Ο Park Chan-Wook μετά το "The Handmaiden" ξαναχτυπά με "Decision to Leave"

Από που να ξεκινήσεις για τον Κορεάτη σκηνοθέτη - οραματιστή;

Αγγελική Λάλου

"Αν κοιτάξετε όλες τις ταινίες μου, στον πυρήνα τους, υπάρχει αυτή η ιδέα του ρομαντισμού και της αγάπης"

Ο διάσημος Κορεάτης σκηνοθέτης Park Chan-Wook (βλ. «Oldboy», «The Handmaiden») θα ξεκινήσει την παραγωγή αργότερα αυτόν το μήνα μια νέας κορεατικής δραματικής ταινίας με τον τίτλο «Decision to Leave». Το καστ ηγείται η Κινέζα Tang Wei («Lust, Caution», «Black Hat») και ο Κορεάτης ηθοποιός Park Hye-il («The Host», «Memories of Murder»)

Η παραγωγή της ταινίας γίνεται από την Moho Film και θεωρεί την CJ Entertainment ως τον κύριο χρηματοοικονομικό υποστηρικτή της. Η CJ έχει επίσης οριστεί ως διανομέας στην εγχώρια αγορά της Κορέας. Η απόφαση σχετικά με τον διεθνή αντιπρόσωπο πωλήσεων δεν έχει ακόμη αποφασιστεί.

Η ιστορία αφορά έναν επιμελή και σοβαρό ντετέκτιβ (Park Hye-il) που ερευνά μια πιθανή υπόθεση δολοφονίας στην ορεινή ύπαιθρο. Αρχίζει να υποψιάζεται τη χήρα του άντρα (Tang), για την οποία αναπτύσσει ρομαντικά συναισθήματα.

 

Το σενάριο συν-γράφτηκε από τον Park και τη συχνή του συνεργάτιδα Jeong Seo-kyeong. Το ζευγάρι είχε προηγουμένως συν-γράψει την προσπάθεια του Park για το 2006 «Είμαι Cyborg, αλλά αυτό είναι εντάξει», την διασκευή τρόμου του ερωτικό θρίλερ «Thirst» το 2009 και το «The Handmaiden», που πήρε μέρος στο διαγωνισμό των Καννών το 2016.

Η τελευταία δουλειά του Park ήταν το «Little Drummer Girl», μια δραματική μίνι σειρά έξι επεισοδίων AMC / BBC που προβλήθηκε το 2018 και βασιζόταν στο επώνυμο μυθιστόρημα του John Le Carré του 1983.

Άλλα μέλη του καστ περιλαμβάνουν τους Lee Jung-hyun, Go Kyung-pyo και Park Yong-woo. Ο Lee πρωταγωνίστησε στο θρίλερ "Night Fishing", του 2011.

Η πρωταγωνίστρια του “Decision to Leave” Tang ήταν για λίγο αποκλεισμένη από τις κινεζικές αρχές για τον ρόλο της στο «Lust, Caution» του Ang Lee, που θεωρήθηκε σκανδαλωδώς ερωτική ταινία, αλλά είναι διάσημη στο εξωτερικό. Το κορεατικό περιεχόμενο ψυχαγωγίας παραμένει επί του παρόντος αντικείμενο ανεπίσημης απαγόρευσης στην Κίνα, αλλά δεν είναι η πρώτη κορεατική ταινία στην οποία εμφανίστηκε η Τανγκ. Είναι παντρεμένη με τον κορεάτη σκηνοθέτη Kim Tae-yong και πρωταγωνίστησε στο remake του 2010 «Late Autumn».

Με αφορμή το νέο για την προετοιμασία της καινούργιας ταινίας του Park Chan-wook θυμόμαστε μερικές χαρακτηριστικές του φράσεις αλλά και στιγμές της κινηματογραφικής του καριέρας.

View this post on Instagram

Park Chan Wook ❤️

A post shared by Park Chan Wook Fan Page 🎬🎥 (@parkchan.wook) on

«Είτε είναι ασήμαντο είτε σημαντικό, κάθε επιλογή έχει σε κάποιον  ένα ηθικό αντίκτυπο».

«Οι άνθρωποι που πραγματικά προσπαθούν να συνειδητοποιήσουν τι έχουν κάνει, που αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους, για μένα αυτού του είδους οι άνθρωποι είναι ήρωες».

