Skip to main content

FITNESS

5 πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν κάνεις γυμναστική κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Η γυμναστική είναι εξαιρετικά ευεργετική για το σώμα και το πνεύμα μας, χρειάζεσαι όμως τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ιδιαίτερα σε συνθήκες υψηλής ζέστης και υγρασίας



Η άσκηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες μπορεί να είναι μια ευχάριστη και ωφέλιμη συνήθεια για το σώμα και το πνεύμα μας, διατηρώντας μας στην καλύτερη πιθανή φόρμα και ανεβάζοντας τη διάθεσή μας στα ύψη. Απαιτεί όμως και επιπλέον προφυλάξεις για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητά της, δίχως τραυματισμούς ή τον κίνδυνο εξάντλησης. Ακολουθούν πέντε βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν κάνεις γυμναστική κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ενυδάτωση

Η διατήρηση της ενυδάτωσης του οργανισμού είναι κρίσιμη επειδή χάνεις περισσότερα υγρά μέσω της εφίδρωσης στη ζέστη. Πίνε νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση και δοκίμασε παράλληλα ροφήματα με ηλεκτρολύτες για μακροχρόνιες προπονήσεις, ώστε να αντικαταστήσεις άμεσα τα χαμένα άλατα και μέταλλα.

Θερμική εξάντληση και θερμοπληξία

Ενημερώσου για τις ενδείξεις της θερμικής εξάντλησης (υπερβολική εφίδρωση, αδυναμία, ζάλη) και της θερμοπληξίας (υψηλή θερμοκρασία σώματος, σύγχυση, λιποθυμία). Κάνε γυμναστική κατά τις πιο δροσερές ώρες της ημέρας (νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα), φόρεσε ελαφριά ρούχα που αναπνέουν και κάνε συχνά διαλείμματα στη σκιά ή σε ένα δροσερό μέρος.

Προστασία από τον ήλιο

Η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο μπορεί να οδηγήσει σε εγκαύματα και να αυξήσει τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος. Χρησιμοποίησε αντηλιακό με τουλάχιστον SPF 30, φόρα καπέλο και γυαλιά ηλίου και επένδυσε σε ελαφριά ρούχα που προστατεύουν από την UV ακτινοβολία.

Προσαρμογή

Το σώμα σου χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστεί στην άσκηση σε θερμότερες συνθήκες. Αύξησε σταδιακά τη διάρκεια και την ένταση των προπονήσεών σου σε διάστημα μιας έως δύο εβδομάδων, επιτρέποντας στο σώμα σου να προσαρμοστεί στη ζέστη.

Ποιότητα του αέρα

Οι υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να αυξήσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση και τα επίπεδα γύρης στην ατμόσφαιρα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την αναπνευστική λειτουργία. Έλεγξε τον δείκτη ποιότητας του αέρα (AQI) πριν βγεις έξω και απόφυγε την άσκηση σε εξωτερικούς χώρους όταν η ποιότητα του αέρα είναι κακή. Καλό θα είναι να κάνεις προπονήσεις σε εσωτερικό χώρο εκείνες τις ημέρες.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Έξι λόγοι για τους οποίους η αερόβια γυμναστική παραμένει ιδανική για την υγεία μας

Ακόμα και σαράντα χρόνια μετά την τελευταία φορά που ήταν trend για το ευρύ κοινό μέσω των media

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

Προτεινόμενα

SEX

Sex και καλοκαιρινές διακοπές: 4 μύθοι που πρέπει να καταρριφθούν

Δημοφιλείς μύθοι για το καλοκαιρινό σεξ ώστε να καταλάβεις ότι δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο που υπάρχει!

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: Το κινηματογραφικό φεστιβάλ επιστρέφει για 13η συνεχόμενη χρονιά

Από τις 27 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου, η διοργάνωση που αγαπά το σινεμά ρεπερτορίου, δίνει το ραντεβού της με το κοινό της Αθήνας, στο αγαπημένο θερινό ΡΙΒΙΕΡΑ. Γράφει ο Κώστας Λινάρδος

DO IT YOURSELF

7 κομμάτια που θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη σε μια τριήμερη απόδραση

Η fashion editor του AllYou βγαίνει για ψώνια και επιλέγει ρούχα από την αγορά για να πακετάρεις μαζί σου στο τριήμερο που έρχεται