητές καφέ, στις κοινότητές τους και στο περιβάλλον μας γενικότερα.
 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

CELEBS

Άννα Παναγιωτοπούλου: Το συγκινητικό «αντίο» του Θανάση Ευθυμιάδη

Ο «Αντώνης Καλούδης» αποχαιρετά τη Χριστίνα του

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

«Δεν δημιουργώ μουσική για τα μάτια. Κάνω μουσική για τα αυτιά» Adele

Γίνεται 36 ετών και συνεχίζει να «περπατάει» τη μουσική της με τον πιο θαρραλέο, πετυχημένο και ειλικρινή τρόπο