Kάθεσαι, ή είσαι όρθια πολλές ώρες;

4 εύκολες ασκήσεις θα σε βοηθήσουν!

Νανά Χατζή

Αν κάθεσαι 8 με 10 ώρες στο γραφείο, αν συχνά κολλάς στην κίνηση με αποτέλεσμα να είσαι πολλές ώρες εγκλωβισμένη στο αυτοκίνητο, αν είσαι αναγκασμένη να στέκεσαι πολλές ώρες όρθια στη δουλειά σου, ξέρεις πολύ καλά ότι το σώμα δεν αντέχει. Για να βολευτεί και να ανακουφιστεί, αναγκαζόμαστε να βουλιάξουμε μέσα στο κάθισμα, να κυρτώσουμε, να καμπουριάσουμε, να πάρουμε μια πιο βολική στάση από την όρθια. Όλο αυτό υποδηλώνει ότι το σώμα μας είναι αδύναμο να ανταπεξέλθει στην απαιτητική καθημερινότητα που του επιβάλλουμε.

Πώς όμως μπορούμε να το δυναμώσουμε, να αντέχουμε περισσότερο και να πετύχουμε την πολυπόθητη ορθοσωμία, την ικανότητα του σώματος δηλαδή να διατηρεί την ορθή στάση χωρίς να ενοχλείται, ή να πονά, είτε είμαστε όρθιοι, καθιστοί, ή ξαπλωμένοι;

Στο βίντεο που ακολουθεί, η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και αθλητισμού Σοφία Καρυώτη, μας δείχνει 4 εύκολες ασκήσεις, που θα μας βοηθήσουν να έχουμε ένα πιο δυνατό και υγιές σώμα, εσωτερικά και εξωτερικά. Με τις ασκήσεις αυτές θα καταφέρουμε να ενδυναμώσουμε στη σωστή θέση, τους μύες του κορμού μας (κοιλιακούς και ραχιαίους) τους μύες της άνω πλάτης, του θώρακα και τους γλουτιαίους.

Μπορείς να ξεκινήσεις με 2 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε άσκηση. Σε μια εβδομάδα μπορείς να αυξήσεις τα σετ. Καλή επιτυχία!

Πάρης Παπαχρήστος,
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
Πηγή: https://www.mednutrition.gr/

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares