Skip to main content

MARKET

Bershka Spring 2019: Ας αρχίσει η μάχη των trend

Neon, tie-dye, work-wear και σερφ - είναι κάποιες από τις μεγαλύτερες τάσεις μόδας της νέας σεζόν, αλλά τι άλλο έχουν κοινό; Χάρη στη Bershka, είναι έτοιμες να μονομαχήσουν σώμα με σώμα για την κυριαρχία στη μόδα



Για την καμπάνια SS19 η Bershka έχει διοργανώσει μία μονομαχία μόδας - με πελάτες στο παιχνίδι. Η μάρκα έχει δημιουργήσει μία σειρά από σημαντικά look που αντιπροσωπεύουν την κάθε τάση μόδας, για κορίτσια και αγόρια, και η μάχη εξελίσσεται online όπου η Bershka προσκαλεί το κοινό της να ψηφίσει το αγαπημένο του trend. Στα κοινωνικά μέσα, η Bershka προβάλλει συνεντεύξεις με influencer που έχουν επιλέξει αντίπαλα trend, εξηγώντας γιατί υποστηρίζουν το κάθε trend. Και στις βιτρίνες των καταστημάτων, μαγνητίζουν το βλέμμα αυτές που αναδεικνύουν τα look που έρχονται σε «σύγκρουση».

Στα γυναικεία, η τάση μόδας του σερφ έρχεται δυναμικά. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα trend της σεζόν και ενώνεται με το western στυλ για να δημιουργήσει μία χαλαρή, Cali-girl ατμόσφαιρα. Το look νοκ άουτ ενώνει μία μπλούζα με τροπικό σχέδιο και ένα κολάν ποδηλασίας με ένα τζάκετ cowgirl από οικολογικό δέρμα, όπως το κορίτσι από την Καλιφόρνια μπορεί να μπλέξει το αθλητικό στυλ με θησαυρούς από ένα κατάστημα vintage.

Μέσα στο ρινγκ μπαίνουν και τα κρόσσια και είναι ακόμα πιο άγρια όταν συνδυάζονται με το δίχτυ. Ένα διχτυωτό φόρεμα με κρόσσια κερδίζει πόντους από την καμπάνα και το κοντό τοπ με ιβουάρ ριμπ ύφανση. Τα χοντροκομμένα κοσμήματα και τα πέδιλα με αθλητικές πλατφόρμες συμπληρώνουν το look.

Το χρηστικό στυλ συνεχίζει να εντυπωσιάζει αλλά αυτή τη σεζόν έχει χαλαρώσει και αναμειγνύεται με πιο θηλυκά στοιχεία από τους προηγούμενους μήνες. Τα παντελόνια cargo συνδυάζονται με κροσέ τοπ με χάντρες σε χρώματα σορμπέ και ολοκληρώνονται με εκρού πέδιλα και μία υφασμάτινη τσάντα σε φυσικές αποχρώσεις. 

Τα λεπτά υφάσματα σε neon αποχρώσεις είναι σημαντικά αυτή την εποχή, έτσι ένα σημαντικό γυναικείο look τα συνδυάζει σε ένα ένδυμα: το λεπτό neon φόρεμα. Μπορεί να φορεθεί πάνω από κοντά τοπ και μίνι σορτς μαζί με πολύ αθλητικά αξεσουάρ.

Τα neon χρώματα είναι επίσης πολύ στη μόδα και για τα αγόρια. Ένα t-shirt σε κίτρινο φωσφοριζέ ταιριάζει πάνω από ένα σορτς με τύπωμα snake, μαζί με τεχνικά αθλητικά παπούτσια και αποχρώσεις ανάκλασης. Άλλα ανδρικά look με μεγάλη επιτυχία περιλαμβάνουν τα υποδήματα με σχέδιο clash, σε στυλ urban outdoors και τεχνικό- με ψηφιακά τυπώματα και τεχνικά υφάσματα - και πίσω στο 2000, όπου τα χρώματα είναι έντονα, τα σχέδια είναι περήφανα και τα φαρδιά σορτς, οι κάλτσες σωλήνα και τα dad trainers είναι υποχρεωτικά.

Στα γυναικεία και τα ανδρικά, η μόδα tie-dye είναι σημαντική αυτή τη σεζόν εφόσον φοριέται από την κορυφή έως τα νύχια. To νικητήριο trend της Bershka είναι το  μπλουζάκι tie-dye, ξεβαμμένο τζιν και ασορτί κάλτσες για τις γυναίκες ενώ το ανδρικό look είναι ένα τζάκετ και ένα σορτς σε συνδυασμό με ένα καπέλο tie-dye. Μπουμ!

Το ντύσιμο του φεστιβάλ έχει κάποιες απροσδόκητες ανανεώσεις για τις γυναίκες, με λαχούρι σχέδιο σε κυκλικό μοτίβο διατηρώντας τα πράγματα άνετα και σε ρυθμό über. Συνδυάστε το με κομμάτια που δεν θα χαθούν μέσα στο πλήθος - πορτοκαλί αντιανεμικό, ασημένιο τσαντάκι μέσης, γυαλιά ηλίου racing, αθλητικά παπούτσια που λάμπουν στο σκοτάδι για ένα στυλ φεστιβάλ ανώτερου επιπέδου.

Τα αθλητικά είναι ακόμα μία τάση μόδας που κερδίζει όταν συνδυάζεται με tailoring. Ένα γυναικείο σακάκι γίνεται παίρνει όγκο στις βάτες ώμου, μπαίνει πάνω από ένα κοντό αθλητικό τοπ και ένα κολάν ποδηλασίας με διάφορα animal-print, το οποίο ολοκληρώνεται με μπότες σε στυλ cowboy και XL γυαλιά ηλίου.

Ποιο trend θα κατακτήσει την κορυφή; Είναι η εκτίμηση του καθενός, αλλά με τόσα καλά look, όλοι κερδίζουν. Η Bershka αγκαλιάζει ξανά τις τάσεις μόδας που μπορεί να φορεθούν από όλους και εμπλέκει το νεαρό κοινό της όταν το ρωτάει τη γνώμη του. Με αυτό τον τρόπο, η Bershka δίνει στους πελάτες της την κυριότητα των trend, δεν τους καλεί απλά να συμμετέχουν στο διάλογο για τη μόδα αλλά τους εμπνέει για να βάλουν τη δική τους πινελιά στα επόμενα καλύτερα πράγματα.

Έλα να δούμε!

Κοινωνικά μέσα

Bershka1.jpg 

Μαζί
Είστε έτοιμοι για την άνοιξη; Ας αρχίσει η μάχη.

Neon
Λεπτά neon χρώματα πάνω από αθλητικά ξεχωρίζει #winning

Tie-dye
Απόλυτο tie-dye – έως τις κάλτσες σας. Μπαμ! 

 

Bershka_fringe.jpg 

Μαζί
Ποιο trend θα κερδίσει τη μάχη για την κυριαρχία στη μόδα; Εσύ αποφασίζεις.

Κρόσσια
Τα κρόσσια έρχονται με κίνηση σε αυτή μάχη για το trend της σεζόν. Μπουμ!

Σερφ
Είναι η τάση μόδας του σερφ αλλά με μία δόση western. Το εγκρίνουμε.

 

Bershka_surf.jpg 

Μαζί
Ψήφισε το αγαπημένο σου trend!

Τα trend της σεζόν μονομαχούν. Ψήφισε τώρα!

Χρηστικότητα
Το χρηστικό στυλ εντυπωσιάζει ακόμα αλλά αυτή τη σεζόν είναι λιγότερο δυνατό και περισσότερο αγαπητό.

Φεστιβάλ
Σίγουρα δεν θα χαθεί στο πλήθος - το στυλ του φεστιβάλ πάει σε άλλο επίπεδο.

 

Bershka_tiedye.jpg 

Μαζί
Απόλυτα tie-dye ή urban outdoors; Ας αρχίσει η μάχη.

Tie-dye
Μπορεί το tie-dye να είναι το trend που θα κυριαρχήσει αυτή τη σεζόν; Εσύ αποφασίζεις.

Outdoors
Πεζοπορία ή απλά βολτίτσα; Κάνε και τα δύο με την τάση μόδας urban outdoor.

 

Bershka_HiTech.jpg

Μαζί
Κλασσικό σχέδιο clash ή κομμάτια νέας γενιάς; Εσύ αποφασίζεις.

Σχέδιο clash
Σχέδιο clash γιατί μπορείς. Είναι το απόλυτο trend αυτή τη στιγμή.

Τεχνικό

Ακούγεται τεχνικό, φαίνεται υπέροχο, η τάση μόδας tech με Ψηφιακά τυπώματα. Υφάσματα υψηλής τεχνολογίας. Η τεχνική μόδα είναι πιο απλή από αυτό που ακούγεται.

 

Bershka_Neon.jpg

Μαζί
2000 ή neon - τι διαλέγεις;

2000
Τα χρώματα είναι έντονα, τα σχέδια βρυχώνται. Φέρνουμε πίσω το 2000!

Neon
Δεν υπάρχει καλύτερο πάρτι από το neon! 

Κάντε την υπερβολή την άνοιξη με τη νέα μόδα φλούο.

 

Bershka_mazi.jpg

Μαζί
Νοκ άουτ look για τη νέα σεζόν. 

Είναι μία μάχη του trend - είσαι και εσύ στο παιχνίδι.


 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΥΓΕΙΑ

6 καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν εκθετικά το ρίσκο απόκτησης καρκίνου

Όλα εκείνα που πρέπει να αποφεύγεις για την προστασία της υγείας σου