Skip to main content

MARKET

H L'Oréal και η Albéa ανακοινώνουν μια πρωτοποριακή καινοτομία στις συσκευασίες καλλυντικών!

Τη δημιουργία ενός σωληνάριου καλλυντικού με βάση το χαρτί



Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με στόχο την καινοτομία στην ανάπτυξη περιβαλλοντικά υπεύθυνων συσκευασιών, η L'Oréal και η Albéa ανακοινώνουν μία πρωτοποριακή καινοτομία για τις συσκευασίες καλλυντικών. Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το πρώτο σωληνάριο καλλυντικών με βάση το χαρτόνι, αντικαθιστώντας το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού με ένα βιολογικής προέλευσης και πιστοποιημένο υλικό που μοιάζει με χαρτί. 

Αυτή η καινοτομία έχει σχεδιαστεί ως εναλλακτική λύση για ορισμένους τύπους καλλυντικών συσκευασιών. Τα περιβαλλοντικά της οφέλη θα αξιολογηθούν μέσω μιας ανάλυσης πολλαπλών κριτηρίων που αφορά τον Κύκλο Ζωής της. 

Η συνεργασία μεταξύ L'Oréal και Albéa αντικατοπτρίζει τους φιλόδοξους στόχους των δύο εταιρειών στον τομέα της υπευθυνότητας, καθώς και τη στήριξη τους στην Παγκόσμια Δέσμευση για την Οικονομία των Πλαστικών, του Ιδρύματος Ellen McArthur. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εφεύρεση αποδεικνύει ότι η συνεργασία μεταξύ των ειδικών της βιομηχανίας είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη πρωτοποριακών καινοτομιών. Αυτή η νέα τεχνολογική λύση θα ξεκινήσει σύντομα, με την πρώτη βιομηχανική παραγωγή να είναι προγραμματισμένη για το 2020.

Ο Philippe THUVIEN, Αντιπρόεδρος του τομέα Συσκευασίας & Ανάπτυξης της L'Oréal, εξηγεί: «Από το 2007 και μετά, βελτιώνουμε συνεχώς το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα στον κλάδο παραγωγής των συσκευασιών μας. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα και  δρομολογούμε την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας, βασισμένης σε πιστοποιημένο χαρτί. Δουλεύοντας σε συνεργασία με την Albéa για την ανάπτυξη αυτής της πρωτοποριακής καινοτομίας, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας νέας συσκευασίας σωληνάριου καλλυντικών με βάση το χαρτί.  Η πρώτη διάθεση τους προγραμματίζεται στην αγορά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας για το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η L'Oréal δεσμεύεται να βελτιώσει το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του 100% των συσκευασιών της μέχρι το τέλος του 2020. Αυτή η καινοτόμος εναλλακτική λύση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγική του Ομίλου για τις συσκευασίες».

Ο Gilles SWYNGEDAUW, Αντιπρόεδρος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Καινοτομίας και Μάρκετινγκ της Albéa, προσθέτει: «Η δέσμευση της Albéa για τη βιωσιμότητα ξεκινά πριν από 15 χρόνια και αντανακλάται στο ευρύ φάσμα των βιώσιμων συσκευασιών μας. Σήμερα, φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη καινοτόμων, υπεύθυνων λύσεων, να τολμήσουμε να σπάσουμε τους κώδικες, να επιδιώξουμε καινοτομίες. Μόνο μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας μπορούμε να εφεύρουμε τις ασφαλείς συσκευασίες με το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που θέλει η αγορά ομορφιάς. Η καινοτόμος συνεργασία μας με την L'Oréal αντανακλά αυτή μας τη  φιλοδοξία και αυτή την πεποίθηση».
 

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΥΓΕΙΑ

Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, αυτή η ρουτίνα θα σε βάλει για ύπνο

H ρουτίνα ύπνου ενός κλινικού ψυχολόγου μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς ένα γεμάτο 8ωρο

CELEBS

Διαζύγιο για τον Νικόλαο και την Τατιάνα Μπλάτνικ

Χωρίζουν μετά από 14 χρόνια γάμου