Η καλύτερη ώρα για τη γυμναστική που έχεις επιλέξει


Ώρα για γυμναστική!

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Οι γενικότητες ποτέ δεν βοήθησαν κανέναν. Για αυτό, μην ακούς όσους λένε π.χ. εάν δεν γυμνάζεσαι το πρωί, δεν αποδίδεις ή δεν έχεις αποτελέσματα. 

Ας μην ξεχνάμε ότι ούτε όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι αλλά ούτε κάνουμε ακριβώς τις ίδιες ασκήσεις ή ακολουθούμε τις ίδιες μεθόδους όλοι μας.

Συνεπώς, μπορεί να υπάρχουν κανόνες (η πρωινή γυμναστική είναι ωφέλιμη), σίγουρα όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις! 

Αυτή είναι η πλέον κατάλληλη ώρα της ημέρας εάν:
 

Τρέχεις: Νωρίς το πρωί, γιατί αν πας για τρέξιμο ξυπνώντας χωρίς καν να έχεις φάει, καις περισσότερο λίπος. Και αν σκέφτεσαι να το ξεκινήσεις, τα αποτελέσματα τα βλέπεις ήδη σε όσες φίλες σου τρέχουν...
 

Σηκώνεις βάρη: Το απόγευμα είναι η κατάλληλη στιγμή για να σηκώσεις βάρη για μυική ενδυνάμωση. Εκείνες τις ώρες οι μύες προθερμαίνονται πιο εύκολα γιατί η θερμοκρασία του σώματος είναι πιο υψηλή.
 

Κάνεις γιόγκα: Οι χαλαρωτικές ασκήσεις της είναι ιδανικές να γίνονται αργά το βράδυ. Μετά επιστρέφεις σπίτι, κάνεις ένα μπάνιο και έχεις χαλαρώσει από όλη την πίεση της ημέρας...

Αν όμως δεν μπορείς να φτάσεις το ιδανικό, οκ, πήγαινε για γιόγκα το πρωί. Και πάλι μια χαρά θα νιώσεις!
 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares