Skip to main content

FITNESS

5 έξυπνα tips για να καις περισσότερες θερμίδες όσο περπατάς

Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο προς μια καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά και στην ήπια απώλεια βάρους



Το καθημερινό περπάτημα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο προς μια καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά και στην ήπια απώλεια βάρους, όταν φυσικά αυτό γίνεται συστηματικά και σε έντονους ρυθμούς. Ακολουθούν πέντε έξυπνες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να κάψεις ακόμη περισσότερες θερμίδες ενώ περπατάς, συμβάλλοντας έτσι στην μεγαλύτερη απώλεια λίπους στην καθημερινότητά σου.

Pixel

Ενσωμάτωσε στο πρόγραμμα τη διαλειμματική προπόνηση

Ενσωμάτωσε διαστήματα υψηλότερης έντασης στη ρουτίνα του περπατήματός σου. Για παράδειγμα, κάνε εναλλαγή στο γρήγορο περπάτημα και στο πιο αργό περπάτημα. Αυτά τα διαστήματα ανεβάζουν τον καρδιακό σου παλμό, οδηγώντας σε αυξημένη καύση θερμίδων τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά τη βόλτα σου.

Πρόσθεσε την απαραίτητη αντίσταση

Φόρα ελαφριά ειδικά βάρη στα πόδια ένα βαρύ γιλέκο ενώ περπατάς. Αυτή η επιπλέον αντίσταση αναγκάζει τους μύες του σώματος να δουλέψουν σκληρότερα, καίγοντας έτσι περισσότερες θερμίδες. Ωστόσο μην το παρακάνεις, καθώς τα βάρη θα μπορούσαν να καταπονήσουν τους μύες ή τις αρθρώσεις σου.

Pixel

Βάλε στο παιχνίδι και τα χέρια σου

Κούνα δυνατά τα χέρια σου ενώ περπατάς. Αυτό ενεργοποιεί τους μύες του άνω μέρους του σώματός σου, αυξάνοντας τη συνολική δαπάνη θερμίδων. Διατήρησε μια σωστή στάση σώματος και κράτα τους αγκώνες σου λυγισμένους στις 90 μοίρες ενώ κουνάς τα χέρια σου εμπρός και πίσω.

Ενσωματώστε κλίσεις

Αναζήτησε διαδρομές με κλίση ή σκάλες για να προκαλέσεις τον εαυτό σου περαιτέρω. Το περπάτημα σε ανηφόρα ή το ανέβασμα σκαλοπατιών απαιτεί περισσότερη προσπάθεια, η οποία καίει περισσότερες θερμίδες σε σύγκριση με το περπάτημα σε επίπεδο έδαφος. Ακόμα κι αν είναι απλώς μια μικρή κλίση, μπορεί να αυξήσει σημαντικά την ένταση του περπατήματός σου.

Επέκτεινε τις βόλτες σου

Αύξησε σταδιακά τη διάρκεια ή την απόσταση των περιπάτων σου. Όσο περισσότερο περπατάς, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψεις. Επιδίωξε να επεκτείνεις σταδιακά τις συνεδρίες περπατήματος για να αναπτύξεις την αντοχή σου και να αυξήσεις τη δαπάνη θερμίδων με την πάροδο του χρόνου. Επιπλέον, σκέψου το ενδεχόμενο να περπατάς σε διαφορετικές ώρες της ημέρας ή σε διαφορετικά περιβάλλοντα, για να διατηρήσεις τη ρουτίνα σου ενδιαφέρουσα και παρακινητική.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

FITNESS

5 είδη άσκησης που θα σου φτιάξουν τη διάθεση την άνοιξη και το καλοκαίρι

Με τι να ασχοληθείς αν έχεις ανάγκη από ένα σημαντικό mood booster στην καθημερινότητά σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

Προτεινόμενα

DO IT YOURSELF

Tips για να δείχνεις πάντοτε stylish

Ακολούθησε τα προσεκτικά στην καθημερινότητά σου και δες την εικόνα σου να αλλάζει

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 19-26/5

Αποφύγετε να πάρετε οριστικές αποφάσεις για το μέλλον σας