Skip to main content

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις



Τα καθίσματα (squats) είναι μια θεμελιώδης άσκηση με πολλά οφέλη για το σώμα μας, όμως η υπερβολική τους επανάληψη μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα πιθανά προβλήματα. Ακολουθούν τρεις λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να το παρακάνεις με αυτά.

Κίνδυνος τραυματισμού

Η υπερφόρτωση του σώματός σου με πάρα πολλές επαναλήψεις καθισμάτων ή η εκτέλεση τους με κακή τεχνική μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς. Συνηθισμένοι τραυματισμοί περιλαμβάνουν πόνο στα γόνατα, ένταση στο κάτω μέρος της πλάτης και προβλήματα στους γοφούς. Η επαναλαμβανόμενη πίεση σε αυτές τις αρθρώσεις και τους μύες μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς από υπερβολική επανάληψη, όπως τενοντίτιδα ή κατάγματα, ιδιαίτερα αν δεν διατηρείται και η επαρκής ξεκούραση μετά από κάθε σετ.

Μυϊκή ανισορροπία

Η υπερβολική εστίαση στα καθίσματα μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκές ανισορροπίες. Τα καθίσματα στοχεύουν κυρίως τους τετρακέφαλους, τους οπίσθιους μηριαίους, τους γλουτούς και το κάτω μέρος της πλάτης. Η υπερβολική ανάπτυξη αυτών των μυών χωρίς την επαρκή άσκηση άλλων μυϊκών ομάδων, όπως του άνω μέρους του σώματος και του κορμού, μπορεί να οδηγήσει σε δυσανάλογη μυϊκή ανάπτυξη. Αυτή η ανισορροπία μπορεί να επηρεάσει τη συνολική λειτουργική ικανότητα και να προκαλέσει κακή στάση και άλλα μυοσκελετικά προβλήματα.

Μειωμένη ποικιλία ασκήσεων

Η υπερβολική έμφαση στα καθίσματα στο πρόγραμμα της άσκησής σου μπορεί να μειώσει την ποικιλία των ασκήσεων που εκτελείς, οδηγώντας σε ένα λιγότερο ισορροπημένο και λιγότερο αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής. Η ενσωμάτωση μιας σειράς διαφορετικών ασκήσεων εξασφαλίζει ότι όλες οι μυϊκές ομάδες δουλεύονται ομοιόμορφα, πράγμα που ενισχύει τη συνολική δύναμη, αντοχή και ευλυγισία. Βοηθά επίσης στην πρόληψη των τραυματισμών και προάγει τη γενική σωματική υγεία και φυσική κατάσταση.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Έξι λόγοι για τους οποίους η αερόβια γυμναστική παραμένει ιδανική για την υγεία μας

Ακόμα και σαράντα χρόνια μετά την τελευταία φορά που ήταν trend για το ευρύ κοινό μέσω των media

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 20 Ιουνίου

Χαλαρώστε και εισπράξτε την αγάπη που απλόχερα σας δίνουν οι άνθρωποί σας

SEX

Sex και καλοκαιρινές διακοπές: 4 μύθοι που πρέπει να καταρριφθούν

Δημοφιλείς μύθοι για το καλοκαιρινό σεξ ώστε να καταλάβεις ότι δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο που υπάρχει!

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: Το κινηματογραφικό φεστιβάλ επιστρέφει για 13η συνεχόμενη χρονιά

Από τις 27 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου, η διοργάνωση που αγαπά το σινεμά ρεπερτορίου, δίνει το ραντεβού της με το κοινό της Αθήνας, στο αγαπημένο θερινό ΡΙΒΙΕΡΑ. Γράφει ο Κώστας Λινάρδος