Skip to main content

FITNESS

5 τρόποι για να αυξήσεις τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Τι μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων όσο γυμνάζεσαι



Για να αυξήσεις τις καύσεις θερμίδων κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, μπορείς να εφαρμόσεις τις ακόλουθες στρατηγικές, συμβάλλοντας στη μεταμόρφωση του σώματός σου εν όψει καλοκαιριού. Να τι μπορείς να κάνεις.

Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT)

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) εναλλάσσει σύντομες περιόδους έντονης άσκησης με περιόδους ανάκαμψης. Αυτός ο τύπος προπόνησης μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον μεταβολικό ρυθμό και να κάψει περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο.

Προσθήκη ασκήσεων ενδυνάμωσης/αντίστασης

Η προσθήκη ασκήσεων με βάρη ή αντίσταση στην προπόνησή σου μπορεί να αυξήσει τις καύσεις, καθώς οι μυς καίνε περισσότερες θερμίδες από το λίπος, ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας. Επιπλέον, η μυϊκή μάζα που θα αναπτύξεις αυξάνει τον βασικό μεταβολικό ρυθμό (BMR).

Ενσωμάτωση σύνθετων ασκήσεων

Οι σύνθετες ασκήσεις, που δουλεύουν πολλαπλές ομάδες μυών ταυτόχρονα (π.χ., καθίσματα, πιέσεις ώμων), είναι πιο απαιτητικές και μπορούν να αυξήσουν τον συνολικό αριθμό θερμίδων που καίγονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Ενσωμάτωση κυκλικής προπόνησης

Η κυκλική προπόνηση περιλαμβάνει την εκτέλεση διαφόρων ασκήσεων σε διαδοχικούς σταθμούς με ελάχιστη ανάπαυση μεταξύ τους. Αυτός ο τύπος προπόνησης μπορεί να διατηρήσει τον καρδιακό ρυθμό υψηλό, βελτιώνοντας την καρδιοαναπνευστική ικανότητα και αυξάνοντας τις καύσεις θερμίδων.

Αυξομείωση της έντασης και της διάρκειας

Η ποικιλία στην ένταση και τη διάρκεια της προπόνησης μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της στασιμότητας και να συνεχίσει να παρέχει στο σώμα σου την απαραίτητη πρόκληση. Δοκίμασε να προσθέσεις σύντομες, έντονες περιόδους άσκησης ή να επεκτείνεις τη διάρκεια της προπόνησης για να αυξήσεις τις καύσεις.

Πρόσθετες συμβουλές

Διατήρηση σωστής ενυδάτωσης

Το να είσαι σωστά ενυδατωμένη βοηθάει τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί αποτελεσματικά.

Προθέρμανση και αποθεραπεία

Αυτά τα στάδια είναι σημαντικά για την αποφυγή τραυματισμών και τη διατήρηση της ικανότητας για έντονη προπόνηση.

Επαρκής ύπνος

Ο καλός ύπνος συμβάλλει στην αποκατάσταση των μυών και στη διατήρηση υψηλού μεταβολισμού.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Έξι λόγοι για τους οποίους η αερόβια γυμναστική παραμένει ιδανική για την υγεία μας

Ακόμα και σαράντα χρόνια μετά την τελευταία φορά που ήταν trend για το ευρύ κοινό μέσω των media

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 20 Ιουνίου

Χαλαρώστε και εισπράξτε την αγάπη που απλόχερα σας δίνουν οι άνθρωποί σας

SEX

Sex και καλοκαιρινές διακοπές: 4 μύθοι που πρέπει να καταρριφθούν

Δημοφιλείς μύθοι για το καλοκαιρινό σεξ ώστε να καταλάβεις ότι δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο που υπάρχει!

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: Το κινηματογραφικό φεστιβάλ επιστρέφει για 13η συνεχόμενη χρονιά

Από τις 27 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου, η διοργάνωση που αγαπά το σινεμά ρεπερτορίου, δίνει το ραντεβού της με το κοινό της Αθήνας, στο αγαπημένο θερινό ΡΙΒΙΕΡΑ. Γράφει ο Κώστας Λινάρδος