Τελικά, πόση ώρα πρέπει να γυμναστείς για να αδυνατίσεις;

Time Is Not Everything!

Νίκος Κοντομήτρος

Έχεις σίγουρα ακούσει αρκετές θεωρίες σχετικά με το πόση ώρα χρειάζεται να γυμνάζεσαι, προκειμένου να κάψεις το περιττό λίπος του οργανισμού σου.

Συνήθως, οι περισσότεροι πιστεύουν στη θεωρία:

περισσότερη ώρα στο γυμναστήριο = μεγαλύτερο κάψιμο θερμίδων. Και λογικό.

Μία νέα έρευνα, όμως, έρχεται στο προσκήνιο, προκειμένου να καταρρίψει αυτό το μύθο. Το μυστικό δε βρίσκεται στη διάρκεια της άσκησης, αλλά στην ένταση της, στο πόσο, δηλαδή, δυναμική η προπόνηση σου. Για παράδειγμα, ήξερες ότι 30 λεπτά έντονου τρεξίματος ισοδυναμούν με περίπου μιάμιση ώρα περπατήματος;

Όσο πιο «ψηλά» ανεβαίνουν οι καρδιακοί παλμοί, τόσο περισσότερες θερμίδες αποβάλλονται από τον οργανισμό σου. Και το σημαντικό είναι να διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα συνεχόμενα, αφού η έντονη άσκηση (κατά την οποία οι καρδιακοί παλμοί φτάνουν στο 75% της μέγιστης έντασης) επηρεάζει τα επίπεδα της γκρελίνης, γνωστής και ως «ορμόνη της πείνας» τόσο, ώστε μετά την προπόνηση να έχεις σαφώς μειωμένη όρεξη, ενώ παράλληλα θα έχεις ήδη «κάψει» αυτό που έφαγες πριν το γυμναστήριο.

Μετά από ενδελεχή έρευνα, οι ειδικοί καταλήγουν στο ότι 45 λεπτά έντονης άσκησης, η οποία συνδυάζει αερόβια και ασκήσεις με βάρη είναι ο ιδανικός χρόνος, ώστε και να κάψεις θερμίδες και να μη νιώθεις κουρασμένη στο υπόλοιπο της ημέρας.

Σύντομη, έντονη και με μικρά διαλείμματα. Έτσι, πρέπει να είναι η προπόνηση σου.

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!