Η The Body Shop ανακοινώνει τη δέσμευσή της να γίνει 100% Vegan έως το 2023

Η ακτιβιστική εταιρεία ομορφιάς είναι το πρώτο παγκόσμιο beauty brand που το 100% των συνθέσεων των προϊόντων της θα έχει πιστοποίηση από την The Vegan Society μέσα στην επόμενη διετία.

Δελτίο Τύπου

kalampoka_660x200-2

Η The Body Shop ανακοίνωσε σήμερα ότι, μέχρι τα τέλη του 2023, το σύνολο των συνθέσεων των προϊόντων της* θα είναι πιστοποιημένες από την The Vegan Society και θα φέρουν στις συσκευασίες τους το Vegan Trademark, το σήμα πιστοποίησης vegan προϊόντων της The Vegan Society. Αυτή η δέσμευση καταδεικνύει την αποφασιστικότητα του brand να ανεβάσει τον πήχη όσο το δυνατόν πιο ψηλά όσον αφορά τη βιώσιμη και ηθική ομορφιά.

Η The Body Shop ήταν η πρώτη εταιρεία καλλυντικών που το 1989 πραγματοποίησε καμπάνια ενάντια στα πειράματα σε ζώα για την παραγωγή και εμπορία καλλυντικών προϊόντων, βασιζόμενη σε μία θεμελιώδη αρχή: τα ζώα δεν πρέπει να βλάπτονται ή να βασανίζονται στον βωμό της ομορφιάς. Ο αγώνας συνεχίζεται, με αίτημα την παγκόσμια απαγόρευση των δοκιμών καλλυντικών προϊόντων και των συστατικών τους σε ζώα. 

Αυτή τη στιγμή, το 60% των προϊόντων της The Body Shop είναι vegan, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων best seller σειρών της, όπως η σειρά περιποίησης προσώπου Tea Tree, και προϊόντων όπως η best seller μάσκα προσώπου Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask, τα Body Yogurts και, από εδώ και στο εξής, τα εμβληματικά Body Butters. Μέσα στο 2021, θα πραγματοποιηθεί το παγκόσμιο λανσάρισμα των νέων vegan Body Butters με το Vegan Trademark, που θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα καταστήματα της The Body Shop αλλά και online, μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.thebodyshop.gr

Η The Vegan Society αποτελεί το κορυφαίο παγκόσμιο πρότυπο πιστοποίησης vegan καταναλωτικών προϊόντων. Το σήμα πιστοποίησης της The Vegan Society είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένο από πολλούς διαφορετικούς κλάδους της παγκόσμιας βιομηχανίας και, συνεπώς, αποτελεί ένα αξιόπιστο σε παγκόσμια κλίμακα σήμα για τα προϊόντα της The Body Shop.

Η The Vegan Society υιοθετεί μία ιδιαίτερα διεξοδική προσέγγιση στο θέμα της πιστοποίησης και επικοινωνεί προσωπικά με όλους τους προμηθευτές και παρασκευαστές των πρώτων υλών που συνεργάζονται με την κάθε εταιρεία.

Στην περίπτωση της The Body Shop, ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε πάνω από 3.700 πρώτες ύλες. Αφού ολοκληρωθεί η σχολαστική διερεύνηση κάθε πρώτης ύλης ξεχωριστά, πραγματοποιείται ένας συνολικός επανέλεγχος για κάθε προϊόν προκειμένου να εξακριβωθεί εάν πράγματι συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα πιστοποίησης. Τότε και μόνο τότε το εκάστοτε προϊόν λαμβάνει την πιστοποίηση και το σήμα πιστοποίησης Vegan.

Ο Lionel Thoreau, Global Brand Director της The Body Shop, δήλωσε ότι: «Η απόφασή μας να γίνουμε 100% vegan αποτελεί ένα φυσικό επόμενο βήμα για την The Body Shop. Χάρη στην ιδρύτρια της The Body Shop, Anita Roddick, ήμασταν η πρώτη εταιρεία ομορφιάς που αγωνίστηκε ενάντια στις δοκιμές καλλυντικών σε ζώα και το πρώτο μεγάλο παγκόσμιο beauty brand που χρησιμοποίησε συνθετικό, cruelty-free musk στις συνθέσεις των αρωμάτων του. Η vegan ομορφιά είναι το επόμενο κρίσιμο βήμα μας στο πλαίσιο του εταιρικού σχεδιασμού και των προσπαθειών μας για ένα μέλλον βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα προγράμματα επαναπλήρωσης (refill) και ανακύκλωσης συσκευασιών σε αρκετά καταστήματά μας ανά την υφήλιο, καθιστούν την The Body Shop προορισμό για τους καταναλωτές που θέτουν ως βασικό κριτήριο για τις αγορές τους την ηθική κατανάλωση.»

 

 

Η Chantelle Adkins, Director of Business Development της The Vegan Society, σχολιάζει σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την The Body Shop, μία πρωτοπόρο εταιρεία-πρεσβευτή της ηθικής ομορφιάς. Ο στόχος της να αποκτήσει μέχρι τα τέλη του 2023 το σήμα πιστοποίησης Vegan για το 100% των προϊόντων της καταδεικνύει τη δέσμευσή της να προσφέρει ό,τι καλύτερο, με προϊόντα που διακρίνονται τόσο για την αποτελεσματικότητά τους όσο και για το φιλοπεριβαλλοντικό τους προφίλ. Η The Body Shop υιοθετεί μία διαφορετική προσέγγιση, πιστοποιώντας όχι μόνο το τελικό προϊόν αλλά κάθε συστατικό ξεχωριστά, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στη βιομηχανία ομορφιάς. Για άλλη μια φορά, η The Body Shop δείχνει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι ωφέλιμες όχι μόνο για τον άνθρωπο αλλά και για τον πλανήτη.»

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares