Skip to main content

MARKET

#HelpThemShine: Η μάρκα Dove βοηθά τη νέα γενιά να λάμψει στο μέλλον!

Μέσα από βιωματικά, online mentoring sessions, μαθητές από όλη την Ελλάδα θα ανακαλύψουν τον επαγγελματικό τους «προορισμό»!



 

Η μάρκα Dove, πιστή στο όραμα της ότι η ομορφιά πρέπει να είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλει να κινητοποιήσει τις γυναίκες να αγαπήσουν τον αληθινό τους εαυτό και να έχουν αυτοπεποίθηση στη ζωή τους.

Γνωρίζοντας πως η αυτοεκτίμηση καλλιεργείται πιο αποτελεσματικά στις νεαρές ηλικίες, φιλοδοξεί να εμπνεύσει νέες μαθήτριες, αλλά και μαθητές, να ανακαλύψουν τον δικό τους επαγγελματικό «προορισμό» και να μπορέσουν να λάμψουν στο μέλλον!  Έτσι, σε συνεργασία με την AB Βασιλόπουλος, ενισχύει το έργο της ΜΚΟ «The Tipping Point», που στοχεύει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς.

Ο κοινός τους στόχος; Να βοηθήσουν με βιωματικό τρόπο μαθήτριες και μαθητές από 30 σχολεία σε όλη την Ελλάδα, καθοδηγώντας τους ώστε να κάνουν πιο συνειδητά τα επόμενά τους βήματα και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους!

Μέσα από μία σειρά online mentoring sessions, μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν και να συζητήσουν με επιτυχημένες γυναίκες ανά τον κόσμο, να ανακαλύψουν τα προσωπικά και επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα και να διευρύνουν τους ορίζοντες τους. Παράλληλα, μέσα από τα mentoring sessions η μάρκα Dove σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το The Tipping Point στοχεύουν στην ενδυνάμωση και εμψύχωση των νέων κοριτσιών, ώστε να αρχίσουν να αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους σε ρόλους που μπορεί να μην είχαν ποτέ φανταστεί, να λάβουν δράση και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση

Έτσι, με κάθε αγορά προϊόντων Dove αποκλειστικά από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, μπορείς και εσύ να συμβάλλεις στην ενίσχυση αυτής της ενέργειας, στηρίζοντας την ΜΚΟ «The Tipping Point»

Ας βοηθήσουμε όλοι μαζί τη νέα γενιά να λάμψει στο μέλλον!
#HelpThemShine

 

 

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

CELEBS

Στέλλα Φυρογένη: Η ηλικία, o σύντροφος, η ζωή στο χωριό και οι κατάρες

Όσα δεν ξέρουμε για τη «Χάιδω» από τη Γη της Ελιάς

BLOGS

Πολύτιμα πράγματα που μάθαμε διαβάζοντας Λουίς Σεπούλβεδα

Μικρός φόρος τιμής,  σε έναν συγγραφέα που ήξερε να φτιάχνει υπέροχες ιστορίες, με αφορμή τα τρία χρόνια από τον θάνατό του

CELEBS

Ανδρομάχη: Το βιογραφικό, ο έρωτας με τον Λιβάνη & η Eurovision

Η τεράστια επιτυχία του remake «Παράλληλη Αγάπη»