Skip to main content

MARKET

Σημαντική αλλαγή στη Διοικητική Ομάδα του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας της L’Oréal Hellas

Η Τόνια Γεωργιάδη αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας για τη L’Oréal Hellas



Ο Θανάσης Ρόκας, Γενικός Διευθυντής Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας, αποφάσισε, ύστερα από 30 έτη επιτυχημένης πορείας, να κάνει ένα νέο ξεκίνημα εκτός του Ομίλου. 

Ο Θανάσης Ρόκας ξεκίνησε την καριέρα του στη L’Oréal Hellas το 1991, στον Κλάδο Προϊόντων Ευρείας Διανομής, ως Merchandiser. Το 1994, μετά από εμπειρία που απέκτησε σε θέσεις του Marketing και των πωλήσεων, ανέλαβε το ρόλο του Εμπορικού Διευθυντή. Το 1999, ανέλαβε μία νέα πρόκληση, αυτή του Γενικού Διευθυντή του Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων (PPD) όπου παρέμεινε για 9 χρόνια. Κάτω από τη δική του ηγεσία, η PPD πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα, φέρνοντας υψηλά επίπεδα ανάπτυξης, κατακτώντας την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά και τριπλασιάζοντας την κερδοφορία.

Το 2008, αποδέχτηκε μία νέα πρόσκληση, αναλαμβάνοντας το ρόλο του Γενικού Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας (LLD). Κατά την διάρκεια αυτών των τελευταίων 13 χρόνων, χάρη στο ξεκάθαρο όραμά του και το αυθεντικό ηγετικό του πνεύμα, κατάφερε να οδηγήσει σε υψηλή ανάπτυξη το τμήμα, μετασχηματίζοντας παράλληλα τον οργανισμό σε μία βιώσιμη και κερδοφόρα επιχείρηση.

Η Τόνια Γεωργιάδη αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας του Κλάδου Προϊόντων Πολυτελείας για τη L’Oréal Hellas. Αυτή είναι μία εξαιρετική επιστροφή της Τόνιας στο luxury division, δεδομένου ότι έχει μία πορεία περισσότερων από 12 χρόνων στο συγκεκριμένο Κλάδο.

Εντάχθηκε στο δυναμικό της L’Oréal Hellas το 2006, ως Senior Product Manager Lancôme. Στα επόμενα χρόνια, ενδυνάμωσε ακόμα περισσότερο τη γνώση της στο luxury division, αναλαμβάνοντας την ευθύνη των περισσότερων μαρκών του (Armani, YSL, Biotherm, Helena Rubinstein).

Το 2012, μετακινήθηκε στο Παρίσι, αναλαμβάνοντας τη θέση της Zone Marketing Director Europe 2 & Eastern Europe για τον YSL. Μετά από 4 χρόνια σε αυτή τη θέση, η Τόνια εντάχθηκε στην ομάδα του Travel Retail, ως Area Manager TR EMEAI για 2 χρόνια. Επέστρεψε στην Ελλάδα στις αρχές του 2019, ώστε να ηγηθεί της ενσωμάτωσης της μάρκας ESSIE στο χαρτοφυλάκιο του Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής. 

H αλλαγή αυτή θα είναι σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2021.

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 24 Απριλίου

Η υπομονή και η επιμονή θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αρκετά εμπόδια

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ziria Festival in Athens: 15 χρόνια μετά, το Ziria Festival συναντά τους φίλους του στην πρωτεύουσα

Μια φεστιβαλική εμπειρία 6 ωρών, με ένα εκρηκτικό after party

FASHION TRENDS

7 καμπαρντίνες για να επενδύσεις στο πιο versatile πανωφόρι

Διαφορετικά πατρόν και χρώματα, για ένα από τα πλέον κλασικά items της γυναικείας γκαρνταρόμπας που δεν μας απογοητεύει ποτέ