ΕΤΣΙ θα κάψεις 60% περισσότερο λίπος στο διάδρομο

30 λεπτά αρκούν!

Μαρία Μυλωνά

Εμπλούτισε τις μονότονες ασκήσεις που έκανες μέχρι τώρα και κάψε 60% περισσότερες θερμίδες με το δυναμικό πρόγραμμα για γλουτούς και μηρούς της Jackie Warner, ιδιοκτήτριας του γυμναστηρίου Sky Sport and Spa στο Beverly Hills.

Τι πρέπει να κάνεις; Ανέβα στο διάδρομο και ακολούθησε το παρακάτω πρόγραμμα! 

 *0-5 λεπτά: Ζέσταμα με ήπιο βάδισμα (3,0-3,5 mph)

*5-7 λεπτά: Με αργό ρυθμό (2,5-3,0 mph) ρύθμισε την κλίση στο 15%. Κάνε μεγάλους διασκελισμούς προς τα πίσω, έχοντας το μπροστινό πόδι λυγισμένο σε 45 με 90 μοίρες κάθε φορά (φρόντισε το γόνατο να βρίσκεται πίσω από τα δάχτυλα, όταν το έχεις λυγισμένο. Αν χρειάζεται, κρατήσου ελαφρώς για να διατηρήσεις την ισορροπία σου.   

*7-9 λεπτά: Κατέβασε τη γωνία στο 1% και αύξησε το ρυθμό για πιο δυναμικό βάδισμα (4,0-5,0 mph)

*9-10 λεπτά: Κατέβασε σε ήπιο ρυθμό (3,0-3,5 mph)

*10-25 λεπτά: Επανέλαβε τα βήματα από τα 5 έως τα 10 λεπτά τρεις φορές 

* 25-30 λεπτά: Αποθεραπεία με ήπιο βάδισμα 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares