Skip to main content

MARKET

Προορισμός «Μύρτος»: Η διάσημη παραλία, πιο καθαρή από ποτέ!

Η δράση που πραγματοποιήθηκε από την Coca-Cola και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future και με την υποστήριξη του Δήμου Κεφαλλονιάς, είναι μόνο η αρχή!



Σε μια εμβληματική ενέργεια προχώρησε η Coca-Cola μαζί με την Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης την Κυριακή 9 Ιουνίου, στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future, διοργανώνοντας καθαρισμό στη διάσημη παραλία του Μύρτου της Κεφαλλονιάς. Τοπικές αρχές, επαγγελματίες δύτες και περισσότεροι από 120 εθελοντές από την Αθήνα και την Κεφαλλονιά συμμετείχαν στη δράση καθαρισμού, μεταφέροντας έτσι ένα ηχηρό μήνυμα γύρω από την πρόληψη και τη διαχείριση των απορριμμάτων στις παραλίες, ενώ πάνω από 300 κιλά υλικών και αντικειμένων συλλέχθηκαν από τον βυθό και την παραλία.

CocaMyrtos1.jpg

Η δράση, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Κεφαλλονιάς, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών, είχε στόχο την έκθεση των πολιτών και των επισκεπτών του νησιού στις αρχές της ανακύκλωσης και την ευαισθητοποίησή τους απέναντι στο ζήτημα των απορριμμάτων στις παραλίες, που επιβαρύνουν τόσο τη ρύπανση των θαλασσών, όσο και τoν τουρισμό, ο οποίος αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή!

CocaMyrtos4.jpg

Πιστή στο παγκόσμιο όραμά της για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola στην Ελλάδα φιλοδοξεί να προσκαλέσει τους πολίτες να γίνουν κομμάτι των ενεργειών καθαρισμού, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που θα πραγματοποιηθούν και φέτος το καλοκαίρι σε επιλεγμένες παραλίες της Ελλάδας, στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Future, που υλοποιείται από την ίδια την εταιρεία και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για πρώτη φορά στη χώρα μας. Με δράσεις που βασίζονται στους πυλώνες της παρέμβασης, της εκπαίδευσης και της αλλαγής συμπεριφοράς, η πρωτοβουλία Zero Waste Future έχει στόχο την ενημέρωση και την εκπαίδευση των πολιτών, προκειμένου να υιοθετήσουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης στην καθημερινότητά τους, ώστε τα απορρίμματα να αποκτούν μια δεύτερη ή και τρίτη ζωή.

CocaMyrtos2.jpg

Ευρέως γνωστή για τη φυσική της ομορφιά και την πλούσια πανίδα και χλωρίδα που διαθέτει, η παραλία του Μύρτου συνιστά σημείο αναφοράς τόσο για την τοπική κοινότητα, όσο και για τους επισκέπτες του νησιού, καθώς και ιδανικό προορισμό για την αποστολή καθαρισμού. Έτσι, περισσότεροι από 120 εθελοντές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Coca-Cola, ενώ την πρωτοβουλία αγκάλιασαν και οι κάτοικοι του νησιού. Επαγγελματίες δύτες καθάρισαν τον βυθό, συλλέγοντας χρησιμοποιημένα ελαστικά, υπολείμματα από αλιευτικό εξοπλισμό, σκοινιά, σίδερα και πλαστικές συσκευασίες. Οι ποσότητες υλικών που συλλέχθηκαν ήταν τυπικές για καθαρές παραλίες και μικρές σε σχέση με το μέγεθος της παραλίας, ενώ η ποιότητα του βυθού κοντά στην ακτή ήταν πολύ καλή. Κατά τη διάρκεια του καθαρισμού, πραγματοποιήθηκε επίσης διαχωρισμός των ανακτημένων υλικών σε δύο ρεύματα: στα ανακυκλώσιμα υλικά, που οδηγήθηκαν για ανακύκλωση στο ΚΔΑΥ Πάτρας, και τα μη ανακυκλώσιμα υλικά, που οδηγήθηκαν για τελική διάθεση στο ΧΥΤΑ της Κεφαλλονιάς. 

Τη δράση υποστήριξαν επίσης οργανώσεις και εταιρίες όπως το Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσσωρευτών Α.Ε., το Συλλογικό Σύστημα Ανακύκλωσης Α.Ε.Κ.Κ., η EcoElastica, η Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, η Combatt, το Pirate Divers Club, ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Αίνου και το δεύτερο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Αργοστολίου.

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ASK THE EDITOR

5 τονωτικές λοσιόν για ρύθμιση της λιπαρότητας και των ατελειών

Το βήμα που δεν πρέπει να ξεχνάς πριν από το serum και την ενυδατική σου

FASHION TRENDS

6 high waist jeans για να βρεις αυτό που σου ταιριάζει για τις καθημερινές σου εμφανίσεις

Το ψηλόμεσο jean είναι απαραίτητο κομμάτι μιας έξυπνης γκαρνταρόμπας και φοριέται σε απεριόριστες περιστάσεις και συνδυασμούς