Μητρότητα και καριέρα – όχι πια δίλημμα

Οι γυναίκες σήμερα έχουν ανάγκη το εργασιακό τους περιβάλλον να τις βοηθάει εμπράκτως να μπορούν να συνδυάσουν τον ρόλο της μητέρας με την επαγγελματική τους ιδιότητα

Αγγελική Λάλου

Μπορούν οι εργαζόμενες γυναίκες να συνδυάσουν στη ζωή τους και την καθημερινότητά τους τον ρόλο τους ως μητέρες; Στις 8/5 γιορτάσαμε τη Γιορτή της Μητέρας, αλλά εκτός από ευχές και λουλούδια, οι γυναίκες σήμερα θέλουν να μπορούν να απολαμβάνουν τη μητρότητα χωρίς διλήμματα, ενοχές αλλά και χωρίς υπερβολικό βάρος όταν επιλέγουν και να εργάζονται. Χρειάζονται εταιρείες που να σέβονται στην πράξη όλους τους ρόλους και τις ιδιότητες των γυναικών.

Η ισότητα των φύλων και οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες για τη Lidl Ελλάς. Η δέσμευση και η συμμετοχή της εταιρείας σε ενέργειες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό και αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο φαινομενικά κόντρα ρόλος καριερίστριας – μητέρας παύει να είναι κόντρα. Οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν. Γιατί οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν παιδιά και οι γυναίκες μαμάδες, κάνουν καριέρα.          

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες...» είναι αυτό που χρειάζονται σήμερα οι γυναίκες, μια σημαντική πρωτοβουλία ενδυνάμωσης. Πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και δίνει ελπίδα σε κάθε σύγχρονη εργαζόμενη μητέρα. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τη φωνή της με τη HOPEgenesis προσπαθώντας να δημιουργήσουν ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία επισφαγίζεται με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες...», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν το ίδιο σημαντικό μήνυμα: «Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!»

Πρωταρχικός στόχος της καμπάνιας αποτελεί το να πάψει να θεωρείται δίλημμα το «καριέρα ή οικογένεια» στο οποίο να πρέπει να απαντήσει μια γυναίκα σήμερα και να γίνει σε όλους κατανοητό ότι οι προσπάθειες όλων πρέπει να εστιάσουν στη διευκόλυνση της εναρμόνισης αυτών των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

emeis_oigynaikes_kv

Ακολουθούν τα 4 πρώτα βίντεο:

Σμαράγδα Λιάτσικου

Η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής.

H Σμαράγδα Λιάτσικου το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια δηλώνει «όταν κάτι το θέλεις πολύ το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά».

 

Λένα Αρώνη

Πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια;

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη δηλώνει: «Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μην φοβόμαστε… Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες».

 

Μαρία Κακαλή

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά;

Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή μοιράζεται τη δική της ιστορία: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου… Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα».

 

Βασιλική Αδαμίδου

Μια μητέρα σε έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης.

Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια κατέχει μία απαιτητική θέση έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια, μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαιτούσε σωστές προτεραιότητες στον σωστό χρόνο.

 

Women Empowerement - Με την υπογραφή της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς θέτει ένα παράδειγμα ίσων ευκαιριών

emeis

Η εταιρεία έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares