Skip to main content

MARKET

Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!

Το ανθρώπινο μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Λουμίδης® Παπαγάλος®



 Στη σημερινή εποχή της τεχνολογίας, των γρήγορων ρυθμών και της απαιτητικής καθημερινότητας, η μοναξιά αναδεικνύεται σε κυρίαρχο κοινωνικό θέμα της εποχής μας. Το πρόβλημα το βιώνουν περισσότερο έντονα οι πιο ηλικιωμένοι συνάνθρωποί μας, καθώς οι διάφοροι κοινωνικοί δεσμοί, φιλικοί και οικογενειακοί, εξασθενούν.  Ο καφές Λουμίδης® Παπαγάλος®, που εδώ και χρόνια αναδεικνύει τις αξίες και τη σημασία των ανθρώπινων σχέσεων, αναγνωρίζει αυτή τη νέα πραγματικότητα και στέλνει ένα ζεστό και αισιόδοξο μήνυμα για την αντιμετώπιση της μοναξιάς, μέσα από τη νέα του τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο "Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!"

Pixel

Η νέα καμπάνια του καφέ Λουμίδης® Παπαγάλος® ξεδιπλώνεται μέσα από αληθινές, ανθρώπινες ιστορίες, με τις οποίες πολλοί θα ταυτιστούν. Μέσα από το τηλεοπτικό βλέπουμε πως λίγος χρόνος για μια σύντομη επίσκεψη μπορεί να μετατραπεί σε μια μεγάλη έκπληξη με ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική αξία.

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του καφέ Λουμίδης® Παπαγάλος θέλει να στείλει ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης για το πόσο πολύτιμη μπορεί να είναι η απλή καθημερινή επικοινωνία με τους μεγαλύτερους αγαπημένους μας ανθρώπους. Κάνει μια υπενθύμιση σε όλους μας να βρούμε χρόνο για τους αγαπημένους μας, και να απολαύσουμε μαζί τους έναν καφέ «Έτσι χωρίς λόγο!», με μόνο σκοπό να δείξουμε ότι είμαστε εκεί, γιατί οι πιο δυνατές μας σχέσεις χρειάζονται φροντίδα.

Το δημιουργικό για την καμπάνια και το τηλεοπτικό σποτ υπογράφει η McCann Athens, την παραγωγή η Topcut Modiano με παραγωγό τον Μύρωνα Παπαδάκη και την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων η IKON Fleishman Hillard. Τέλος, η  σκηνοθεσία είναι του Βασίλη Κεκάτου, ενώ ο Κωστής Μαραβέγιας επιμελήθηκε τη μουσική.

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 23 έως 30/6

Περάστε όμορφες ώρες με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Παγωμένο Μοχίτο καρπούζι – το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό

Ξέχνα το καρπούζι με φέτα… το Καρπούζι Μοχίτο ήρθε να μεθύσει το καλοκαίρι σου

CELEBS

Σήλια Κριθαριώτη: Στην έκθεση της Ναόμι Κάμπελ με τον σύζυγό της

Ο χορός της σχεδιάστριας με το top model στο after party