Skip to main content

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.



Ακολουθούν τέσσερις ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Crunches

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια σου στο πάτωμα. Τοποθέτησε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου ή σταυρωμένα πάνω από το στήθος σου. Χρησιμοποίησε τους μυς του κορμού σου και ανόρθωσε τους ώμους σου από το πάτωμα, φέρνοντας το στήθος σου προς τα γόνατά σου. Κάνε εκπνοή όταν κάνεις crunch up και εισπνοή καθώς χαμηλώνεις την πλάτη. Στόχος 2-3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Σανίδα

Ξεκίνα σε μια θέση push-up με τα χέρια σου ακριβώς κάτω από τους ώμους σου και το σώμα σου να σχηματίζει μια ευθεία γραμμή από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες. Δούλεψε τους μυς του κορμού σου και κράτα αυτή τη θέση, διατηρώντας τους κοιλιακούς σου σφιγμένους και την πλάτη σου επίπεδη. Κράτα για 30 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό ή όσο μπορείς να διατηρήσεις τη σωστή φόρμα. Επανάλαβε για 2-3 σετ.

Russian Twists

Κάθισε στο πάτωμα με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πόδια σου επίπεδα, γέρνοντας ελαφρά προς τα πίσω για να χρησιμοποιήσεις τον κορμό σου. Στερέωσε τα χέρια σου μπροστά σου ή κράτα ένα βάρος. Σήκωσε τα πόδια σου από το πάτωμα, ισορροπώντας στους γλουτούς σου. Στρίψε τον κορμό σου προς τα δεξιά, φέρνοντας τα χέρια ή το βάρος σου προς το πάτωμα δίπλα στο ισχίο σου. Επίστρεψε στο κέντρο και μετά στρίψε προς την αριστερή πλευρά. Στόχος 2-3 σετ των 12-15 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά.

Crunches Ποδηλάτου

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τα πόδια ανασηκωμένα, τα γόνατα λυγισμένα σε γωνία 90 μοιρών. Φέρε τον δεξιό σου αγκώνα προς το αριστερό σου γόνατο ενώ ταυτόχρονα ισιώνεις το δεξί σου πόδι. Περίστρεψε τον κορμό σου, φέρνοντας τον αριστερό αγκώνα προς το δεξί σου γόνατο ενώ ισιώνεις το αριστερό σου πόδι. Συνέχισε να εναλλάσσεις τις πλευρές με μια κίνηση πεταλιού. Στόχος 2-3 σετ των 15-20 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 τρόποι με τους οποίους η yoga ενισχύει τη σεξουαλική σου ζωή

Κι όμως, η ενασχόληση μαζί της μπορεί να βελτιώσει κατά πολύ και το σεξ στην καθημερινότητά σου

FITNESS

Οκτώ τρόποι για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Πώς να μειώσετε το σπλαχνικό λίπος

FITNESS

5 έξυπνα tips για να καις περισσότερες θερμίδες όσο περπατάς

Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο προς μια καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά και στην ήπια απώλεια βάρους

Προτεινόμενα

ΠΑΙΔΙ

Πώς νιώθουν δέος τα παιδιά και πώς αυτό το συναίσθημα γίνεται ισχυρό κίνητρο

Νέα έρευνα μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα την εμφάνιση του δέους στην παιδική ηλικία.

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν είμαι η άνεργη παρουσιάστρια που έψαχνε τι θα κάνει»

Όσα είπε η παρουσιάστρια για την υποψηφιότητά της στις Ευρωεκλογές

BEAUTY TIPS

Η ρουτίνα ομορφιάς της Jennifer Garner, που είχε γενέθλια στις 17 Απριλίου

Στα 52 της η Jennifer Garner έχει επιλέξει μια γρήγορη κι απλή ρουτίνα περιποίησης