Σημαντική αλλαγή στη Διοικητική Ομάδα του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας της L’Oréal Hellas

Η Τόνια Γεωργιάδη αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας για τη L’Oréal Hellas

Δελτίο Τύπου

Ο Θανάσης Ρόκας, Γενικός Διευθυντής Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας, αποφάσισε, ύστερα από 30 έτη επιτυχημένης πορείας, να κάνει ένα νέο ξεκίνημα εκτός του Ομίλου. 

Ο Θανάσης Ρόκας ξεκίνησε την καριέρα του στη L’Oréal Hellas το 1991, στον Κλάδο Προϊόντων Ευρείας Διανομής, ως Merchandiser. Το 1994, μετά από εμπειρία που απέκτησε σε θέσεις του Marketing και των πωλήσεων, ανέλαβε το ρόλο του Εμπορικού Διευθυντή. Το 1999, ανέλαβε μία νέα πρόκληση, αυτή του Γενικού Διευθυντή του Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων (PPD) όπου παρέμεινε για 9 χρόνια. Κάτω από τη δική του ηγεσία, η PPD πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα, φέρνοντας υψηλά επίπεδα ανάπτυξης, κατακτώντας την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά και τριπλασιάζοντας την κερδοφορία.

Το 2008, αποδέχτηκε μία νέα πρόσκληση, αναλαμβάνοντας το ρόλο του Γενικού Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας (LLD). Κατά την διάρκεια αυτών των τελευταίων 13 χρόνων, χάρη στο ξεκάθαρο όραμά του και το αυθεντικό ηγετικό του πνεύμα, κατάφερε να οδηγήσει σε υψηλή ανάπτυξη το τμήμα, μετασχηματίζοντας παράλληλα τον οργανισμό σε μία βιώσιμη και κερδοφόρα επιχείρηση.

Η Τόνια Γεωργιάδη αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας για τη L’Oréal Hellas. Αυτή είναι μία εξαιρετική επιστροφή της Τόνιας στο luxury division, δεδομένου ότι έχει μία πορεία περισσότερων από 12 χρόνων στο συγκεκριμένο Κλάδο.

Εντάχθηκε στο δυναμικό της L’Oréal Hellas το 2006, ως Senior Product Manager Lancôme. Στα επόμενα χρόνια, ενδυνάμωσε ακόμα περισσότερο τη γνώση της στο luxury division, αναλαμβάνοντας την ευθύνη των περισσότερων μαρκών του (Armani, YSL, Biotherm, Helena Rubinstein).

Το 2012, μετακινήθηκε στο Παρίσι, αναλαμβάνοντας τη θέση της Zone Marketing Director Europe 2 & Eastern Europe για τον YSL. Μετά από 4 χρόνια σε αυτή τη θέση, η Τόνια εντάχθηκε στην ομάδα του Travel Retail, ως Area Manager TR EMEAI για 2 χρόνια. Επέστρεψε στην Ελλάδα στις αρχές του 2019, ώστε να ηγηθεί της ενσωμάτωσης της μάρκας ESSIE στο χαρτοφυλάκιο του Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής. 

H αλλαγή αυτή θα είναι σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2021.

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares