Skip to main content

MARKET

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς έκανε τη διαφορά το 2020; 

Με τις Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον!



Σε μια χρονιά που θα μείνει στην ιστορία, η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν εκεί με δράσεις και Προγράμματα που αφήνουν θετικό αποτύπωμα. Με όφελος και αξία. Για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον

Οι «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020» αποτελούν τον απολογισμό της ΑΒ Βασιλόπουλος για τη χρονιά που πέρασε. Μια ακόμα χρονιά κατά την οποία οι άνθρωποι της εταιρείας απέδειξαν στην πράξη τον σκοπό τους: να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων

Δράσεις για τον Άνθρωπο. 
Η ΑΒ νοιάζεται για την ελληνική κοινωνία, διαχρονικά αλλά και σε έκτακτες συνθήκες. Έτσι, κατά τη διάρκεια του 2020, μέσα από τα προγράμματα που υλοποιεί, πραγματοποίησε δωρεές συνολικού ύψους 6.6 εκ. ευρώ. Μεταξύ αυτών, βρίσκεται και η δωρεά προς το Εθνικό Σύστημα Υγείας, η επιπλέον ενίσχυση Δήμων και τοπικών φορέων αλλά και των εργαζομένων της, που άγγιξαν περίπου τα 4 εκ. ευρώ, ενώ εκτιμάται* ότι για κάθε 1 ευρώ δημιουργήθηκε αξία που ισοδυναμεί με 2,84 ευρώ, και συνολικό κοινωνικό αποτύπωμα που φτάνει τα 11,5 εκ. ευρώ. Παράλληλα, προσέφερε πάνω από 180.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα μέσα από το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, ενώ μέσω του προγράμματος δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, «Τρόφιμα Αγάπης», παρείχε τρόφιμα αξίας 2,19 εκ. ευρώ σε τοπικούς φορείς και ιδρύματα.

Όλα αυτά, τα κατάφερε μαζί με τα 15.386 μέλη της «ΑΒητικής οικογένειας». Τους δικούς της ανθρώπους,  στους οποίους παρέχει ένα ασφαλές, σύγχρονο, συμπεριληπτικό και ευέλικτο περιβάλλον εργασίας. Με προγράμματα για την υγεία και την ευεξία τους, για την επαγγελματική τους εξέλιξη και ανάπτυξη, αλλά και για την επιβράβευσή τους. Συγκεκριμένα το 2020, τους προσέφερε συνολικά 312.407 ώρες εκπαίδευσης, ενώ επιβράβευσε την προσπάθεια που κατέβαλλαν καθημερινά, με παροχές που ξεπέρασαν τα 17,5 εκ. ευρώ

Δράσεις για τα Προϊόντα. 
Η ΑΒ νοιάζεται για τα προϊόντα που φτάνουν στα ελληνικά νοικοκυριά. Οι πιστοποιήσεις ISO που έλαβε το 2020, οι συστηματικοί έλεγχοι στα καταστήματα και τους προμηθευτές της και τα διεθνή βραβεία ποιότητας, επιβεβαιώνουν ότι θέτει σε προτεραιότητα την ασφάλεια, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα των προϊόντων της. Παράλληλα, ανοίγει νέους δρόμους στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή, μαζί με τους παραγωγούς της, εκ των οποίων το 90% είναι Έλληνες. Και όλα αυτά για να προσφέρει στους πελάτες της απεριόριστες επιλογές και προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό. Επιπλέον, η ΑΒ παρέχει σημαντικά εφόδια και εργαλεία σε τοπικούς παραγωγούς όπως το καινοτόμο Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Μέσα από αυτό επωφελούνται 230 παραγωγοί, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε «έξυπνη» τεχνολογία.  
 
Δράσεις για το Περιβάλλον. 
Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για τον πλανήτη και φροντίζει, ώστε όλοι μαζί να #allazoumesinithies. Το 2020, συνέχισε τις δράσεις που υποστηρίζουν τη δέσμευσή της για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση χρήσης του πλαστικού κατά 50% έως το 2025. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε την πρώτη «Συμμαχία για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων» στην Ελλάδα, μαζί με την οργάνωση «Μπορούμε». Αντίστοιχα, κατήργησε τα πλαστικά μιας χρήσης από τα καταστήματά της και αντικατέστησε όλες τις πλαστικές σακούλες με χάρτινες και βιοδιασπώμενες. Παράλληλα, μείωσε  τις  εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις εγκαταστάσεις της κατά 83% σε σύγκριση με το έτος βάσης της (2008), ενώ εφαρμόζει το σύστημα ενεργειακής εποπτείας σε όλες τις εγκαταστάσεις της και σε 24ωρη βάση, με στόχο τη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.  

Σε έναν κόσμο που αλλάζει, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται να κάνει τη διαφορά σε κάθε τομέα της δραστηριότητάς της. Πάντοτε με φροντίδα, ευθύνη και σεβασμό. Για όλους εμάς. Και τους γύρω μας. Για τις ανάγκες του σήμερα, αλλά και για το μέλλον μας.

Δείτε αναλυτικά τον Απολογισμό με τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020» της ΑΒ Βασιλόπουλος εδώ.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.


(*) Με βάση το διεθνές πρότυπο SROI.

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΣΠΙΤΙ

5 έξυπνα tips για να κάνεις τον χώρο σου να φαίνεται μεγαλύτερος

Ακόμα και τα πιο μικρά σπίτια μπορούν να δείξουν πιο ευρύχωρα, αν ακολουθήσεις μερικές έξυπνες συμβουλές

FASHION NEWS

Η Kurt Geiger παρουσιάζει την πολύχρωμη συλλογή της για τη σεζόν Spring/Summer 2024

Με τους παστέλ χρωματισμούς της σειράς Quiet Sand και τα έντονα μοτίβα της Summer Nights να θυμίζουν τις ηλεκτρισμένες βραδιές των πόλεων