 

«Ο σκοπός της εκδίκησης δεν βρίσκεται στην ολοκλήρωση αλλά στη διαδικασία».

 

«Ορισμένα θέματα ενδέχεται να μην είναι πλέον ταμπού στον κινηματογράφο. Υπάρχουν όμως τρόποι αντιμετώπισής τους που εξακολουθούν να δημιουργούν σοκ».

View this post on Instagram

Park Chan Wook

A post shared by Park Chan Wook Fan Page 🎬🎥 (@parkchan.wook) on

«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η βία στις ταινίες που κάνω είναι συντριπτική, αλλά πιστεύουν ότι βλέπουν κάτι που δεν βλέπουν».

 

«Τα οπτικά στοιχεία είναι, φυσικά, δουλειά του σκηνοθέτη».

 

«Υπάρχει μια ταπεινή ομορφιά στο να ακούω κλασικά μουσικά όργανα που μου αρέσουν».

«Δεν είναι δυνατόν για ένα άτομο να είναι εντελώς απαλλαγμένο από αμαρτίες και να είναι εντελώς καθαρό».

 

«Ο λόγος που θέλω να δείχνω συγκλονιστικά πράγματα είναι επειδή θέτουν πάντα ένα ηθικό ερώτημα».

 

«Όλοι οι χαρακτήρες στις ταινίες μου, μοιράζονται μια ομοιότητα. Δεν έχει σημασία αν είναι καλοί ή κακοί, δεν έχει σημασία αν είναι έξυπνοι ή ηλίθιοι, αυτοί οι χαρακτήρες αναλαμβάνουν την ευθύνη για τη δική τους συμπεριφορά. Είμαι κι εγώ το ίδιο».

«Καθώς μεγαλώνω, περνάω περισσότερο χρόνο με τη γυναίκα μου και σταδιακά αυξάνεται το ενδιαφέρον μου για τον κόσμο της γυναίκας».

 

«Η ζωή χωρίς μίσος για τους ανθρώπους είναι σχεδόν αδύνατη».

 

«Στη ζωή μας, έχουμε καλά πράγματα και κακά πράγματα, ευτυχία και πόνο».

«Κατά τη γνώμη μου, όλες οι σχέσεις μεταξύ ανθρώπων έχουν κάποιο είδος βίας και είναι θεμελιώδες στοιχείο».

 

«Δεν νομίζω ότι έχω προσπαθήσει ποτέ να κάνω κάτι για το οποίο έπρεπε να αναγκαστώ. Ξέρετε που λένε: αν δεν μπορείτε να το αποφύγετε, απολαύστε το. Για μένα, είναι το αντίστροφο: αν δεν μπορώ να το απολαύσω, το αποφεύγω».

 

«Πιστεύω ότι υπάρχουν περισσότερες ταινίες που περιλαμβάνουν αγάπη και συγχώρεση από ό,τι βία, αλλά συχνά φαίνονται ψεύτικες και είναι σχεδόν ενοχλητικό να τις παρακολουθήσεις».

Σύντομο βιογραφικό:

Ο Παρκ Τσαν-γουκ (Χάνγκουλ: 박찬욱) γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου 1963 είναι Νοτιοκορεάτης σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός του κινηματογράφου, ο οποίος αναγνωρίζεται διεθνώς ως μία από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες του σινεμά της χώρας του. Στις ταινίες του μελετά κυρίως τη φύση της βίας και την ανάγκη για εκδίκηση, καθώς και άλλα θέματα, όπως είναι η διαίρεση της Κορέας, ο φεμινισμός και η ομοφυλοφιλία. Είναι γνωστός για την άτυπη «Τριλογία της εκδίκησης» («Η Τελευταία Εκδίκηση» – 2002, «Oldboy» – 2003, «Η εκδίκηση μιας κυρίας» – 2005), τη «Δίψα» (2009) και την «Υπηρέτρια» (2016). Ο Παρκ έχει βραβευτεί σε πολλά περίβλεπτα φεστιβάλ κινηματογράφου, συμπεριλαμβανομένων των Καννών, της Βενετίας και του Βερολίνου.

Cover photo credits: Christina House

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares