Skip to main content

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

Μητρότητα και καριέρα – όχι πια δίλημμα

Οι γυναίκες σήμερα έχουν ανάγκη το εργασιακό τους περιβάλλον να τις βοηθάει εμπράκτως να μπορούν να συνδυάσουν τον ρόλο της μητέρας με την επαγγελματική τους ιδιότητα



Μπορούν οι εργαζόμενες γυναίκες να συνδυάσουν στη ζωή τους και την καθημερινότητά τους τον ρόλο τους ως μητέρες; Στις 8/5 γιορτάσαμε τη Γιορτή της Μητέρας, αλλά εκτός από ευχές και λουλούδια, οι γυναίκες σήμερα θέλουν να μπορούν να απολαμβάνουν τη μητρότητα χωρίς διλήμματα, ενοχές αλλά και χωρίς υπερβολικό βάρος όταν επιλέγουν και να εργάζονται. Χρειάζονται εταιρείες που να σέβονται στην πράξη όλους τους ρόλους και τις ιδιότητες των γυναικών.

Η ισότητα των φύλων και οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες για τη Lidl Ελλάς. Η δέσμευση και η συμμετοχή της εταιρείας σε ενέργειες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό και αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο φαινομενικά κόντρα ρόλος καριερίστριας – μητέρας παύει να είναι κόντρα. Οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν. Γιατί οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν παιδιά και οι γυναίκες μαμάδες, κάνουν καριέρα.          

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες...» είναι αυτό που χρειάζονται σήμερα οι γυναίκες, μια σημαντική πρωτοβουλία ενδυνάμωσης. Πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και δίνει ελπίδα σε κάθε σύγχρονη εργαζόμενη μητέρα. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τη φωνή της με τη HOPEgenesis προσπαθώντας να δημιουργήσουν ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία επισφαγίζεται με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες...», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν το ίδιο σημαντικό μήνυμα: «Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!»

Πρωταρχικός στόχος της καμπάνιας αποτελεί το να πάψει να θεωρείται δίλημμα το «καριέρα ή οικογένεια» στο οποίο να πρέπει να απαντήσει μια γυναίκα σήμερα και να γίνει σε όλους κατανοητό ότι οι προσπάθειες όλων πρέπει να εστιάσουν στη διευκόλυνση της εναρμόνισης αυτών των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

emeis_oigynaikes_kv

Οι πρωταγωνίστριες

Το πώς οι σημερινές γυναίκες εκπληρώνουν με επιτυχία το ρόλο της μητρότητας σε συνδυασμό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, μας το εξηγούν την περίοδο αυτή οι 6 πρωταγωνίστριες της καμπάνιας:

  • Σμαράγδα Λιάτσικου, Nοσηλεύτρια – τριτοετής στην Ιατρική Σχολή Λάρισας
  • Λένα Αρώνη, Δημοσιογράφος - Παρουσιάστρια
  • Μαρία Κακαλή, Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου
  • Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς
  • Ευαγγελία Ψάρρα, Ολυμπιονίκης στην Τοξοβολία
  • Εύα Καϊλή, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Όταν είσαι ανώτατο στέλεχος σε μία πολυεθνική εταιρία, σημαίνει ότι όλα στην καθημερινότητα  είναι μετρημένα και ότι πρέπει σταθερά να κάνεις το καλύτερο γιατί διαρκώς αξιολογείσαι. Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, είναι σε αυτή τη θέση. Μητέρα δύο παιδιών, και χωρίς να έχει τη βοήθεια οποιουδήποτε εκτός του συζύγου της, δεν επηρέασε, στο ελάχιστο, την καριέρα της ή βρέθηκε ποτέ στο δίλημμα καριέρα ή μητρότητα. Διάλεξε συνειδητά να υπάρχει μόνο το δικό της συναισθηματικό και βιωματικό αποτύπωμα στο μεγάλωμα των παιδιών της. «Είναι σημαντικό να βάζουμε τις σωστές προτεραιότητες στο σωστό χρόνο», δείτε να λέει η ίδια στο βίντεο παρακάτω.

Δείτε τα βίντεο των υπόλοιπων πρωταγωνιστριών στην εταιρική ιστοσελίδα: https://corporate.lidl-hellas.gr/emeis-oi-gynaikes.

Women Empowerement - Με την υπογραφή της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς θέτει ένα παράδειγμα ίσων ευκαιριών

Η εταιρεία έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.

Διαβάστε επίσης

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

«Αγάπα περισσότερο, ώσπου να μην πονάει άλλο» William Shakespear

Μαθήματα αγάπης και έρωτα από τον William Shakespear

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

«Δεν σκέφτομαι πια τον θάνατο με ρομαντικό τρόπο» Robert Smith

Χρόνια πολλά στον The Cure της καρδιάς μας

ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

«Στο πρώτο της πάθος, μια γυναίκα αγαπά τον αγαπημένο της, στη συνέχεια το μόνο που αγαπά είναι αγάπη» Lord Byron

Ο Λόρδος Βύρων πέθανε στις 19 Απριλίου 1824 στο πλευρό των Ελλήνων επαναστατών  στο Μεσολόγγι

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 24 Απριλίου

Η υπομονή και η επιμονή θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αρκετά εμπόδια

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ziria Festival in Athens: 15 χρόνια μετά, το Ziria Festival συναντά τους φίλους του στην πρωτεύουσα

Μια φεστιβαλική εμπειρία 6 ωρών, με ένα εκρηκτικό after party

FASHION TRENDS

7 καμπαρντίνες για να επενδύσεις στο πιο versatile πανωφόρι

Διαφορετικά πατρόν και χρώματα, για ένα από τα πλέον κλασικά items της γυναικείας γκαρνταρόμπας που δεν μας απογοητεύει ποτέ