ΑΥΤΕΣ οι ασκήσεις θα αναδείξουν τους ώμους σου

Φόρεσε το ξώπλατο φόρεμά σου, άφοβα! 

Μαρία Μυλωνά

Εκτέλεσε τις παρακάτω εύκολες ασκήσεις για να αποκτήσεις πιο γραμμωμένα μπράτσα και ώμους, σε χρόνο dt! 

1. Κάθισε στην άκρη μιας καρέκλας με τα χέρια σου να κρατάνε το κάθισμα και από τις δύο πλευρές των γλουτών σου και τα πέλματα να στηρίζονται καλά στο πάτωμα. «Γλίστρησε» τους γλουτούς έξω από το κάθισμα και περπάτησε λίγο προς τα μπρος, έτσι ώστε τα γόνατά σουνα είναι ακριβώς πάνω από τους αστραγάλους σου, σχηματίζοντας γωνίες 90 μοιρών με τα πέλματα. Με τους ώμους προς τα κάτω, λύγισε αργά τους αγκώνες προς τα πίσω, χαμηλώνοντας τους γλουτούς προς το πάτωμα, ώσπου τα μπράτσα να είναι σχεδόν παράλληλα με το πάτωμα. Μείνε ένα δευτερόλεπτο και κατόπιν σήκω.  

2. Στηριζόμενη στα χέρια και τα γόνατα, περπάτησε με τα χέρια μπροστά και τέντωσε τους γοφούς ώσπου το σώμα σου να σχηματίσει μία ευθεία από το κεφάλι μέχρι τα γόνατα. Σταύρωσε τους αστραγάλους για σταθερότητα. Λυγίζοντας τους αγκώνες στα πλάγια, χαμήλωσε αργά τον κορμό προς τα κάτω, ώσπου οι ώμοι σου να σχηματίσουν μία ευθεία, με τους αγκώνες και τους βραχίονες να είναι σχεδόν παράλληλοι με το πάτωμα. Μείνε ένα δευτερόλεπτο και μετά σήκω. 

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares