Skip to main content

FITNESS

5 tips για να βρεις σταδιακά τη φόρμα σου μετά από μια εγκυμοσύνη

Συμβουλές για να μπεις ξανά στο παιχνίδι του fitness, παίρνοντας τον χρόνο σου.



Το να βρεις τη φόρμα σου μετά την εγκυμοσύνη είναι μια σταδιακή διαδικασία που απαιτεί υπομονή, αφοσίωση και σωστό προγραμματισμό. Ακολουθούν πέντε συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις σε φόρμα μετά την εγκυμοσύνη, παίρνοντας τον χρόνο σου και φροντίζοντας με τους όρους σου το σώμα και το πνεύμα σου.

Ξεκίνα αργά

Το σώμα σου έχει περάσει από μια σημαντική μεταμόρφωση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του τοκετού, είτε αυτός ήταν φυσικός, είτε όχι. Είναι απαραίτητο να δώσεις στον εαυτό σου χρόνο να ανακάμψει. Ξεκίνα με ήπιες ασκήσεις όπως περπάτημα, κολύμπι ή γιόγκα μετά τον τοκετό και σταδιακά αύξησε την ένταση καθώς βελτιώνονται η δύναμη και η αντοχή σου.

Δώσε προτεραιότητα στη διατροφή

Η ισορροπημένη διατροφή είναι ζωτικής σημασίας για την ανάκαμψη μετά τον τοκετό και την αποκατάσταση της φόρμας σου. Εστίασε σε καλά τρόφιμα που παρέχουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως άπαχες πρωτεΐνες, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και υγιή έλαια. Μείνε ενυδατωμένη και απόφυγε τις κενές θερμίδες από σνακ και ροφήματα με ζάχαρη.

Ενσωμάτωσε την προπόνηση ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά σου

Η οικοδόμηση μυϊκής δύναμης είναι το κλειδί για τη βελτίωση της συνολικής σου φυσικής κατάστασης και την αποκατάσταση της τόνωσης του μυϊκού συστήματός σου μετά την εγκυμοσύνη. Ξεκίνα με ασκήσεις με σωματικό βάρος ή ελαφριά προπόνηση αντίστασης, εστιάζοντας στην ενδυνάμωση του κορμού και στοχεύοντας σε κύριες μυϊκές ομάδες όπως πόδια, χέρια και πλάτη. Συμβουλέψου για αυτό έναν/μια πιστοποιημένο/-η προπονητή/-τρια μεταγεννητικής φυσικής κατάστασης για καθοδήγηση σχετικά με ασφαλείς και αποτελεσματικές ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Ξεκουράσου επαρκώς

Η επαρκής ανάπαυση είναι ζωτικής σημασίας για την ανάκαμψη μετά τον τοκετό και τη συνολική ευεξία. Αν και είναι απαραίτητο να παραμείνεις δραστήρια, μην παραβλέπεις τη σημασία της ανάπαυσης και της αποκατάστασης. Άκου το σώμα σου, δώσε προτεραιότητα στον ύπνο και απόφυγε την υπερκόπωση, ειδικά τις πρώτες εβδομάδες και μήνες μετά τον τοκετό.

Ζήτα υποστήριξη

Μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια και υποστήριξη από τον/την σύντροφό σου, την οικογένεια ή τους φίλους σας καθώς εργάζεσαι για να ανακτήσεις τη φυσική σου κατάσταση μετά την εγκυμοσύνη. Σκέψου να συμμετάσχεις σε μαθήματα μεταγεννητικής φυσικής κατάστασης ή σε ομάδες υποστήριξης όπου μπορείς να συνδεθείς με άλλες νέες μαμάδες που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις. Η ύπαρξη ενός συστήματος υποστήριξης μπορεί να προσφέρει κίνητρα και ενθάρρυνση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για τη φυσική αποκατάσταση.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις μετά από ένα workout

Τα don’ts που δεν πρέπει να ξεχνάς μετά τη γυμναστική σου, για τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

Προτεινόμενα

DO IT YOURSELF

Εύκολα χτενίσματα για «εύκολα» πρωινά

Τα πρωινά σου μόλις έγιναν πιο ευχάριστα.