New trends: Walking meditation aka η ηρεμία που χρειάζεσαι στα βήματά σου

Αυτό είναι το νέο trend που αλλάζει τώρα  την καθημερινότητα σου

Κωνσταντίνα Κύρκου

 

Έπειτα από τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών, η καθημερινότητα όλων μας έχει αλλάξει, αφού έχει προστεθεί ένα επιπλέον άγχος και μια ανησυχία για το πότε θα επιστρέψουμε στην «κανονικότητα» που γνωρίζαμε. Για κάποιους είναι εύκολο να ελέγξουν και να χειριστούν σωστά την κατάσταση αυτή, ενώ υπάρχουν και άλλοι, οι οποίοι (μαζί σας και εγώ) χρειαζόμαστε χρόνο ώστε να ισορροπήσουμε μέσα μας τις αλλαγές που συμβαίνουν γύρω μας. Σε αυτό βοηθάει σε μεγάλο βαθμό ο διαλογισμός, όπως ήδη μπορεί να γνωρίζεις, αφού προσφέρει στον οργανισμό οφέλη τόσο σε σωματικό, όσο και σε πνευματικό επίπεδο. Όμως ακόμα και αν δεν ασχολείσαι με αυτά ή δεν ξέρεις πως πρέπει να το κάνεις, το νέο trend mindfulness θα σου φανεί παιχνιδάκι, καθώς στηρίζεται αποκλειστικά στα βήματα σου και σίγουρα θα θέλεις να το δοκιμάσεις.

 

 

Το Walking meditation είναι μια νέα πρακτική διαλογισμού, που έχει τις ρίζες του στις αρχές του Βουδισμού και έχει στόχο να εναρμονίσει σώμα και πνεύμα, αλλάζοντας σταδιακά αλλά και σταθερά τον τρόπο σκέψης σου. Είναι μια εύκολη πρακτική, οπού στηρίζεται αποκλειστικά στον δικό σου ρυθμό (αναπνοή, περπάτημα) και χαρίζει στο σώμα σου μια μοναδική ηρεμία και ισορροπία. Ενδεικτικά μερικά από τα οφέλη του είναι η μείωση του άγχους, η απομάκρυνση της κακής διάθεσης, η βελτίωση της ροής του αίματος, η ενίσχυση της ευεξίας κ.α.

Ίσως σκεφτείς πως στην θεωρεία όλα εύκολα φαίνονται. Όμως για να σε προλάβω θα σου δείξω βήμα-βήμα πως και στην πράξη το walking meditation είναι μια πολύ απλή τεχνική που μπορείς να εφαρμόσεις οπουδήποτε και να απολαύσεις την ισορροπία και γαλήνη που χρειάζεσαι.

Step1: Αρχικά επίλεξε ένα μέρος για να περπατήσεις. Δεν έχει σημασία αν θα είναι μέσα ή έξω από το σπίτι, αρκεί να είναι ήσυχο και να μην χρειάζεται να σταματάς συνεχώς.

 

 

Step2: Ξεκίνα να περπατάς. Ξεκίνα να περπατάς κάνοντας 10-15 βήματα προς μια κατεύθυνση ενώ αναπνέεις φυσιολογικά και αφήνοντας τα χέρια χαλαρά. Έπειτα κάνε το ίδιο προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Step3: Ακολούθησε τον ρυθμό σου. Είτε αργός είτε γρήγορος εσύ αποφασίζεις, αρκεί να ακολουθήσεις τον ίδιο ρυθμό μέχρι το τέλος της άσκησης.

Step4: Βάλε την αναπνοή στο παιχνίδι. Προσπάθησε να εναρμονίσεις το περπάτημα σου με την αναπνοή σου. Αυτό σημαίνει πως μπορείς να κάνεις δυο-τρία βήματα και να πάρεις μια αναπνοή ή περισσότερα ή λιγότερα. Εσύ καθορίζεις πόσες αναπνοές θα πάρεις σε κάθε βήμα, ή σε πόσα βήματα.

 

 

Step5: Χρησιμοποίησε ένα στιχάκι  που σε γαληνεύει, επικεντρώσου σε αυτό  και σιγοψιθύριζέ το, όσο περπατάς. Συνέχισε την πρακτική όσο εσύ θέλεις.

Να θυμάσαι στόχος σου είναι να εστιάσεις την προσοχή σου σε αυτό που σε αποφορτίζει και να απολαύσεις την ηρεμία και γαλήνη της στιγμής.


About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares