Skip to main content

FITNESS

Καλύτερη υγεία και yoga πηγαίνουν πάντα μαζί

Just breathe και απελευθέρωσε ενέργεια

 


Κωνσταντίνα Κύρκου

 

Η yoga είναι μια πρακτική που βοηθάει στην ομαλή και ισορροπημένη εξέλιξη σώματος και πνεύματος. Τα οφέλη της τόσο στην ανάπτυξη του σώματος, όσο και του νου είναι πάρα πολλά, που ίσως χρειάζεται 3 ή 4 μέρες για να τα απαραθμίσω. Εκείνοι που έχουν εντάξει την yoga στην ζωή τους, γνωρίζουν πολύ καλά τα πλεονεκτήματα της καθώς και όλες τις ιδιότητες που προσφέρει στους yogis. Ακόμα όμως και να μην έχεις ασχοληθεί ποτέ με αυτό τον τρόπο εκγύμνασης, αξίζει να αφιερώσεις χρόνο για να τη γνωρίσεις και σύντομα να γίνεις πιστός θαυμαστής της. Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για να την δοκιμάσεις, είναι η βελτίωση της υγείας σου, καθώς σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, η yoga είναι στην πραγματικότητα υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία του οργανισμού σου. «Πολλοί άνθρωποι δεν το γνωρίζουν -μέχρι να το βιώσουν- πως η γιόγκα είναι βαθιά και θεμελιωδώς θεραπευτική. Ανακουφίζει το άγχος, αποτοξινώνει και μας ενδυναμώνει σωματικά, διανοητικά και πνευματικά», επισημαίνει η Koya Webb, πιστοποιημένη δασκάλα yoga και health coach. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως η yoga:

 

 

Διατηρεί υγιή την σπονδυλική στήλη: Μελέτες που έχουν γίνει σε άτομα που ασχολούνται συστηματικά με την yoga, έδειξαν πως έχουν αναπτύξει δυνατή σπονδυλική στήλη ενώ οι βλάβες στους μεσοσπονδύλιους δίσκους είναι εντυπωσιακά λιγότερες.

Ενισχύει την υγεία της καρδιάς: Αν πραγματικά θέλεις να έχεις σε όλη την ζωή σου δυνατή καρδιά, η yoga υπόσχεται να σε βοηθήσει. Η πρακτική αυτή, προλαμβάνει καρδιαγγειακά νοσήματα αφού βελτιώνει αποδεδειγμένα τον δείκτη μάζας σώματος, τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης καθώς και της χοληστερόλης.

 

 

Συμβάλει στην καλύτερη λειτουργεία του εγκεφάλου: Η yoga είναι η πρακτική που σου μαθαίνει να συγκεντρώνεσαι πιο εύκολα και συντονισμένα, κάτι που έχει  ως αποτέλεσμα να επεξεργάζεσαι πιο γρήγορα τις πληροφορίες και να θυμάσαι πιο εύκολα. 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις μετά από ένα workout

Τα don’ts που δεν πρέπει να ξεχνάς μετά τη γυμναστική σου, για τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Αστρολογικές προβλέψεις για τον Μάρτιο

Μόνο με την ευγένεια θα βγείτε κερδισμένοι αυτή την περίοδο

ΒΙΒΛΙΟ

«Ζήστε ό,τι μπορείτε. Δεν έχει τόση σημασία τι κάνεις, αρκεί να ζεις τη ζωή σου» Henry James

Ο σημαντικός συγγραφέας Henry James πέθανε στις 28 Φεβρουαρίου 1916

SEX

5 στάσεις-εγγύηση για να απολαύσεις το πρωινό σεξ με τον σύντροφό σου

Ξεκίνα τη μέρα σου με τον καλύτερο πιθανό τρόπο!