3 τύποι άσκησης για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας ενόψει του φθινοπώρου

Σε ποιες ασκήσεις να επιδοθείτε για να γλιτώσετε από το φθινοπωρινό συνάχι

Ναταλία Πετρίτη

kalampoka_660x200-2

Το φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά και με τις δραστηριότητές μας να επανέρχονται σιγά σιγά στα επίπεδα προ πανδημίας, οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικές με τα φθινοπωρινά κρυώματα και τις ιώσεις που θα αρχίσουν να κυκλοφορούν πέρα φυσικά από τον ίδιο τον κορονοϊό. Για να γλιτώσουμε λοιπόν από το εποχικό συνάχι και όλα τα παρελκόμενα, σίγουρα μπορούμε, πέρα από το να διατηρούμε αποστάσεις όσο γίνεται, να ενισχύσουμε και το ανοσοποιητικό μας σύστημα με κάθε πιθανό τρόπο. Ένας εξαιρετικός σύμμαχος για αυτό δεν είναι άλλος από τη γυμναστική, που μπορεί σίγουρα να μας βοηθήσει επαρκώς. Ποιοι είναι όμως οι ιδανικοί τύποι άσκησης για να φυλαχτούμε από ιώσεις και κρυώματα του φθινοπώρου;

Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι μια μέθοδος ασκήσεων που περιλαμβάνει κινήσεις που ενισχύουν την αντοχή του σώματος όπως και το μυϊκό σύστημα. Σε αυτές περιλαμβάνονται για παράδειγμα τα pushups και τα βάρη, δηλαδή οποιαδήποτε άσκηση αφορά το στήθος, τους ώμους και αντίστοιχα μέρη του σώματος. Αυτού του είδους οι ασκήσεις αυξάνουν τη μυϊκή μάζα και μειώνουν το σωματικό λίπος. Επιπλέον, βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου, ενισχύουν την υγεία των οστών και μειώνουν τους πόνους στη μέση.

Περπάτημα και ορειβασία

Περπατώντας μόλις 90 λεπτά σε εξωτερικό χώρο ή και κάνοντας ορειβασία με ήπιους ρυθμούς, συμβάλουμε στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας, γυμνάζοντας πνεύμονες και δυναμώνοντας το μυϊκό μας σύστημα, ιδιαίτερα αυτό που έχει να κάνει με τα πόδια μας. Στα έξτρα αυτού του είδους της άσκησης είναι το ότι με το να επιδοθούμε σε αυτήν μειώνουμε αποδεδειγμένα τα συμπτώματα κατάθλιψης σε περίπτωση που ταλαιπωρούμαστε από αυτήν.  

High-Intensity Interval Training ή αλλιώς HIIT

Το high-intensity interval training ή αλλιώς HIIT είναι η μέθοδος κατά την οποία κάνουμε ένα σετ μιας ιδιαίτερα δύσκολης άσκησης όσο πιο έντονα μπορούμε, συνήθως των 20-60 δευτερολέπτων, για να ξεκουραστούμε μετά για αντίστοιχο χρονικό διάστημα. Μέσω του HIIT αυξάνουμε τον σφυγμό μας και χτίζουμε την αντοχή μας σταδιακά, καίγοντας επίσης αρκετές θερμίδες για πολλές ώρες μετά τη γυμναστική μας. Σύμφωνα με έρευνες, ένα HIIT session 30 λεπτών είναι ικανό να αυξήσει κατά 450% την παραγωγή των ορμονών που είναι υπεύθυνες για την επούλωση τραυματισμών στο μυϊκό σύστημα και τον εγκέφαλο, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τον μεταβολισμό μας.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares