Skip to main content

FITNESS

Πέντε πολύ καλοί λόγοι για να βάλεις το stretching στην καθημερινή σου ρουτίνα

Να γιατί λίγο stretching κάθε μέρα μπορεί να κάνει τη διαφορά



Το stretching είναι μια απαραίτητη διαδικασία προτού ξεκινήσεις τη γυμναστική σου, λειτουργώντας σαν μια εξαιρετική διαδικασία προετοιμασίας και ζεστάματος για το σώμα. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν προσφέρει και άλλα πολύτιμα οφέλη για τη φυσική μας κατάσταση ακόμη και όταν περιοριζόμαστε μόνο σε αυτό κατά τη διάρκεια μιας ημέρας που δεν έχουμε προγραμματίσει περισσότερη γυμναστική. Να λοιπόν γιατί το καθημερινό stretching στο ξεκίνημα της μέρας μας είναι ένα πολύτιμο δώρο για τον εαυτό μας και το wellbeing μας.

Βελτιώνει την ευλυγισία και το εύρος κίνησης

Το τακτικό stretching βοηθά στη βελτίωση της ευλυγισίας με την επιμήκυνση των μυών και την αύξηση του εύρους κίνησης στις αρθρώσεις μας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη απόδοση στις φυσικές δραστηριότητες και σε μειωμένο κίνδυνο τραυματισμών, εξασφαλίζοντας ότι το σώμα μας μπορεί να κινείται πιο ελεύθερα και αποτελεσματικά.

Μειώνει την ένταση των μυών και το άγχος

Το stretching βοηθά στην ανακούφιση της έντασης των μυών επιμηκύνοντας τους σφιγμένους μύες, κάτι που μπορεί να μειώσει το άγχος και να προάγει τη χαλάρωση. Μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετικό μετά από μεγάλες περιόδους καθιστικής ζωής ή αδράνειας, βοηθώντας στην ανακούφιση της δυσκαμψίας και της δυσφορίας που συχνά συνοδεύουν έναν καθιστικό τρόπο ζωής.

Βελτιώνει την κυκλοφορία

Το stretching βελτιώνει τη ροή του αίματος στους μύες, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη απόδοση θρεπτικών συστατικών και στην απομάκρυνση των τοξινών. Η ενισχυμένη κυκλοφορία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της μυϊκής δυσφορίας και να επιταχύνει την ανάκαμψη μετά από προπονήσεις ή σκληρές δραστηριότητες, προάγοντας τη συνολική υγεία των μυών.

Βελτιώνει τη στάση του σώματος

Οι τακτικές διατάσεις μπορούν να διορθώσουν τις ανισορροπίες που προκαλούνται από κακή στάση σώματος, ειδικά για τους ανθρώπους που περνούν πολλές ώρες καθισμένοι σε γραφείο. Η διάταση των μυών της κάτω πλάτης, του στήθους και των ώμων μπορεί να βοηθήσει στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, στη μείωση της καταπόνησης και στην πρόληψη του πόνου στην πλάτη.

Ενισχύει την ψυχική υγεία και μειώνει το άγχος

Το stretching δεν είναι μόνο ωφέλιμο για τη σωματική υγεία αλλά και για την ψυχική ευεξία. Μπορεί να λειτουργήσει ως μορφή τρόπος ενίσχυσης της προσοχής ή διαλογισμού, επιτρέποντάς μας να εστιάσουμε στο σώμα και την αναπνοή μας, κάτι που μπορεί να μειώσει το άγχος και να προάγει ένα αίσθημα ηρεμίας. Η ενσωμάτωση του stretching στη ρουτίνα μας μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διάθεσης και της ψυχικής διαύγειας.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις αν γυμνάζεσαι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Για να προστατεύεις σωστά την υγεία σου κάτω από τον καυτό ήλιο

FITNESS

5 λόγοι για να δοκιμάσεις τα aqua aerobics αυτό το καλοκαίρι

Ένα από τα πιο διασκεδαστικά είδη γυμναστικής, που συνδυάζουν την αερόβια άσκηση και το υγρό στοιχείο

FITNESS

4 ασκήσεις για να βρεις εύκολα τη χαμένη φόρμα σου

Πώς θα μπεις ξανά στο παιχνίδι της γυμναστικής, χωρίς ιδιαίτερο κόπο

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 18 Ιουλίου

Μην επιτρέπετε σε μικρά πράγματα να επηρεάζουν τη διάθεσή σας

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις 30 πιο υψηλόβαθμες σχολές

Φέτος, περισσότερο από τις προηγούμενες χρονιές, αναμένεται να τρυγήσουν την αφρόκρεμα των πρώτων προτιμήσεων των υποψηφίων, τα Παιδαγωγικά Τμήματα.  

FASHION TRENDS

8 μονόχρωμα ολόσωμα μαγιό που θα φορέσεις και ως κορμάκι

Εκμεταλλεύσου τη θερινή σου στολή παραλίας και για looks στο νησί ή και την πόλη