Με αυτές τις 3 ασκήσεις θα απογειωθείς στο τρέξιμο

Eνδυνάμωσε ώμους, χέρια, στήθος και πλάτη

Κατερίνα Ανδρομιδά

Είσαι από τους εριστικούς τύπους ανθρώπων που βγαίνουν για τρέξιμο στις 08:00 το πρωί στην Αρεοπαγίτου; Ξυπνάς κι εσύ στις 06:00 όταν βρίσκεσαι σε διακοπές με τους φίλους σου για να χαρείς την ανατολή αρχίζοντας τη μέρα σου με μία 20' προπόνηση;

Ε, τότε πρέπει να εντάξεις και τον υπόλοιπο κορμό (εκτός από τα πόδια σου) σε αυτό το πρόγραμμα ώστε να προθερμαίνεσαι κατάλληλα πριν το τρέξιμο που σε περιμένει...

Ωμοι, χέρια, στήθος και πλάτη αποτελούν τα σημεία-κλειδιά τα οποία «χτυπάνε» αυτές οι τρείς ασκήσεις:

1. Single-Leg Pushup

Photo credit:Matt Rainey

Στηρίξου με τις παλάμες σου και τις μύτες των ποδιών σου στο πάτωμα. Και τώρα ξεκίνα να κατεβαίνεις προς το πάτωμα λυγίζοντας τους αγκώνες σου (ή αλλιώς κοιλιακοί). Όσο θα κατεβαίνεις, σήκωνε το δεξί σου πόδι από το πάτωμα στον αέρα. Επανέλαβε, σηκώνοντας αυτή τη φορά το αριστερό.

2. Squat Clean and Press

Photo credit:Matt Rainey

Στάσου όρθια με λυγισμένα γόνατα στην ευθεία των ώμων σου. Κράτησε ένα ζευγάρι βαράκια στα χέρια σου και φέρ'τα κάτω από τα γόνατά σου. Και τώρα σπρώξε τους γοφούς προς τα κάτω φέρνοντας σε παράλληλη ευθεία τους μηρούς με το πάτωμα. Μείνε στην ίδια στάση και φέρε τα βαράκια πάνω από τους ώμους σου. Και τώρα σήκω προς τα πάνω σπρώχνοντας τα βαράκια με κλίση προς τον ουρανό.

3. Person Maker

Photo credit:Matt Rainey

Πάρε την ίδια θέση με την άσκηση (1) παίρνοντας όμως στα χέρια σου δύο βαράκια για να στηρίζεσαι στο πάτωμα. Απομάκρυνε το ένα βαράκι από το πάτωμα με το δεξί χέρι φέρνοντας το κοντά στο στήθος σου. Κάνε το ίδιο και με το αριστερό. Τώρα προσπάθησε να σηκωθείς φέρνοντας τα γόνατά σου στο στήθος σου. 

Το'χεις!

 

 

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares