Skip to main content

FITNESS

Mindful fitness: Ποιες ασκήσεις βελτιώνουν την κακή διάθεση;

Τα είδη γυμναστικής που μπορείς να δοκιμάσεις για να βελτιώσεις την πεσμένη σου διάθεση και να ξεκινήσεις τη μέρα με όρεξη



Ο χειμώνας και οι υποχρεώσεις που μαζεύονται σαν βουνό μετά την παύση των γιορτών των Χριστουγέννων μπορούν πολύ εύκολα να μας ρίξουν τη διάθεση, πόσο μάλλον όταν στην εξίσωση έρχονται να συμπληρωθούν το διαρκές στρες, η έλλειψη ελεύθερου χρόνου για αναψυχή και τα πολλαπλά προβλήματα της καθημερινότητας. Ισχυρό αντίδοτο σε αυτή τη συνθήκη δεν είναι άλλο από τη συστηματική γυμναστική, που, ακόμη κι αν γίνεται για λίγα μόλις λεπτά πέντε φορές την εβδομάδα, μπορεί να αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα όχι μόνο στο σώμα αλλά και στο πνεύμα μας. Ακολουθούν πέντε mindful fitness επιλογές, για να εντάξεις αυτή που σου ταιριάζει στο πρόγραμμά σου και να βελτιώσεις άμεσα την ψυχολογία σου όταν το χρειάζεσαι περισσότερο.

Μισάωρο περπάτημα

Μπορεί να ακούγεται λίγο, όμως ένα μισάωρο περπάτημα σε καθημερινή βάση, όχι απλά θα κάνει θαύματα στη φυσική σου κατάσταση, αλλά θα βελτιώσει σημαντικά και τη διάθεσή σου. Ιδιαίτερα όταν αυτό συνδυάζεται με βόλτες σε πράσινα μέρη της πόλης, όπως στο πάρκο, και με την παρέα μιας φίλης, τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρα από την πρώτη κιόλας ημέρα.

Ηatha γιόγκα

Οι θετικές επιδράσεις της γιόγκα στην ψυχική υγεία είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες εδώ και πολλά χρόνια, με τη hatha γιόγκα (ένας τύπος γιόγκα που διδάσκει διάφορες σωματικές στάσεις) να αποδεικνύεται η πιο αποτελεσματική για να φτιάξει η διάθεση. Με πέντε συνεδρίες λίγων λεπτών την εβδομάδα, η διαφορά θα σε εκπλήξει θετικά.  

Διαλογισμός

Ο διαλογισμός είναι ακόμη ένα είδος εγκεφαλικού fitness που θα σε βοηθήσει να εστιάσεις την προσοχή σου κάπου άλλου, μακριά από τα προβλήματα και όσα σε ρίχνουν ψυχολογικά. Μετά από ένα μισάωρο session, συνέχισε με δεκαπέντε λεπτά stretching ή jogging στη γειτονιά σου.

woman-giving-a-tai-chi-lesson-indoors-2021-09-03-07-02-59-utc

Tai Chi

Το Tai Chi είναι μια αρχαία κινεζική πολεμική τέχνη που ακολουθεί μια σειρά από αργές, ήπιες κινήσεις χρησιμοποιώντας συνδυασμό αναπνοής, μυαλού και σωματικής δραστηριότητας. Ο λόγος για τον οποίο προτείνεται είναι επειδή συμβάλει άμεσα στο να επιτευχθεί η εσωτερική μας γαλήνη, ανακουφίζοντας από το στρες και το άγχος, ενισχύοντας τους μύες και βελτιώνοντας σημαντικά τη ροή του αίματος στο σώμα μας.

Ασκήσεις ισορροπίας

Οι ασκήσεις ισορροπίας έχουν αποδειχθεί ωφέλιμες στην βελτίωση της ψυχικής υγείας και μπορούν να εξασκηθούν σε καθημερινή βάση, σε όποιο επίπεδο κι αν είσαι σχετικά με τη φυσική σου κατάσταση. Μισή ώρα ασκήσεων ισορροπίας την ημέρα, όπως το περπάτημα στα δάχτυλα των ποδιών, ο βηματισμός με εναλλαγή του βάρους μεταξύ της φτέρνας και των δαχτύλων ή η ισορροπία στο ένα πόδι για λίγα λεπτά, μπορεί να αποφέρει τεράστια διαφορά στη διάθεσή σου, με ελάχιστο κόπο.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις μετά από ένα workout

Τα don’ts που δεν πρέπει να ξεχνάς μετά τη γυμναστική σου, για τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 3 έως 10/3/24

Αυξήστε την αυτοπεποίθησή σας κι απαλλαγείτε από αρνητικές καταστάσεις

BLOGS

«Ακόμα και οι χειρότερες ταινίες του Μποντ, έχουν κάτι να αγαπήσετε» Daniel Craig

Ο Daniel Craig δεν είναι ένας ακόμη James Bond, είναι πολλά παραπάνω

ΥΓΕΙΑ

7 λόγοι για να πίνεις νερό το πρωί μόλις ξυπνάς

Οφέλη της πρωινής θεραπείας με νερό που μπορεί να μη γνώριζες ήδη