Skip to main content

FITNESS

Ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο κρεβάτι για επίπεδους κοιλιακούς και σφιχτούς γλουτούς

Ακόμη και το κρεβάτι μας είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να ασκηθούμε, χτίζοντας γερό και όμορφο σώμα



Αν κι εσύ δυσκολεύεσαι να μπεις σε ένα πρόγραμμα, ξεκινώντας συστηματική γυμναστική, τότε ο κατάλληλος τρόπος να κινηθείς μέσα στη μέρα, χτίζοντας γερό και δυνατό σώμα, δεν είναι άλλος από το να ξεκινήσεις την άσκηση πριν καν σηκωθείς από το κρεβάτι! Με αυτές τις διατάσεις θα ενεργοποιήσεις τους μυς σου και θα αρχίσεις τη μέρα σου γεμάτη ενέργεια, ενώ είναι πολύ πιθανό να συνηθίσεις ώστε να αναζητήσεις και περισσότερη γυμναστική στην καθημερινότητά σου.

Pixel

Δοκίμασε αυτές τις εύκολες ασκήσεις στο κρεβάτι:

Γέφυρα γλουτών

Ξάπλωσε ανάσκελα με την πλάτη σου να ακουμπά στο στρώμα, τα πόδια λυγισμένα, με γωνία περίπου 90 μοιρών, να πατούν στο κρεβάτι σε απόσταση 40 με 50 εκατοστών μεταξύ τους. Ανασήκωσε τους γοφούς σου από το έδαφος όσο πιο ψηλά μπορείς και επίστρεψε στην αρχική θέση. Αυτή είναι μία επανάληψη. Τα πόδια σου μπορεί να πατούν στο στρώμα καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης, να πατούν μόνο στις μύτες ή στις φτέρνες των ποδιών ενεργοποιώντας κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο τις μυϊκές ομάδες που συμμετέχουν. Εκτέλεσε 2-3 σετ των 10-15 επαναλήψεων.

Άρση ποδιών

Ξαπλωμένη ανάσκελα στο κρεβάτι, φέρε τα χέρια στο πλάι των ισχίων και τα πόδια κλειστά. Κρατώντας σταθερό στο στρώμα τον κορμό και τη λεκάνη, ύψωσε τα πόδια ώστε να σηκωθούν από το κρεβάτι περίπου 20 μοίρες, λυγίζοντας ελαφρά τα γόνατα. Αυτή είναι η αρχική θέση. Ύψωσε τα πόδια όσο πιο ψηλά μπορείς χωρίς να σηκωθούν η λεκάνη και η μέση σου και επέστρεψε αργά στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις

FITNESS

5 τρόποι για να αυξήσεις τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Τι μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων όσο γυμνάζεσαι

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 29 Μαΐου

Εκφράστε τα συναισθήματά σας και θα βρείτε περισσότερη ανταπόκριση απ’ ό,τι νομίζατε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

15 συνήθειες που φανερώνουν άτομο με μεγάλο αυτοέλεγχο

Υιοθετήστε αυτές τις συνήθειες, αν θέλετε να ελέγχετε πιο αποτελεσματικά τον εαυτό σας