Το 3λεπτο workout πριν από τον ύπνο, που υπόσχεται καλλίγραμμα πόδια

Το μόνο που χρειάζεται είναι να ξαπλώσεις

 

Κωνσταντίνα Κύρκου

 

Πόσες φορές έχει τύχει, η μέρα σου να είναι απελπιστικά γεμάτη, σε σημείο να μην προλαβαίνεις να φας και τα σχέδια σου για γυμναστήριο ή προπόνηση στο σπίτι ναυάγησαν, επειδή είσαι πολύ κουρασμένη; Είμαι σίγουρη πολλές. Μπορεί με το lockdown ή και πριν, να ακολούθησες ένα πιο fitness πρόγραμμα, όμως τώρα που επέστρεψες στην καθημερινότητα σου και οι υποχρεώσεις σε καλούν, είναι κρίμα η άσκηση του σώματος σου να μπει και πάλι σε παύση, γιατί δεν προλαβαίνεις. Άσε που το καλοκαίρι είναι μια ανάσα μακριά ενώ οι πρώτες βουτιές ξεκίνησαν ήδη.

Βέβαια από την άλλη, μπορεί να ανήκεις και σε εκείνη την κατηγορία των τύπων «που να τρέχω στα γυμναστήρια τώρα» (μια που ανοίγουν κιόλας), οι οποίοι στο θέμα της άσκησης είναι πιο αναβλητικοί και από τους ίδιους τους αναβλητικούς. Ακόμα και έτσι να είναι, ένα καθημερινό πρόγραμμα άσκησης δεν είναι αναγκαίο να απαιτεί κόπο και χρόνο. Αλλά αντιθέτως πείσμα και πειθαρχία, για να φτάσεις στο αποτέλεσμα που εσύ επιθυμείς, είτε δηλαδή να απαλλαγείς από περιττά κιλά, είτε να σμιλεύσεις το κορμί σου. Έτσι, όπως θα διαπιστώσεις στο παρακάτω βίντεο ένα 3λεπτο workout την ημέρα, πριν από τον ύπνο, είναι αυτό που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις όχι μόνο καλλίγραμμα πόδια αλλά και ξεκούραστα.

Η Tracy Anderson, η οποία εργάζεται σαν personal trainer πολλών celebrities του Hollywood, προτείνει 4 ασκήσεις των 10 επαναλήψεων η κάθε μια, ώστε να αποκτήσεις καλοσχηματισμένες γάμπες, πιο λεπτά γόνατα και σφιχτούς μηρούς. Η Anderson σου ζητάει απλώς να ξαπλώσεις και να γυμνάσεις τα πόδια σου, δηλαδή πόσο πιο εύκολο να γίνει;;;

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares