Skip to main content

FITNESS

Πώς να καις περισσότερες θερμίδες όταν περπατάς

Αύξησε την καύση λίπους και θερμίδων με cardio tricks που θα κάνουν όλη τη διαφορά



Μπορεί το περπάτημα να θεωρείται η πλέον ήπια μορφή άσκησης, όμως αν το κάνεις σωστά και με έξυπνο τρόπο, μπορείς χωρίς αμφιβολία να κάψεις αρκετές θερμίδες και λίπος, διατηρώντας τη φυσική σου κατάσταση και το σώμα σου στα καλύτερά του. Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις για μάξιμουμ επίδοση και μεγάλες καύσεις.

Pixel

Κάνε βόλτες σε περιοχές με κλίση στο έδαφος

Ένας τρόπος για να αυξήσεις τη δυσκολία του περπατήματός σου και να κάψεις περισσότερες θερμίδες είναι να αυξήσεις την κλίση στο έδαφος όπου και περπατάς. Περπατώντας σε ανηφόρα, αναγκάζεις το σώμα σου να δουλέψει σκληρότερα, επιστρατεύοντας περισσότερους μύες γύρω από τους γοφούς και τα πόδια. Βρες λοιπόν το κατάλληλο σημείο στην γειτονιά σου και αν η έκταση είναι μικρή, απλά επανάλαβε πολλές φορές πάνω-κάτω.

Άλλαζε ρυθμό

Εκτός από την αύξηση της κλίσης και την ανάβαση, ένας άλλος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες και λίπος όταν περπατάς είναι να αυξήσεις την ταχύτητά σου. Ξεκίνα χαλαρά και αύξανε σταδιακά ρυθμό, επιλέγοντας ένα πιο δυναμικό περπάτημα. Χαμήλωσε την ένταση αν νιώθεις ότι κουράζεσαι πολύ. Στην επόμενη βόλτα σου προκάλεσε τον εαυτό σου να πάει λίγο πιο γρήγορα και σταδιακά επιχείρησε τις εναλλαγές του ρυθμού σου με σύντομα διαστήματα γρήγορου βάδην.

Κάνε ενδιάμεσα ασκήσεις ποδιών με το βάρος του σώματος

Κατά τη διάρκεια της βόλτας σου, μπορείς να κάνεις τα πόδια σου να δουλέψουν πιο σκληρά ενσωματώνοντας μερικές ασκήσεις στις οποίες θα εκμεταλλευτείς το σωματικό σου βάρος.

Squats με σωματικό βάρος (x15 επαναλήψεις)

Κράτησε τον κορμό σου σε όρθια στάση και τον πυρήνα σφιχτό και κάθισε αναπαυτικά στις φτέρνες και τους γοφούς σου μέχρι να είναι παράλληλα με το έδαφος. Στη συνέχεια, γύρισε στην αρχική σου θέση, τεντώνοντας τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους σου.

High Knees (x10 επαναλήψεις για κάθε πόδι)

Διατηρώντας τον κορμό σου όρθιο και τον πυρήνα σου σφιχτό, άρχισε να βαδίζεις σηκώνοντας τα γόνατά σου μπροστά πάνω από τους γοφούς και πάλι πίσω.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

5 τρόποι για να αυξήσεις τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Τι μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων όσο γυμνάζεσαι

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

FITNESS

5 είδη άσκησης που θα σου φτιάξουν τη διάθεση την άνοιξη και το καλοκαίρι

Με τι να ασχοληθείς αν έχεις ανάγκη από ένα σημαντικό mood booster στην καθημερινότητά σου

Προτεινόμενα

CELEBS

Σελίν Ντιόν: «Αν δεν μπορώ να περπατήσω, θα μπουσουλήσω! Δε θα σταματήσω»

Ανατριχιάζουν όσα αναφέρει στο ντοκιμαντέρ για τη ζωή της

SELF-LOVE

Γιατί η ανάγνωση βιβλίων είναι η καλύτερη self-loving πράξη στην οποία μπορείς να επενδύσεις

Ξεκίνα με μια βόλτα στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σου

BEAUTY NEWS

Οι ολοκαίνουργιες καλοκαιρινές Limited Edition συλλογές της The Body Shop ευωδιάζουν Yuzu και Bluebell

Μπείτε σε καλοκαιρινό mood με τις ολοκαίνουργιες καλοκαιρινές Limited Edition συλλογές της The Body Shop