5 χρυσοί κανόνες για να κάνεις την άσκηση ΠΙΟ αποδοτική

Μην εγκαταλείπεις την προσπάθεια! 

Μαρία Μυλωνά

Θέλεις να βρίσκεσαι σε καλή φυσική κατάσταση και γι’ αυτό δεν παραμελείς κάθε μήνα να πληρώνεις τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο ή, τουλάχιστον, να ακολουθείς ένα πρόγραμμα εκγύμνασης στο σπίτι. Παρ’ όλα αυτά οι ειδικοί επισημαίνουν πως δεν αρκεί να ασκείσαι, αλλά να το κάνεις σωστά. Φρόντισε, λοιπόν, να: 

1. Ακολουθείς ένα πρόγραμμα άσκησης ανάλογο με το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης. 

2. Κάνεις πάντα προθέρμανση. Ανεξάρτητα από το είδος της άσκησης, πρέπει να ξεκινάς με χαλαρό ρυθμό και να αυξάνεις σταδιακά την ένταση.

3. Αναπνέεις κανονικά και ομοιόμορφα. Αν αισθανθείς πως λαχανιάζεις υπερβολικά, μείωσε την ένταση. 

4. Ελέγχεις τακτικά τους σφυγμούς σου.

5. Είσαι ντυμένη κατάλληλα. Να φοράς τα κατάλληλα ρούχα καθώς και τα σωστά αθλητικά παπούτσια, που θα προστατέψουν τις αρθρώσεις σου, ενώ τα άνετα και βαμβακερά ρούχα θα επιτρέψουν στο δέρμα σου να αναπνέει κανονικά. 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares